De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HKTS7 Subwoofer - Harde plof bij uitschakelen

    Vraagje over de subwoofer: als ik deze uitschakel na gebruik geeft hij tijdens het uitschakelen vaak een luide "plof". Weet iemand waaraan dit kan liggen?
    (Het maakt niet uit of de versterker aan of uit staat, dat heb ik al geprobeerd. De stekker zit in een verlengkabel/meerdere contacten).
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  2. #2

    Standaard

    Bij het uitschakelen wordt de verbinding met de woofer te laat verbroken. Kan zijn dat dit door een probleem met de voeding komt. Zo lang de subwoofer nog goed functioneert, is er volgens mij niet zo veel aan doen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    het klinkt niet zuiver, heb ik ook ik draai de woofer eerst uit en vervolgens sluit ik hem af

  4. #4

    Standaard Hkts7

    De connector voor aansluiting SUB op mijn subwoofer zit los en maakt zo nu en dan kontakt als ik het beweeg (dit na div. jaren goed te hebben gefunktioneerd).
    Welke schroeven dien ik los te maken van de achterkant ? Of moet het via een heel ander manier om zo bij de connector te komen? Er zitten zoveel schroefjes aan de achterkant van de subwoofer.
    Alvast bedankt voor alle hulp tips hierin.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •