De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Sony EX500 vs EX402

  1. #1

    Standaard Sony EX500 vs EX402

    Hallo
    Welke tv is beter mbt input lag (dus welke is beter voor games): Sony EX500 of EX402.
    De EX500 is namelijk 100hz, de 402 is 50hz. Bevat de EX500 een goede game mode waardoor je geen last hebt van input lag?

    Alvast bedankt!
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  2. #2

    Standaard

    De EX500 serie is geen 100 Hz, maar 120Hz, dus volgens mij dan ook 3D ready?? en dan heeft die zowiezo al de voorkeur.

    Daarnaast zou je de responsetijden (in milliseconden) moeten vergelijken, maar die kan ik zo 1,2,3 niet vinden op de site van Sony. Daarnaast noem je de maat niet van de tv die je voor ogen hebt, want een grotere tv heeft soms ook net wat andere responsetijden.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Maat is 32 inch..maar volgens mij is de EX500 100 hz hoor, tenminste in Nederland: http://www.bol.com/nl/p/elektronica/...specifications
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  4. #4

    Standaard

    Die is idd 100Hz. Ik wist niet dat je zo´n klein teeveetje bedoelde...

    Ik zou toch voor een 100Hz model gaan. Gewoon gevoelskwestie. De motionflow technologie werkt vrij aardig moet ik zeggen. Ik heb ook al vaker naar de KDL/40W5500 gekeken bij mijn moeder. Dat is ook een prachtige tv. En die spelen ook games en dat werkt op de standaard mode al prima. Die tv heeft volgens mij een game mode, maar wordt dus niet gebruikt. Dus ik denk dat die 32 inch ook prima zal presteren.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    De gaming mode van de EX500 is heel simpel: je schakelt gewoon motionflow (en daarmee de 100hz modus) uit. Ik heb zelf zo'n tv en ik gebruik hem in combinatie met een Xbox 360 (via HDMI) en een Wii (via component). In beide gevallen ziet het er zonder motionflow uitstekend uit en is er geen sprake van lag.

    Ik vind 100hz eigenlijk maar een overbodige feature. Het nut ervan is maar heel beperkt.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik vind 100hz eigenlijk maar een overbodige feature. Het nut ervan is maar heel beperkt.
    Dit is ook bij elke tv weer anders. Bij een Pana plasma kijkt het gewoonweg rustiger, maar wordt het beeld er niet vloeiender van. Elke fabrikant verwerkt e.e.a. op een andere manier.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •