De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wereld Draait #2, De [DVD]

    Wereld Draait #2, De

    De korte optredens uit De Wereld Draait Door van het afgelopen seizoen

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Yes; Trixie Whitley kijk uit naar haar cd met Black Dub (Daniel Lanois, Brian Blade,...).

    Overwegen om deze keer te kopen.

  3. #3

    Standaard

    Bij deze DVD heeft de wereld volgens mij stil gestaan.

    De kern van deze DVD zijn opnames van 1 tot 1,5 minuten en geen geluid van CD-kwaliteit, maar een DD van 192Kbps.

    Daarnaast zijn de nummers helemaal gespeeld voor dat de uitzending begon en gebruikt voor de camerarepetitie. Bij deze DVD als deze verwacht ik dat de kern bestaat uit opnames van hele nummers die na de uitzending zijn gemaakt. Nu lijkt het meer op opnames van een DVD recorder die iemand thuis gemaakt heeft.

    Ik heb deze daarom beoordeeld met een 3.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    Jammer; kan ik even goed de Trixie Whitley-opnames van op de Black Dub website halen.

  5. #5

    Standaard

    Inderdaad een beetje gemiste kans. Alhoewel, "de plank volledig misslaan" zou een betere omschrijving zijn van dit product. Deze fragmentjes kun je net zo goed op de site van DWDD bekijken. En als extraatje kun je de VOLLEDIGE versies bekijken????

    Dat er op de Nederlandse tv zelden of nooit fatsoenlijke muziek is te zien, is nog tot daar aan toe, maar om dan nummertjes van 1 minuut op een dvd te "pleuren" (ja, inderdaad) zorgt er helemaal voor dat muziek in dit land niet serieus wordt genomen. En het is zo makkelijk om een goed muziekprogramma te maken.... Wel eens van Later with Jools Holland gehoord? Zet 5 of 6 muzikanten of bands van de meest uiteenlopende genres in een cirkeltje, en laat ze om beurten spelen. Klaar!
    Concertagenda op Podiuminfo

  6. #6

    Standaard

    kreeg deze van de week van een kennis en dit is wel een heel triest dvd'tje ja..

  7. #7

    Standaard

    Als ik dit zo lees lijkt dit de meest nutteloze dvd ooit. Ca$h grab dankzij de populariteit van DWDD??
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  8. #8

    Standaard

    Als Vlaming kom ik wel eens bij DWDD terecht en ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom de artiesten maar 1,5 minuut mogen spelen.

    Bij onze late-night talk show ('De Laatste Show') krijgen de artiesten op z'n minst de kans om hun nummer volledig te vertolken...

    Wel goede Belgische artiesten op deze DVD, zoals Trixie Whitley, Absynthe Minded, Dez Mona en het fantastische Triggerfinger!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •