Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Onlangs 2 headed shark attack gehaald. Brilijante Asylum al zeg ik zelf! Nu opzoek naar de rest van dat bedrijf. Iemand een idee waar ik die tegen een beetje normale prijs kan te pakken krijgen?

    In NL worden ze via de uitgever Lime Lights verkocht en die geeft als adviesprijs € 9.99 mee maar via bol.com vragen er meer voor.

    Maybee iemand een idee?
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    er is in 2007 al een film gemaakt die Brave heet.
    er is in 1997 een film gemaakt die the Brave heet.
    moeten die ook uit de handel worden genomen omdat mensen misschien denken dat ze de gelijknamige Disney film aanschaffen?
    dat is een stuk verwarrender dan een film die Braver heet.
    Dat is volslagen lulkoek. Het is niet alleen het titelaspect, er is té veel gelijkenis met de figuren, de gebruikte hoesafbeelding (de menhirs) etc. Jij blaast wel erg uit je hoge ivoren toren om de goedbedoelende opa's en oma's vanuit je alwetende pretentie uit te schelden voor domme boerenl*llen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #53

    Standaard

    Een nieuwe ontwikkeling in het hele Asylum-gebeuren: Een rechter heeft een streep gehaald door de mockbuster Age of the Hobbits, die geheel toevallig klaar was rond de tijd dat een andere Hobbit-film in de bioscopen zou opduiken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #54

    Standaard

    Ik kan me indenken dat ze inderdaad een stap te ver zijn gegaan, want het gebruik van het woord Hobbit zal wel gepatenteerd zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #55

    Standaard

    er zijn zo vaak remake film de universal film zou eert ook The Guardians gaan heten maar het is rise of the gaurdians geworden vanwegen die uilen film die er al was.

  6. #56

    Standaard

    Om eens een oud topic van mezelf op te rakelen: ik geloof soms mijn eigen persberichten niet...

    http://dvdinfo.be/nieuws.php?id=5614

    Ik ga zelfs de trailer posten omdat 'ie zo slecht lijkt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •