Pagina 3 van 35 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 851 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Nee maar soms moeten mensen ook zelf eens iets nadenken Het hoeft niet altijd aangekondigd te worden om te weten / in te schatten dat er zoiets kan gebeuren...
    En er zijn even veel gevallen te melden waarin de kijker in de kou is blijven staan. Moet ik ze opsommen of ga je de zoekfunctie gebruiken?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    En er zijn even veel gevallen te melden waarin de kijker in de kou is blijven staan. Moet ik ze opsommen of ga je de zoekfunctie gebruiken?
    Oh vast wel, die zijn er zeker. Maar we zitten nu in het topic van Gladiator en in dit specifieke geval had ik niet verwacht dat er zoveel mensen in waren getrapt, ondanks de waarschuwingen.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Oh vast wel, die zijn er zeker. Maar we zitten nu in het topic van Gladiator en in dit specifieke geval had ik niet verwacht dat er zoveel mensen in waren getrapt, ondanks de waarschuwingen.
    +1

    Ik blijf erbij dat een groot deel mensen gewaarschuwd waren nog VOOR de BR verkocht werd. Er werd weken over gediscussieerd en dan hebben nog veel mensen deze gekocht en de uitgave verdedigd. Toen kwam er vlug een gerucht dat de film stilletjes geremasterd was en begonnen ze al te hun beklag te doen. Je wist dat het veel beter kon en een film van dit kaliber schreeuwde om een vlugge heruitgave. Ikzelf had dit verwacht met de 10de verjaardag en het is nu zo...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Oh vast wel, die zijn er zeker. Maar we zitten nu in het topic van Gladiator en in dit specifieke geval had ik niet verwacht dat er zoveel mensen in waren getrapt, ondanks de waarschuwingen.
    "in waren getrapt"? Er werd op het ogenblik van de release NIETS gezegd over een rerelease, het was toen die kopen of geen hebben... Je argument houdt geen steek.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Loopt misschien deels mank. Bij beiden wist je van tevoren dat je met een niet volledig product zat, en dat de kans in de toekomst groot was dat er een nieuwe versie uit kwam. Gladiator was voor zijn release ten tijde van de reviews zowat de meest besproken failure op BR die werkelijk niemand, ok, bijna niemand ontgaan kan zijn.

    Dat er toch veel mensen zijn die blinde aankopen doen, zomaar pre-orders plaatsen maanden van tevoren etc... tja. Eigen risico zal ik maar zeggen.
    Ben ik er ook niet mee eens. Als je gewoon meteen een goed product neerzet , was al deze onzin niet nodig geweest.

    Wat zeggen ze ook alweer ? Haastig spoed is zelden goed ?

    De onoplettende koper zal zich de beeldkwaliteit echt niet gaan afvragen. Vind het schandalig dat ze hun oude versies niet eens terugroepen.

    Alsof een medewerker van de plaatselijke frs,vanleest,u name it gaat zeggen;

    meneer, die gladiator versie is niet goed, wacht even een paar maanden . . . .

    Maar ja, het is Gladiator . . . .iedereen bukt en wordt van achteren genomen.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    "in waren getrapt"? Er werd op het ogenblik van de release NIETS gezegd over een rerelease, het was toen die kopen of geen hebben... Je argument houdt geen steek.
    Ja "in waren getrapt" inderdaad. Je bent nu boos op de uitgever, die een onvolledig product in de markt heeft gezet en je hebt gelijk als je zegt dat het liever ineens goed was gegaan. Die uitgever zag hiervan al snel de gevolgen toen de reviews uit kwamen en er overal over geschreven werd.

    als ervaren DVD/BR liefhebber moet je inmiddels weten dat dit soort dingen vaker gebeuren, je helemaal zelf moet weten of je zoiets dan toch gaat kopen, en zo ja - met de gevolgen zit. Zelfde voor de mensen die Saving Pr. gingen kopen ondanks de synchronisatie waarschuwingen. I rest my case.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Niet echt een handige vergelijking, want die kan omgeruild woden.
    Quot erat demonstrandum
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #58

    Standaard

    Bij Saving Private Ryan is er sprake van een daadwerkelijke fout tijdens het masteringproces, terwijl er bij Gladiator gewoon een oude master gebruikt is. Of kun je bij Blu-ray's met oude masters ook niet aanvoelen dat die misschien wel eens opnieuw uitgegeven kon worden? Dat er niets bekend was, doet er niet aan af.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #59

    Standaard

    Intussen al iets meer bekend over de nieuwe release ?
    BD (1243) What i Watch

  10. #60

    Standaard

    http://www.freerecordshop.nl/films/g...-5050582773859

    Dit is hem dus gewoon? De goede remastered versie? (Of kunnen we dáárna nóg een versie verwachten?

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gurty Bekijk bericht
    Daar was ik al wel achter met het Avatar dilemma
    Wat is er mis met de blu-ray versie van Avatar dan?

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jasikevicius3 Bekijk bericht
    Wat is er mis met de blu-ray versie van Avatar dan?
    Er zijn mensen die beweren dat de beeldkwaliteit van deze film beneden de maat is (en dus niet van referentiekwaliteit).

    Die mensen kun je het beste negeren
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jasikevicius3 Bekijk bericht
    Wat is er mis met de blu-ray versie van Avatar dan?
    Offtopic

    Sommige mensen vinden de film op Blu-ray wazig, zoals ik en nog een aantal members.
    Maar bepaalde members zijn net een stel bejaarden en die vinden dus dat niet en kunnen niet gewoon fatsoenlijk zeggen "Dat zou kunnen" nee dan wordt er gezeurd over dat andermans apparatuur niet klopt.
    Maar daar gaat deze thread niet over.

    Ontopic

    Ben het eens met edwinvb mocht je een Blu-Ray kopen in de winkel dan moet die gewoon goed zijn en niet een belabberde versie. Uiteraard komt het voor maar bij een Media Markt/Saturn mag je ook je Blu-Ray binnen 14 dagen terug brengen. Dan lijkt het mij ook dat je hem allang in heb getest.
    Maar om een leuk voorbeeld te noemen, die Harry Potter films mogen eigenlijk niet eens een Blu-Ray zijn want dat is ook gewoon een DVD en die ligt ook gewoon in de bak.
    Dus dan komt het er toch bijna haast op neer dat een normale consument heel internet moet afstruinen naar de juiste Blu-Ray dat zou gewoon weg niet mogen.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gurty Bekijk bericht
    Ben het eens met edwinvb mocht je een Blu-Ray kopen in de winkel dan moet die gewoon goed zijn en niet een belabberde versie. Uiteraard komt het voor maar bij een Media Markt/Saturn mag je ook je Blu-Ray binnen 14 dagen terug brengen. Dan lijkt het mij ook dat je hem allang in heb getest.
    Maar om een leuk voorbeeld te noemen, die Harry Potter films mogen eigenlijk niet eens een Blu-Ray zijn want dat is ook gewoon een DVD en die ligt ook gewoon in de bak.
    Dus dan komt het er toch bijna haast op neer dat een normale consument heel internet moet afstruinen naar de juiste Blu-Ray dat zou gewoon weg niet mogen.
    Persoonlijk vind ik dat een beetje naief. Zelfs met DVD's had je al tientallen (zoniet honderden) voorbeelden van buitenlandse versies die gewoon veel beter waren. Ook dan moet je gewoon reviews lezen, en dan bepalen welke versie je wilt kopen. Niet willekeurig een Blu-ray/DVD kopen, en dan later gaan klagen dat hij niet goed is, terwijl dat voorkomen had kunnen worden als je je eerst ingelezen had.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #65

    Standaard

    Meeste gezinnen willen blu-rays met NL ondertitels ... Dan moet je gewoon kiezen voor de "slechte" versie.

  16. #66

    Standaard

    Eevn voor de duidelijkheid want ik zie door de bomen het bos niet meer;

    is deze steelbook editie de nieuwe geremasterde uitgave en weet iemand waar ik er recensies van kan vinden?
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1...s/Product.html

    Alvast bedankt

  17. #67

    Standaard

    Nee, dat is niet de geremasterde versie. Voor zover ik weet is die voor Engeland nog niet aangekondigd. Het is afwachten tot volgende week als Universal de blu-ray opnieuw uitbrengt in Nederland om zeker te weten of het de geremasterde versie is.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, dat is niet de geremasterde versie. Voor zover ik weet is die voor Engeland nog niet aangekondigd. Het is afwachten tot volgende week als Universal de blu-ray opnieuw uitbrengt in Nederland om zeker te weten of het de geremasterde versie is.
    Oke Frank, bedankt.

  19. #69

    Standaard

    Zou er vandaag iemand in staat zijn om ons het verlossende nieuws te vertellen of Gladiator inderdaad een nieuwe transfer heeft? Afwachten...
    BD (1243) What i Watch

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Zou er vandaag iemand in staat zijn om ons het verlossende nieuws te vertellen of Gladiator inderdaad een nieuwe transfer heeft? Afwachten...
    Ik ben ook erg benieuwd, maar via bol.com en cosmox.nl is de releasedatum veranderd naar 08-07-2010...

  21. #71

    Standaard

    Ik heb een bunch Universal-viewings aangekregen en tot mijn spijt zit Gladiator er niet bij D'r waren echter wel viewings van andere titels die op 1/7 uitkwamen zoals Apollo 13 en Out Of Africa.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #72

    Standaard

    Blijkbaar nog nergens te koop
    BD (1243) What i Watch

  23. #73

    Standaard

    Klopt, de release is een week uitgesteld.

  24. #74

    Standaard

    Geen internationaal/lokaal nieuws (remastering)?

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Geen internationaal/lokaal nieuws (remastering)?
    Net gebeld naar Saturn Brugge en die vertelden me eind juli / begin augustus. Wilt dus zeggen dat het waarschijnlijk zal blijven opgeschoven worden tot de andere landen hem ook effectief zullen uitbrengen.
    BD (1243) What i Watch

Pagina 3 van 35 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •