Pagina 4 van 35 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 851 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Voorlopig heeft Universal de Nederlandse release nog steeds op 08 Juli 2010 staan en is niet gewijzigd.

    Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat morgen alsnog gebeurt maar ze hebben daar nog geen melding van gemaakt terwijl ze dat vorige week wel gedaan hebben.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #77

    Standaard

    Hier wordt aangegeven dat de release naar 19 juli zou zijn verschoven...

  3. #78

    Standaard

    Universal blijft stellig bij 8 Juli :

    http://www.universalpictures-dvd.nl/...ck=/bluray.php


    Maar goed we zullen zien wat er morgen gebeurt , ik heb hem besteld dus kijken wel wanneer hij binnen komt.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Universal blijft stellig bij 8 Juli :

    http://www.universalpictures-dvd.nl/...ck=/bluray.php


    Maar goed we zullen zien wat er morgen gebeurt , ik heb hem besteld dus kijken wel wanneer hij binnen komt.
    en?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    en?
    Bol.com geeft aan dat ze deze blu-ray binnen 2-4 dagen kunnen leveren!
    Als hij vandaag zou uitkomen, denk ik dat je het beste even bij een MM kunt kijken, die hebben normaal gesproken alle releases op datum of eerder.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Bol.com geeft aan dat ze deze blu-ray binnen 2-4 dagen kunnen leveren!
    Dat zegt niets. Pas als ze op de site aangeven dat als je 'm voor 21:30 uur besteld de volgende dag in huis hebt weten we zeker dat ze 'm kunnen leveren.

  7. #82
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Bol.com geeft aan dat ze deze blu-ray binnen 2-4 dagen kunnen leveren!
    Als hij vandaag zou uitkomen, denk ik dat je het beste even bij een MM kunt kijken, die hebben normaal gesproken alle releases op datum of eerder.
    Ga er dan maar vanuit dat er vertraging is opgelopen. Dit zelfde had ik ook met Bureau Kruislaan. Was ook vertraging. En ook de Wehkamp meldde toen, een levertijd van 1 week.

    En de FRS heeft de site ook nog niet bijgewerkt.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat zegt niets. Pas als ze op de site aangeven dat als je 'm voor 21:30 uur besteld de volgende dag in huis hebt weten we zeker dat ze 'm kunnen leveren.
    Neen, dat wil alleen zeggen dat zij hem dan op voorraad hebben, dat zegt niets over het wel of niet kunnen leveren. Andere items kun je ook gewoon bestellen die niet op voorraad zijn maar dat duurt gewoon wat langer! Dan staat er bij: 2-4 dagen of 1 week 3 weken enz. You get my drift.

  9. #84

    Standaard

    Ik weet hoe het werkt, maar ik heb nog nergens gezien dat ze de blu-ray daadwerkelijk op voorraad hebben. Als er 2-4 dagen staat wil dat inderdaad niet zeggen dat ze 'm niet kunnen leveren, maar volgens mij zijn we allemaal op zoek naar bewijs dat de blu-ray daadwerkelijk is uitgebracht en dat bewijs heb ik nog niet gevonden.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik weet hoe het werkt, maar ik heb nog nergens gezien dat ze de blu-ray daadwerkelijk op voorraad hebben. Als er 2-4 dagen staat wil dat inderdaad niet zeggen dat ze 'm niet kunnen leveren, maar volgens mij zijn we allemaal op zoek naar bewijs dat de blu-ray daadwerkelijk is uitgebracht en dat bewijs heb ik nog niet gevonden.
    Zul je waarschijnlijk ook nergens vinden op dit moment.
    BD (1243) What i Watch

  11. #86

    Standaard

    Inderdaad, ik heb (nog) geen bewijs gevonden dat de blu-ray is uitgebracht.

  12. #87
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    FRS heeft de levertijd op onbekend gezet. Wehkamp heeft 'm alvast voor 4 week gezet.

  13. #88

    Standaard

    Volgens Mediadis is de releasedatum pas over 7989 jaar. En DVD Outlet zegt dat er geen voorraad is bij de fabrikant.

  14. #89

    Standaard

    Ik heb Universal gevraagd om een reactie, zodra die er is zal ik die hier posten.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb Universal gevraagd om een reactie, zodra die er is zal ik die hier posten.


    Waarschijnlijk is dit terug iets wat Universal vaak doet. Zal gewoon uitgesteld worden tot Robin Hood hier op BR uitkomt denk ik.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Volgens Mediadis is de releasedatum pas over 7989 jaar.
    Mooi, ik zet het straks even op mijn kalender.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  17. #92

    Standaard

    Bij Fnac hadden ze het over "normaal deze week". Ik ben benieuwd.

  18. #93
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Na de hele discussie gelezen te hebben heb ik vandaag deze versie besteld.
    Ga er vanuit dat dit exemplaar de geremasterde versie is, dus de juiste.

    Bij de bestelling geeft men aan 2 tot 4 dagen levertijd. Het is nu maandag dus zou het exemplaar vrijdag in de bus moeten liggen.

    Ben zeer benieuwd.

    Releasedatum 08 juli 2010

    EAN 5050582773859

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/gladiato...519/index.html
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  19. #94

    Standaard

    Ik zou er serieus rekening mee houden dat je de disc niet krijgt thuisgestuurd binnen de op de website gegeven termijn. Als andere websites al aangeven de disc niet te kunnen leveren, dan geldt dit ook voor Bol.com, ook al geven ze een levertijd van 2-4 dagen aan.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Na de hele discussie gelezen te hebben heb ik vandaag deze versie besteld.
    Ga er vanuit dat dit exemplaar de geremasterde versie is, dus de juiste.

    Bij de bestelling geeft men aan 2 tot 4 dagen levertijd. Het is nu maandag dus zou het exemplaar vrijdag in de bus moeten liggen.

    Ben zeer benieuwd.

    Releasedatum 08 juli 2010

    EAN 5050582773859

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/gladiato...519/index.html

    Sorry maar bol.com is altijd laat met veranderingen in hun datums. Jij krijgt straks netjes een mailtje met dat je de bluray niet op de geleverde datum gaat ontvangen.
    Beetje naief om te denken dat je het wel krijgt als zelfs de uitgever niet eens antwoord kan geven of deze wel te koop is binnenkort.

  21. #96
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Dank voor de reacties, blijft de vraag open of deze versie de geremasterde versie is?
    Zelf ga ik er vanuit dat dit zo is maar toch…….?
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  22. #97

    Standaard

    Met een beetje geluk heb ik morgen een geremasterde versie in mijn pollen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Met een beetje geluk heb ik morgen een geremasterde versie in mijn pollen...
    ?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    ?

    Werner zal waarschijnlijk bedoelen dat hij dan zijn reviewexemplaar van Universal binnenkrijgt...

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiderman Bekijk bericht
    Werner zal waarschijnlijk bedoelen dat hij dan zijn reviewexemplaar van Universal binnenkrijgt...
    Helaas, het was een reviewexemplaar van een andere film...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 4 van 35 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •