De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars: The Clone Wars Season 2

    On October 26, Warner Home Video, in association with Lucasfilm Ltd., will release Star Wars: The Clone Wars, The Complete Season Two. This four-disc set will include all 22 episodes from Season Two, featuring bounty hunters, space pirates, giant monsters, mind-controlling brain worms and the return of Boba Fett. It will also include a 64-page production journal with concept designs, original sketches and notes from Supervising Director Dave Filoni.

    Created and executive produced by George Lucas, the first-ever TV production from Lucasfilm Animation explores the tumultuous time between Episodes II and III, expanding the scope of Star Wars beyond anything seen in the feature films.

    Special features include:
    • Behind-The-Scenes featurettes on each disc
    • Attack of the Zillo Beast
    • Magic of the Holocron
    • Return to Geonosis
    • Creating Mandalore
    • 64-page production journal
    • The Jedi Temple Archives (BD-exclusive): an extensive database exploring special effects footage, early concept art, 3-D character and object turnarounds and early animation



  2. #2

    Standaard

    Wil ze ook, maar ze blijven veeeeeeel te duur naar m'n mening...
    BD (1243) What i Watch

  3. #3

    Standaard

    De UK versie (= goedkoper) van seizoen 1 is gewoon Nederlands ondertiteld en heeft zelfs Nederlandse audio.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De UK versie (= goedkoper) van seizoen 1 is gewoon Nederlands ondertiteld en heeft zelfs Nederlandse audio.
    Op de UK site's (play, amazon) vind ik hem nog duur genoeg hoor.
    BD (1243) What i Watch

  5. #5

    Standaard

    Ongeacht de prijs komt deze er zeker in.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Op de UK site's (play, amazon) vind ik hem nog duur genoeg hoor.
    Tsja, €35 voor een heel seizoen op BD vind ik niet duur, maar de meningen zijn blijkbaar verdeeld....

  7. #7

    Standaard

    De afwezigheid van een HD audio track weerhoudt mij nog altijd van een aanschaf.
    Vraag me af wat voor audiospoor er bij het tweede seizoen zit...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Komt er zeker in, maar het heeft geen haast, aangezien er nog genoeg ligt. Seizoen 1 was zeker de moeite waard.

  10. #10

    Standaard

    Ik ga deze week de OT op dvd kijken en daarna de cartoon network series (2 dvd) van Clone Wars en de lange animatie. Daarna lekker S1 van Clone Wars. Nog nooit iets van gezien. Is het de moeite waard? Kan ik S2 blind op BD kopen?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik ga deze week de OT op dvd kijken en daarna de cartoon network series (2 dvd) van Clone Wars en de lange animatie. Daarna lekker S1 van Clone Wars. Nog nooit iets van gezien. Is het de moeite waard? Kan ik S2 blind op BD kopen?
    Waarom zou je het 2e seizoen blind kopen als je seizoen 1 in huis hebt? Na een paar delen van seizoen 1 weet je al snel genoeg of het iets voor jou is.
    Even doorkijken dus .

  12. #12

    Standaard

    Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Zo zat ik ook wel te meimeren, maar als er allemaal lyrische reacties zouden komen zou ik hem gelijk gekocht hebben om deze vakantie lekker door te kijken.
    Maar ik zal s1 eens lekker gaan bekijken...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #13

    Standaard

    Ik vond seizoen 1 trouwens heel aardig, maar dat terzijde .

  14. #14

    Standaard

    Jullie luisteren natuurlijk niet naar de Nederlandse soundtrack, maar mijn zoon van 11 (een grote star wars fan) wel. Er zit op de eerste of tweede disk een aflevering waar gewoon de verkeerde stem bij de verkeerde persoon zit (en ook de verkeerde tekst). Dus bv Anakin spreekt maar je hoort Joda spreken.

    Ik zal morgen eens aan hem vragen welke aflevering het is.

    Ik vind niet alle afleveringen even sterk (ik heb ze ook niet allemaal gezien), maar het is best wel aardig. (mijn zoon vindt het overigens geweldig goed)
    AKA Jes

  15. #15

    Standaard

    Dank jullie voor de reacties. Dit zijn de reacties die ik bedoelde. Ze zijn wel gematigd positief dus obv deze 2 zal ik niet blind kopen. Ik ga gewoon lekker zitten en in de vakantie lekker kijken.
    Ben wel erg benieuwd.
    En ik heb wel de smaak weer te pakken na de NT gezien te hebben. Morgen beginnen aan de OT.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jessye Bekijk bericht
    Jullie luisteren natuurlijk niet naar de Nederlandse soundtrack, maar mijn zoon van 11 (een grote star wars fan) wel. Er zit op de eerste of tweede disk een aflevering waar gewoon de verkeerde stem bij de verkeerde persoon zit (en ook de verkeerde tekst). Dus bv Anakin spreekt maar je hoort Joda spreken.

    Ik zal morgen eens aan hem vragen welke aflevering het is.
    Zou je het nog even na willen vragen bij je zoon welke aflevering dit is? Dan kan ik op de dvd controleren of het probleem zich daar ook voordoet.
    Laatst aangepast door Olivier vd D. : 25-12-2010 om 10:22

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •