Pagina 6 van 35 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 851 worden weergegeven.
  1. #126
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Nieuwe wijn in oude zakken dus, wat ik op de vorige pagina ook al zei.

    http://forum.blu-ray.com/3504964-post59.html

    Laat die release voor augustus wel goed zijn.

  2. #127

    Standaard Nieuwsflash! ;)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Leuk, maar hoe is de beeldkwaliteit?
    Ik kan met 100% zekerheid meedelen dat het beeld geremastered is (zoals onofficieel verwacht).

    Het beeld doet mooi filmisch aan, gedetailleerd, goed zwartniveau, lichte fijne grain, zelfs ocassioneel een miniscuul wit spikkeltje tussen het grain (afwezigheid DNR). Ik heb goed de pijlen- en vuurballenregen in het begin, frame per frame, in het oog gehouden. Geen enkele verdween, of werd onderbroken.

    Ik kreeg het "Gladiator eindelijk in HD"-gevoel, tegenover de onmiddelijke teleurstelling bij de 2009-uitgave. Een goede, waardige transfer, met z'n leeftijd!
    Laatst aangepast door MatrixTom : 16-07-2010 om 12:52

  3. #128

    Standaard

    Nu snap er ff helemaal niks meer van:

    De gladiator met de 10th Anniversary edition stickers erop geplakt (die nu bij de mediamarkt en FRS in de schappen ligt) heeft deze nu wel de goede transfer of niet.

    En die te bestellen is op de mediamarkt site heeft deze ook nou een goede transfer? En is deze zonder de stickers?

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Cinerama Bekijk bericht
    Nu snap er ff helemaal niks meer van:

    De gladiator met de 10th Anniversary edition stickers erop geplakt (die nu bij de mediamarkt en FRS in de schappen ligt) heeft deze nu wel de goede transfer of niet.

    En die te bestellen is op de mediamarkt site heeft deze ook nou een goede transfer? En is deze zonder de stickers?
    troost u, ik weet en versta het ook niet meer
    welke versie nu goed is? ik wacht wel nog een maand, zodat ik 100% zeker ben
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Cinerama Bekijk bericht
    Nu snap er ff helemaal niks meer van:

    De gladiator met de 10th Anniversary edition stickers erop geplakt (die nu bij de mediamarkt en FRS in de schappen ligt) heeft deze nu wel de goede transfer of niet.

    En die te bestellen is op de mediamarkt site heeft deze ook nou een goede transfer? En is deze zonder de stickers?
    Schrijf ik zo moeilijk? Ik had al zo'n vermoeden, nooit feedback op mijn drie laatste toch wel héél inhoudelijke posts

    Zal nog maar eens voor de duidelijkheid het volgende zetten: 10th Anniversary Edition = GEREMASTERED, en (een quote van hoger van me) "10th Anniversary Edition? Let op de bannersticker achteraan op de overigens identieke 2009 steelbook". Ik blijf maar dezelfde info herhalen, wordt alsmaar overgelezen om zelf een kort mededelinkje te kunnen doen.

    Wie zal ik 'em allemaal opsturen?
    Laatst aangepast door MatrixTom : 16-07-2010 om 13:09

  6. #131

    Standaard

    Hebben wij echt de primeur ofzo? Internationaal blijkbaar nog niemand niemand die 'em ook al in handen had :s

  7. #132

    Standaard

    Kan je de bekende pijlenscene even bekijken, het totaalshot? (en misschien op pauze zetten en een foto van je scherm maken, dan kan ik die vergelijken met een sampletje van de oude BD die ik op m'n laptop heb staan)

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Kan je de bekende pijlenscene even bekijken, het totaalshot? (en misschien op pauze zetten en een foto van je scherm maken, dan kan ik die vergelijken met een sampletje van de oude BD die ik op m'n laptop heb staan)
    Dag Jaap, momenteel is een foto maken wat moeilijk. Maar ik kan je verzekeren dat ik die scène frame per frame heb doorgenomen. Ik ken de beruchte screenshots visueel vanbuiten waar de pijlen 'op koers' gedeeltelijk verdwenen en rechts een vuurbal half weggesmeerd wordt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Ik heb goed de pijlen- en vuurballenregen in het begin, frame per frame, in het oog gehouden. Geen enkele verdween, of werd onderbroken.
    Sorry, dat ik er momenteel geen foto van kan maken, maar ik kan je verzekeren dat er geen detail verloren is gegaan.

  9. #134

    Standaard

    Oké.
    Dit zijn foto's van de oude discs, verschillen ze met jouw nieuwe?
    http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/4021851.jpg

    En op Blu-ray.com heeft een Nederlander foto's gemaakt van de discs van de ''nieuwe uitgave'', die precies hetzelfde zijn...

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Oké.
    Dit zijn foto's van de oude discs, verschillen ze met jouw nieuwe?
    http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/4021851.jpg

    En op Blu-ray.com heeft een Nederlander foto's gemaakt van de discs van de ''nieuwe uitgave'', die precies hetzelfde zijn...
    Ik was vergeten dat beide discs van 2009 niet beide wit waren. Mijn discs zien er idd identiek uit en hebben als copyright 2009. Maar het beeld is geremastered, je kan dat als 100% waarheid aannemen. Alles heeft een fijne grain en detail, in de lijn van de 2005 shots. Ik heb de pijlen en vuurbal grondig gevolgd en weet exact wanneer deze verdwijnen (en dat was niet het geval en heb het helemaal doorlopen).

  11. #136
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Tom, staan de nieuwe extra's er wel op dan?

  12. #137

    Standaard

    MatrixTom:
    Je begint beroemd te worden op de internationale fora, omdat jij de enige ''referentie'' bent, terwijl Universal Benelux nu beweert dat het een ''re-package'' is.
    Ik geloof je 100%, maar we hebben nou eenmaal screenshots nodig om verdere verwarring te voorkomen.

    Hoe is het menu van de disc, staat daar nog iets extra's in?

  13. #138
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    ik volg met genoegen deze hele discussie en wacht af
    I'll be back!!

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Tom, staan de nieuwe extra's er wel op dan?
    Als je de ondersteuning voor de "pocket BLU"-applicatie bedoelt, deze werd inderdaad vanop Android herkend toen ik op het menu stond. De eerste disc is bitsgewijs al niet identiek.

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    MatrixTom:
    Je begint beroemd te worden op de internationale fora, omdat jij de enige ''referentie'' bent, terwijl Universal Benelux nu beweert dat het een ''re-package'' is.
    Ik geloof je 100%, maar we hebben nou eenmaal screenshots nodig om verdere verwarring te voorkomen.

    Hoe is het menu van de disc, staat daar nog iets extra's in?

    Ik heb ook nu ook kunnen proberen een foto te nemen, maar daar was niets uit op te maken. Denk hierbij maar aan de eerste HD screenshots op DVDBeaver, maar dan in minder professionele omstandigheden gemaakt

    I.v.m. nieuwe extra's in het menu, volgens mij was "pocket BLU"-ondersteuning het enige nieuwe? Dat is trouwens nergens in het menu te vinden. "Ze herkennen" elkaar gewoon wanneer je "pocket BLU" onder Android of iOS en de speler op hetzelfde netwerk aanwezig zijn.

    En "some Dutch guy", het is "MatrixTom" Wat is trouwens het meest representatieve "wassen gezicht shot"?
    Laatst aangepast door MatrixTom : 16-07-2010 om 15:50

  16. #141

    Standaard

    Wehkamp en DVDoutlet.nl lijken hem ook op voorraad te hebben:

    http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_store/web_store.cgi

    http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...0Page&cmid=WEH

    Is Tom nog steeds de enige die hem heeft?
    The future is Blu

  17. #142

    Standaard

    Zijn trouwens door de DNR in de 2009 transfer niet alle eventuele witte spikkeltjes en korte dunne krasjes weggepoetst? Deze zijn trouwens geregeld al eens te zien (zoals dat ook bij Saving Private Ryan het geval was), echter niet storend.

    Waar zitten de anderen die 'em hebben? Die wil ik ook eens heel luid horen

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    En "some Dutch guy", het is "MatrixTom" Wat is trouwens het meest representatieve "wassen gezicht shot"?
    Dat heb ik niet geschreven, ik schreef: ''I just asked the guy on the Dutch forum''
    ''Dutch guy'' zou ook niet kloppen, want je bent Belgisch.

    Antwoord op je vraag:
    Neem dit shot eens: http://img268.imageshack.us/img268/7651/glad14zbd.png
    Duidelijk veel edge enhancement en DNR vergeleken met de HDTV versie:
    http://img10.imageshack.us/img10/4027/glad14c4.png

    Hoe ziet dit er op jouw disc uit?

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Wehkamp en DVDoutlet.nl lijken hem ook op voorraad te hebben:

    http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_store/web_store.cgi

    http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...0Page&cmid=WEH

    Is Tom nog steeds de enige die hem heeft?
    Iemand op HTforum.nl heeft 'm ook gekocht, dus we'll see. (jammer dat ik hem zelf niet heb, dan had ik meteen even een paar screenshotjes getrokken)

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Als je de ondersteuning voor de "pocket BLU"-applicatie bedoelt, deze werd inderdaad vanop Android herkend toen ik op het menu stond. De eerste disc is bitsgewijs al niet identiek.
    Kijk aan!

    Echter, waarom zegt Universal Benelux dan nu dat het gewoon de oude uitgave is?
    Omdat de discs exact gelijk zijn?

    Al met al, een heel vreemd gedoe, maar ik weet nu zeker dat ik nu eindelijk Gladdejator aan mun kolleksie kan toevoechen!

  21. #146
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Als je de ondersteuning voor de "pocket BLU"-applicatie bedoelt, deze werd inderdaad vanop Android herkend toen ik op het menu stond. De eerste disc is bitsgewijs al niet identiek.
    Nee, dat bedoelde ik niet. Deze extra's:

    • The general who became a slave
    • The slave who became a gladiator
    • The gladiator who defied an empire


    Ik blijf er bij, dat het niet helemaal klopt. Ik houd me voorlopig vast aan de augustus versie mét gouden 10th band.

  22. #147

    Standaard

    Whahahahahahha, dat zijn geen extra's, dat zijn gewoon taglines, net zoals ''One ring to rule them all'' etc. \
    Geloof me, dit IS de nieuwe uitgave, want anders zou die PocketBlu applicatie er niet opstaan.
    Laatst aangepast door -Jaap- : 16-07-2010 om 16:59

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Dat heb ik niet geschreven, ik schreef: ''I just asked the guy on the Dutch forum''
    ''Dutch guy'' zou ook niet kloppen, want je bent Belgisch.

    Antwoord op je vraag:
    Neem dit shot eens: http://img268.imageshack.us/img268/7651/glad14zbd.png
    Duidelijk veel edge enhancement en DNR vergeleken met de HDTV versie:
    http://img10.imageshack.us/img10/4027/glad14c4.png

    Hoe ziet dit er op jouw disc uit?
    Met deze twee shots vind ik het moeilijk vergelijken, maar ik had de indruk dat zn hoofd niet zo ondergesneeuwd was en de haartjes op zijn arm duidelijker Voor mij was het meest treffende dat de wideshot van de pijlenregen écht een gigantische pijlenregen was en er geen verdwenen. Ik wil ook niets liever dan zekerheid Het is namelijk niet omdat het mogelijk een nieuwe transfer is dat àlle mindere shots zouden verdwenen zijn, toch?

  24. #149
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Damn, ik snel naar huis in afwachting van Gladiator, heb ik helemaal niks met de post gekregen!

    Zal nu wel morgen worden dan...

  25. #150

    Standaard

    Op de oude uitgave ziet deze meneer er in de theatrical version zo uit:
    http://img198.imageshack.us/img198/1090/1th.png
    En in de extended zo: (btw, dit komt alleen in de extended voor, een paar minuten later)
    http://img8.imageshack.us/img8/3623/1exb.png

    Vraag is, ziet dit shot op de nieuwe uitgave er in de theatrical version net zo goed uit als op het screenshot van de extended? (de extended hoef je niet te checken, alleen het screenshot gebruiken als referentie)

Pagina 6 van 35 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •