Pagina 7 van 35 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 851 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Ik heb 'm inmiddels ook gekocht en bekeken en kan de indrukken van MatrixTom alleen maar bevestigen. Dit is eindelijk de HD-versie zoals die gewoon meteen al had moeten zijn. Werkelijk subliem beeld! :toppie:

  2. #152

    Standaard

    Alleen jammer dat ze je eerst rotte vis aanbieden alvorens de verse over de toonbank gaat...

  3. #153
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    frshop 19,99
    I'll be back!!

  4. #154
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Wat ik nu erg vreemd vind. Gaat er in augustus nu nog een versie worden gereleased, namelijk diegene met die gouden/witte verpakking want die wou ik eigenlijk hebben i.p.v. die blauwe/witte weer?

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xander Rühl Bekijk bericht
    Ik heb 'm inmiddels ook gekocht en bekeken en kan de indrukken van MatrixTom alleen maar bevestigen. Dit is eindelijk de HD-versie zoals die gewoon meteen al had moeten zijn. Werkelijk subliem beeld! :toppie:
    Als twee getuigen hetzelfde vertellen, zou het eens waar kunnen zijn Frank2 gaat op htforum.nl nog altijd voor vergelijkende plaatjes, die zijn welkom.

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Heb m ook maar besteld, de oude versie heeft (volgens Bol.com) als EAN: 5050582582659 en op de MM site heeft ie deze EAN: 5050582773859 Twee verschillende producten dus!
    dat is de goede ean code;
    5050582773859

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Als twee getuigen hetzelfde vertellen, zou het eens waar kunnen zijn Frank2 gaat op htforum.nl nog altijd voor vergelijkende plaatjes, die zijn welkom.
    Foto van z'n TV:
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.p...ch=78855;image

    Lijkt mij duidelijk, die pijlen zijn duidelijker dan ooit tevoren!

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Foto van z'n TV:
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.p...ch=78855;image

    Lijkt mij duidelijk, die pijlen zijn duidelijker dan ooit tevoren!
    Ziet er goed uit, mooi filmisch.

  9. #159

    Standaard

    Post onze primeur dus maar op de frontpage van blu-ray.com Het was wel vermoeiend als enige een tijdje te kunnen zien in het land der tijdelijk blinden
    Laatst aangepast door MatrixTom : 16-07-2010 om 18:21

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Post onze primeur dus maar op de frontpage van blu-ray.com Het was wel vermoeiend als enige een tijdje te kunnen zien in het land der tijdelijk blinden
    Een primeur? Ik wil niet erg lullig doen, maar een wazig plaatje doet mij persoonlijk nog niet geruststellen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Een primeur? Ik wil niet erg lullig doen, maar een wazig plaatje doet mij persoonlijk nog niet geruststellen.
    Als de pijlen er zelfs op zo'n wazig plaatje goed opstaan, zit het wel goed.

  12. #162

    Standaard

    3 mensen zeggen hetzelfde, plus je hebt bevestiging van de Pocket Blu, plus een plaatje waar de pijlen duidelijk zichtbaar op zijn. (die foto heb ik vergeleken met screenshots op AVS)

  13. #163

    Standaard

    Ja, een foto van een TV-scherm háált 't natuurlijk niet bij directe 'screen-grabs', maar die zullen ongetwijfeld snel gaan opduiken en dan zal iedereen gerustgesteld zijn.

  14. #164

    Standaard

    Wat een huiverige mensen hier Het is een goede filmische transfer; ik vergelijk nog maar zo'n 10 jaar transfers Alleen werd hier wat op 'second opinions' gewacht

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Post onze primeur dus maar op de frontpage van blu-ray.com Het was wel vermoeiend als enige een tijdje te kunnen zien in het land der tijdelijk blinden
    Hopelijk ziet de redactie het zelf, en anders zeg ik het wel tegen een editor.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Wat een huiverige mensen hier Het is een goede filmische transfer; ik vergelijk nog maar zo'n 10 jaar transfers Alleen werd hier wat op 'second opinions' gewacht
    Voor die mensen heb ik een liedje bedacht:
    Vuile huivelaar, pak jij je DVD-koffers maar

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Op de oude uitgave ziet deze meneer er in de theatrical version zo uit:
    http://img198.imageshack.us/img198/1090/1th.png
    En in de extended zo: (btw, dit komt alleen in de extended voor, een paar minuten later)
    http://img8.imageshack.us/img8/3623/1exb.png

    Vraag is, ziet dit shot op de nieuwe uitgave er in de theatrical version net zo goed uit als op het screenshot van de extended? (de extended hoef je niet te checken, alleen het screenshot gebruiken als referentie)
    Ik heb dat specifieke shot nog niet bekeken, heb zogezegd door de film 'gezapt' en steeds een aantal minuten bekeken, maar ik kan je verzekeren dat de film er van voor naar achteren zéker zo mooi uitziet als op die shots uit de extended-editie.

  18. #168

  19. #169

    Standaard

    Heb hem besteld bij MM

  20. #170

    Standaard

    Het is toch niet zo raar dat mensen huiverig zijn en afwachten ?
    Ik snapte er ondertussen ook geen hol meer van...
    Zeker niet als je nieuwe discs in een oude verpakking gaat stoppen zonder dat iemand het weet en op je site een release noemt van begin Augustus.
    Maar goed, ik ben in ieder geval blij dat ze er zo te horen iet moois van hebben gemaakt.
    Persoonlijk heb ik de film al zo vaak gezien, ik kan best nog wel even wachten tot Augustus, ik vind die nieuwe hoes in ieder geval stukke mooier.
    Hoe dan ook, Universal heeft er een lekkere onduidelijke puinhoop van gemaakt.

  21. #171

    Standaard

    Klopt, die PR afdeling...

    Maargoed, gelukkig hebben we nog het prachige internet!

  22. #172

    Standaard

    Ik heb inmiddels wat insider-informatie, waaruit ik mogelijk het volgende kan concluderen:
    1. Uitstel kwam door drukproblemen van de nieuwe steelbook. (die met het gouden randje)
    2. Als oplossing heeft men toen de oude voorraad genomen, daar disc 1 uitgewipt, nieuwe disc erin gepropt en etiketje op de achterkant geplakt.
    3. Tadaaaaa, verwarring is geboren!

    De steelbook met het gouden randje komt waarschijnlijk begin augustus.

  23. #173
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ah, dan straks in augustus ook nog maar de gouden versie kopen en dan heb ik em 3 keer.

  24. #174

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ik heb inmiddels wat insider-informatie, waaruit ik mogelijk het volgende kan concluderen:
    Dat verklaart ineens natuurlijk een hele hoop.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 7 van 35 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •