Pagina 20 van 35 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 851 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Op de NL disc staan ook de UK leeftijdlogo's. Dus lijkt mij aannemelijk dat de UK discs exact hetzelfde zijn.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Misschien vergis ik me, maar ik dacht dat de leeftijdslogo's op de UK disk er anders uitzien?
    ik heb nog niks gehoord van Universal, ook geen ontvangstbericht.... heb ze net maar even zelf gemaild, kijken of ze antwoorden

    zou het echt belachelijk vinden wanneer Universal (toch een vrij grote onderneming) mij geen nieuwe disc gaat geven omdat ik 'm naar de UK had moeten sturen (ervan uitgaande dat er wel een verschil is met de nl disc); wat gaan ze met die ingeleverde discs doen, weer verkopen of zo ?
    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 04-08-2010 om 14:19
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Op de NL disc staan ook de UK leeftijdlogo's. Dus lijkt mij aannemelijk dat de UK discs exact hetzelfde zijn.
    Klopt, de UK versie heeft ook NL subs.
    Ik neem aan dat Patrick wel weet hoe de UK en IRL logo's eruit zien.

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Klopt, de UK versie heeft ook NL subs.
    Ik neem aan dat Patrick wel weet hoe de UK en IRL logo's eruit zien.
    Ik heb de Engelse- en mn broer de Nederlandse oude release en ik heb gekeken, de discs zijn identiek.
    The future is Blu

  5. #480

    Standaard

    Is de nieuwe bluray versie nou beter of niet ??????!!!!!!!!!!!!

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jerox Bekijk bericht
    Is de nieuwe bluray versie nou beter of niet ??????!!!!!!!!!!!!
    Ow die heb ik toevallig ook liggen (Ja we hebben 3 Blu-ray versies van Gladiator ) En de nieuwe is duidelijk beter! Het beeld is natuurlijker, de kleuren zijn duidelijk warmer en er is niet zo gepoetst aan het beeld. Ik raad hem echt aan! Hij is gewoon te herkennen aan barcodeSTICKER op de achterkant. Hiervoor moet je dus wel naar een winkel. De nieuwe hoes wordt deze maand geleverd.
    The future is Blu

  7. #482

    Standaard

    Mensen mensen mensen, lees nou gewoon eventjes de laatste 10 pagina's en al je vragen worden beantwoord.
    Dit is hetzelfde als 10 keer achter elkaar vragen waarom de bananen krom zijn...

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Mensen mensen mensen, lees nou gewoon eventjes de laatste 10 pagina's en al je vragen worden beantwoord.
    Dit is hetzelfde als 10 keer achter elkaar vragen waarom de bananen krom zijn...
    Ja ik snap de onduidelijkheid ook niet.
    The future is Blu

  9. #484

  10. #485

    Standaard

    1. ze groeien van binnen uit in trossen en de eerste banaan is recht en de andere bananen groeien daaromheen. vandaar de kromme vorm
    2. als ze rechtop staan vallen ze om

    kies maar

  11. #486

    Standaard

    Misschien is dit al ergens geplaatst hier, maar goed, dit vond ik vandaag op Digital Bits:

    We've got a quick update for you this afternoon...

    A lot of readers who have successfully contacted the Gladiator BD exchange program have sent us the instructions they've been given. For U.S. consumers, mail Disc One of the old Blu-ray ONLY to...

    PHE MKT
    c/o Deluxe Media Mgmt
    PO Box 801464
    Valencia, CA 91380-1464

    Enclose your name, address and phone number. They'll send you back the new remastered Disc One in about 4 weeks. For U.K. consumers, mail Disc One of the old Blu-ray ONLY to...

    Universal Pictures (UK) Ltd
    'Gladiator Exchange'
    Prospect House
    80-110 New Oxford Street
    London
    WC1A 1HB

    Again, enclose your name, address and phone number. The remastered Disc One will be sent back in about 4 weeks. Thanks to the many readers who have sent this in.

  12. #487

    Standaard

    Wil je de kleur van de tekst aanpassen? Het is bijna niet te lezen!

  13. #488

    Standaard

    We've got a quick update for you this afternoon...

    A lot of readers who have successfully contacted the Gladiator BD exchange program have sent us the instructions they've been given. For U.S. consumers, mail Disc One of the old Blu-ray ONLY to...

    PHE MKT
    c/o Deluxe Media Mgmt
    PO Box 801464
    Valencia, CA 91380-1464

    Enclose your name, address and phone number. They'll send you back the new remastered Disc One in about 4 weeks. For U.K. consumers, mail Disc One of the old Blu-ray ONLY to...

    Universal Pictures (UK) Ltd
    'Gladiator Exchange'
    Prospect House
    80-110 New Oxford Street
    London
    WC1A 1HB

    Again, enclose your name, address and phone number. The remastered Disc One will be sent back in about 4 weeks. Thanks to the many readers who have sent this in.


    Had jezelf toch ook ff kunnen doen...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #489

    Standaard

    woensdag mailtje gestuurd naar eerder genoemd e-mail adres en gisteren via de site gevraagd over de omruilactie, tot nu toe geen enkel bericht terug..... vaag
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #490

    Standaard

    Ik zag vandaag de nieuwe '10th Anniversary Edition' blu-ray in de keepcase staan bij de AH. Dit is dus de versie met gouden banner op de front cover en een gele EAN code op de backcover.

    Je kon ook een gedeelte met airmiles betalen waardoor de BR nog maar 9,99 was ofzo
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Ik zag vandaag de nieuwe '10th Anniversary Edition' blu-ray in de keepcase staan bij de AH. Dit is dus de versie met gouden banner op de front cover en een gele EAN code op de backcover.

    Je kon ook een gedeelte met airmiles betalen waardoor de BR nog maar 9,99 was ofzo
    Dat is misleidend. Het gaat om de bestickerde versie, niet om de steelbook met gouden rand. Heb het nagevraagd en heb het gezien.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  17. #492

    Standaard

    Bananen zijn krom om de volgende reden:

    Elke banaan wil zoveel mogelijk zon hebben. Doordat de bananen die achter de eerste groeien hun best doen om de door de zon te worden bestraald gaan ze tegen de voorste rij aan drukken en bovendien moeten ze langer worden om de kromming te overwinnen.

  18. #493

    Standaard

    Maar nu echt!

    Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De vruchten willen naar boven blijven groeien (negatieve geotropie). Als de trossteel ondersteund wordt zodat de trossteel toch recht overeind blijft, blijven de vruchten gewoon recht. Er zijn diverse kleinere bananensoorten (waarvan de trossteel niet doorbuigt onder het gewicht van de vruchten) die zo van nature recht blijven. Het is dus niet genetisch bepaald en heeft ook niets met het 'groeien naar het licht' (positieve fototropie) te maken.
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  19. #494

    Standaard

    Ok, en nu weer echt on-topic allemaal
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Dat is misleidend. Het gaat om de bestickerde versie, niet om de steelbook met gouden rand. Heb het nagevraagd en heb het gezien.
    Nu heeft universal mij echt verloren in dit gezeur hoor
    Dus eerst een steelbook met slechte transfer uitbrengen.
    Dan dezelfde steelbook met goede transfer i.c.m. sticker en ean sticker (reeds in bezit)
    Dan een keepcase met gele EAN stricker en gouden 10th anniversary band op de frontcover.
    En dan moet er nu nog een steelbook met gouden rand en zonder ean sticker met goede transfer uitkomen.

    Wat een soap zeg
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  21. #496

    Standaard

    De keepcase met gele EAN-stricker is een dummy exemplaar die in de schappen van Albert Heijn staat. Je kunt deze bij de kassa omwisselen voor de steelbook met sticker. Het blijft hoe dan ook een soap. Universal had de versie met stickers niet moeten uitbrengen. Dat heeft voor verwarring gezorgd.

  22. #497

    Standaard

    [QUOTE=Frank;1726936]De keepcase met gele EAN-stricker is een dummy exemplaar die in de schappen van Albert Heijn staat. Je kunt deze bij de kassa omwisselen voor de steelbook met sticker.


    Ik ga die keepcase houden denk ik, aangezien ik toch nog geen enkele BD steelcase staan heb. Zolang de kwaliteit van de film nu maar goed is.

  23. #498

    Standaard

    Hoezo ga je die keepcase houden? De keepcase is een dummy exemplaar en moet je bij de kassa inleveren.

  24. #499

    Standaard

    ik heb hem besteld via Mediadis (http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=519334) en daar staat hij als Keep Case en niet als Steel Case aangegeven en ik vermoed dat internetwinkels zeker al niet op de hoogte zijn van het gekleun van Universal en dat ze nog minder op de hoogte zullen zijn van een omwisseling van het doosje.

  25. #500

    Standaard

    Op Mediadis staat hij inderdaad niet als steelcase aangegeven, maar dat kan altijd nog veranderen op het moment dat deze daadwerkelijk verschijnt. Informatie van webwinkels neem ik meestal met een korrel zout, vooral als een uitgave nog niet is verschenen.

Pagina 20 van 35 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •