De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: eurosong 2010

  1. #1

    Standaard eurosong 2010

    ik kijk zelden maar nu dus eens wel
    alleen jammer dat we van jullie zo'n lage punten krijgen lol
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #2

    Standaard

    Belgie had naar mijn inziens het beste nummer van dit jaar. Zou Nederland een keer een voorbeeld aan moeten nemen, een talent vol iemand sturen...


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Belgie had naar mijn inziens het beste nummer van dit jaar. Zou Nederland een keer een voorbeeld aan moeten nemen, een talent vol iemand sturen...
    dank je
    lang 2de gestaan maar dan toch nog 6de geëindigd
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #4

    Standaard

    En dan snap ik helemaal niet hoe die pipo's van Griekenland en Denemarken nog zo hoog hebben kunnen eindigen. ???

    Griekenland en daar geven wij dan 12 punten aan...
    Denemarken = ABBA?


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •