Pagina 5 van 35 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 851 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik heb ondertussen een reactie gehad van Universal :

    Beste Quint,

    Hierbij laten wij u weten dat de release van Gladiator op blu ray staat gepland voor begin augustus.

    Wij hopen u hiermede voldoende te hebben geinformeerd.


    Wederom uitgesteld dus....een precise datum zal op de lijst worden geplaatst zodra deze bekend is bij mij.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb ondertussen een reactie gehad van Universal :

    Beste Quint,

    Hierbij laten wij u weten dat de release van Gladiator op blu ray staat gepland voor begin augustus.

    Wij hopen u hiermede voldoende te hebben geinformeerd.


    Wederom uitgesteld dus....een precise datum zal op de lijst worden geplaatst zodra deze bekend is bij mij.
    Dit is correct! Ook bol.com heeft de release datum gewijzigd naar 05-08-2010!

  3. #103
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Das vaag want Media Markt heeft de nieuwe uitgave van Gladiator (die ook zo op hun website staat) vandaag naar mij opgestuurd.

  4. #104
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Das vaag want Media Markt heeft de nieuwe uitgave van Gladiator (die ook zo op hun website staat) vandaag naar mij opgestuurd.
    Dat kan niet. En er staat ook niks (meer) op de site. Je krijgt de blauwe versie binnen.

  5. #105
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Deze is het volgens de MM website;

    http://entertainment.mediamarkt.nl/p...detail/1438997

    En mocht het de oude versie zijn dan stuur ik em weer terug of lever in em in Leeuwarden in.

  6. #106
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Deze is het volgens de MM website;

    http://entertainment.mediamarkt.nl/p...detail/1438997

    En mocht het de oude versie zijn dan stuur ik em weer terug of lever in em in Leeuwarden in.
    Ja, nu vind ik hem ook. Had nog even op de categorie films moeten klikken, voor meer zoekresultaten. Wat is het ook een slechte site, geen plaatjes tenzij je op het product zelf klikt.

    Tja, dat is de versie lijkt me sterk dat jij 'm wel binnen krijgt. Da's precies de prijs, die ze ook in de folder hebben staan. Ben benieuwd.

  7. #107
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ik laat het iedereen morgen of in ieder geval zodra ik em binnen heb z.s.m. weten.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Ik laat het iedereen morgen of in ieder geval zodra ik em binnen heb z.s.m. weten.
    en nog een mooie prijs ook, indien het de goeie is, koop ik hem daar direct
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Ik laat het iedereen morgen of in ieder geval zodra ik em binnen heb z.s.m. weten.
    Als je de goede versie binnenkrijgt, bestel ik hem daar ook, erg mooie prijs.

  10. #110

    Standaard

    Ik zag vandaag de blu-ray van Gladiator bij de Media Markt in Eindhoven staan, maar het betrof hier de oude versie. Ga er dus maar vanuit dat je de oude versie opgestuurd krijgt. Dat kan ook niet anders, want het laatste nieuws is dat de releasedatum van de 10th Anniversary Edition op 5 augustus is.

  11. #111

    Standaard

    Is MediaMarkt zelf gek geworden dan?

    Ik heb deze folder gekregen in de brievenbus


    Maar op hun website, zoals Varg aangaf, staat daar de nieuwe versie.

    Op deze webpagina.


    Ik wacht met spanning af op het berichtje van Varg. Aankomende zaterdag plan ik een dagje Amsterdam, ik zal ook langs de Arena gaan.

  12. #112

    Standaard

    Ik zag net de blauwe versie (nieuwe prijs) bij FRS, Leuven liggen. Er plakte langs de achterkant wel een sticker met '10th anniversary edition' op vermeld. Ik ga ervanuit dat het nog steeds de oude versie is. Maar de verwarring wordt dus alsmaar groter!!
    The truth is out there

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Ik zag net de blauwe versie (nieuwe prijs) bij FRS, Leuven liggen. Er plakte langs de achterkant wel een sticker met '10th anniversary edition' op vermeld. Ik ga ervanuit dat het nog steeds de oude versie is. Maar de verwarring wordt dus alsmaar groter!!
    Ik wou net hetzelfde melden, waarschijnlijk hebben we elkaar gezien Volgens de extra's op het blauwebannerstickertje gaat het overigens wél om de 10th AE. Van het overbodige "exclusieve minidisc met trailers" geen spraak, wordt waarschijnlijk gewoon in de steelbook (die eigenlijk niet voorzien is op dit discje) bijgestopt.

    Case is dus die van 2009, geen vermelding van 2010" achteraan. EAN/UPC is ook overkleefd. Zou het gewoon bij deze oude case blijven? Zo lijken ze allemaal op een "recall-exemplaar", dan echt een nieuwe uitgave. Hier was nochtans een volledige scan van de vernieuwde/aangepaste NL artwork te zien. Internationaal lees ik nog steeds geen kwalitatief woord over de eventuele remaster.

    Sorry voor de onscherpe plaatjes erbij - je moet op het moment roeien met de riemen die je bij je hebt - maar ze zullen alleszins wel bij de eerste foto's te wereld horen
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door MatrixTom : 15-07-2010 om 20:55

  14. #114

    Standaard

    Heb m ook maar besteld, de oude versie heeft (volgens Bol.com) als EAN: 5050582582659 en op de MM site heeft ie deze EAN: 5050582773859 Twee verschillende producten dus!

  15. #115
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Heb m ook maar besteld, de oude versie heeft (volgens Bol.com) als EAN: 5050582582659 en op de MM site heeft ie deze EAN: 5050582773859 Twee verschillende producten dus!
    Jup, was ik vergeten te melden. De EAN codes zijn verschillend.

    Maar ik zal dus een gat in de lucht of in de grond zakken morgen als ik em ontvang.

  16. #116

  17. #117
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ik vraag me of het beeld dan ook beter zal zijn bij deze versie.

  18. #118
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Die EAN code is nog steeds van de oude 8 juli release datum.

    Mocht Varg 'm toch ontvangen, kan het natuurlijk zo zijn dat Universial een fout heeft gemaakt. Gewoon oude disc in het nieuwe 10th doosje. En daarom reden van uitstel. En dat ie gewoon bij de Media Markt erdoorheen is geglipt. Andere reden kan ik niet bedenken.

  19. #119

    Standaard

    DVD Outlet heeft de nieuwe variant ook toegezonden vandaag, dus ben benieuwd.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #120

    Standaard

    In Media Markt Almere lag een flinke hoop met de (foeilelijke) Gladiator Steelcases. Geloof zelfs dat ie 25 euro kostte
    Zeker ook nog de oude versie?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  21. #121

    Standaard

    Ben benieuwd, anders wordt het ''Epic movie, epic fail''

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    In Media Markt Almere lag een flinke hoop met de (foeilelijke) Gladiator Steelcases. Geloof zelfs dat ie 25 euro kostte
    Zeker ook nog de oude versie?
    Zal mijn post maar samenvatten tot "10th Anniversary Edition? Let op de bannersticker achteraan op de overigens identieke 2009 steelbook".

  23. #123

    Standaard

    Ben ik nu echt de enige ter wereld die hier al iets over te zeggen heeft? Anders verloopt de indexing van zoekmachines gewoon veel te traag

    Ik heb 'em vandaag gehaald (bij Fnac, aangezien ik m'n 2009 pas voor 14 euro verkocht had, hij bij Fnac aan €16,50 staat, en ik bovendien nog een "dvd voor blu-ray"-bon van €3 had, dus aan €13,5). Maar omdat ik 'em dus nog maar heel pas heb, kan ik nog niets over de transfer zeggen.

    De eerste disc heeft een andere kleur (bruinig, een "dawn"-kleurtje). De tweede is zoals in de 2009 wit (en volgens mij is die bit voor bit identiek, "pocket BLU" (zoals op blauw bannerstickertje achteraan vermeld) is namelijk iets dat op de eerste disc 'hoort' te staan. De "exclusieve mini-disc met trailers" - zoals in het persbericht vermeld - zit er helemaal niet bij (niet dat ik deze mis, integendeel).
    Laatst aangepast door MatrixTom : 16-07-2010 om 12:50

  24. #124

    Standaard

    Leuk, maar hoe is de beeldkwaliteit?

  25. #125

    Standaard

    Middag

    die versie bij MM Almere is inderdaad de steelcase en die ging gisteren in de aanbieding van 29,99 naar 12,99 nog enkele stuks aanwezig stuk of 5.

    mvg

    Ps ik zit net te kijken op de website van de MM de versie 2010 is ook te verkrijgen bij de MM en gaat ook 12,99 kosten release datum 8 juli.

    zie:

    http://entertainment.mediamarkt.nl/p...detail/1438997
    Laatst aangepast door MrSissor : 16-07-2010 om 12:45
    Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.

Pagina 5 van 35 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •