De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: Philips BDP7500B2

  1. #1

    Standaard Philips BDP7500B2

    Ik vroeg me af of iemand deze in bezit heeft? Wat zijn de voor- en nadelen van deze speler? Hij is nu voor 200 euro te krijgen en het leek me wel een goede speler maar kan nog nergens recensies vinden.

  2. #2

    Standaard

    Ik heb deze toevallig gisteren gekocht! Dit is eigenlijk een nieuwere versie van de Philips BDP7500, maar dan voorzien van Wifi en DLNA.

    Ik denk dat je als je de Philips BDP7500 reviews leest, je al een goed beeld van dit apparaat krijgt. Wordt overal wel als 'goed' beoordeeld... goede bluray en DVD weergave. Kan ook met veel formaten overweg. Ik probeerde gisteren een WMV en een MPG file af te spelen: dat lukte allebei.

    Bedenk wel, dat in deze versie Philips nog steeds geen licentiekosten betaalt voor gebruik van NTFS. MKV files kunnen dus wel afgespeeld worden maar ze mogen dus niet al te groot zijn. Vooralsnog is dat een punt, wat mij niet zo interesseert.

    Ik heb hem uiteraard nog te kort om er wat meer zinnige dingen pver te zeggen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo Bekijk bericht
    Ik heb deze toevallig gisteren gekocht! Dit is eigenlijk een nieuwere versie van de Philips BDP7500, maar dan voorzien van Wifi en DLNA.

    Ik denk dat je als je de Philips BDP7500 reviews leest, je al een goed beeld van dit apparaat krijgt. Wordt overal wel als 'goed' beoordeeld... goede bluray en DVD weergave. Kan ook met veel formaten overweg. Ik probeerde gisteren een WMV en een MPG file af te spelen: dat lukte allebei.

    Bedenk wel, dat in deze versie Philips nog steeds geen licentiekosten betaalt voor gebruik van NTFS. MKV files kunnen dus wel afgespeeld worden maar ze mogen dus niet al te groot zijn. Vooralsnog is dat een punt, wat mij niet zo interesseert.

    Ik heb hem uiteraard nog te kort om er wat meer zinnige dingen pver te zeggen.
    ok dan ga ik die recensies eens opzoeken. Weet jij toevallig of deze speler zelf makkelijk regiovrij is te maken (voor dvd's in ieder geval)?

  4. #4

    Standaard

    Ik had al een regiohack gevonden voor DVDs. En het werkt... Net uitgetest met een regio 1 DVD. De Philips is daarna dus regiovrij, want ik hoef niet expliciet van regio te veranderen.

    Ik weet alleen niet of het toegestaan is om hier een regiohack voor DVDs te plaatsen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo Bekijk bericht
    Ik had al een regiohack gevonden voor DVDs. En het werkt... Net uitgetest met een regio 1 DVD. De Philips is daarna dus regiovrij, want ik hoef niet expliciet van regio te veranderen.

    Ik weet alleen niet of het toegestaan is om hier een regiohack voor DVDs te plaatsen.
    Volgens mij mag dat wel. Werkt deze?
    http://www.videohelp.com/dvdhacks/ph...dp7500sl/10492

  6. #6

    Standaard

    Ja, dat is hem.... die heb ik geprobeerd en die doet het!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo Bekijk bericht
    Ja, dat is hem.... die heb ik geprobeerd en die doet het!
    Heb je die eerste of die tweede code gebruikt?

  8. #8

    Standaard

    Ik zie nu pas dat er ook een andere mogelijkheid was... ik heb in elk de tweede gedaan.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo Bekijk bericht

    Ik heb hem uiteraard nog te kort om er wat meer zinnige dingen pver te zeggen.
    Ondertussen een paar weken verder, kan je er al wat meer over zeggen? Nog tevreden mee?

  10. #10

    Standaard

    Ik ben nog steeds een low-profile gebruiker hoor.. wat DVDs geprobeerd en 1 bluray (Godfather I).

    Wat ik in elk geval vind: mooi design, gebruikersvriendelijk, zeer snelle opstart van bluray, goed bluray en DVD beeld en veel formaten via USB afspeelbaar. Heb zelf een aantal AVIs, MPGs en WMVs geprobeerd en dat gaat probleemloos. Als je een converter gebruikt om Youtube filmpjes,van FLV naar AVI of MPG om te zetten, dan snapt ie de geconverteerde AVIs niet. Geconverteerde MPGs gaan wel goed.

    Geluid moet ik nog uitproberen (BD naar Yamaha receiver via stereo uitgang)

    Netwerkfaciliteiten heb ik nog niet geprobeerd.. ga ik ook nog even niet doen.

  11. #11

    Standaard

    Hallo,

    Ik heb ook de BDP7500B2.
    Werkt prima met het afspelen van Blu-Ray en 3D.
    Echter als ik .MKV bestanden wil afspelen (wordt ondersteunt door speler) dan hapert het geluid en beeld heel even maar wel erg vaak .
    Is hier een oplossing voor?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HarryZ Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik heb ook de BDP7500B2.
    Werkt prima met het afspelen van Blu-Ray en 3D.
    Echter als ik .MKV bestanden wil afspelen (wordt ondersteunt door speler) dan hapert het geluid en beeld heel even maar wel erg vaak .
    Is hier een oplossing voor?
    Ik weet dat in de voorlaatste versie van de firmware het afspelen van MKV-bestanden verbeterd is. Als je je firmware al een tijdje niet bijgewerkt hebt dan zou je dat misschien eens moeten proberen.

  13. #13

    Standaard

    Toevallig gisteren nog een mkv film afgespeeld. Ging prima. Het was wel een bestand < 1GB... misschien dat dat nog uitmaakt!?

  14. #14

    Standaard

    Hey,

    Ik heb ook deze speler, .......En zeer tevreden mee

    Maar nu wou ik de Blu-Ray van Coraline gaan bekijken,
    Maar om 1 of andere reden kan hij hem niet afspelen

    Het enigste wat je ziet bij het opstarten van de disc op je beeldscherm is loading (Universal logo) 2 seconden,
    En dan zie je op het display scherm van de speler play staan,
    Maar het beeld blijft dan zwart en gebeurt er verder totaal helemaal niks meer.

    Het ligt niet aan de schijf want op mijn PS3 en de Samsung Blu-Ray speler van mijn vader speelt hij wel gewoon normaal af.

    Zijn er misschien meer mensen met dit probleem,
    Of weten wat het zou kunnen zijn dat hij het niet doet???
    (ps. mijn speler is helemaal up to date dus daar ligt het niet aan )


    Hoor het graag van jullie, ...


    Alvast bedankt, .............Greets Ferry, ...

  15. #15

    Standaard

    Weet iemand of de Wifi USB adapter voor deze speler, de WUB 1110/00 voor de draadloze connectie ook samenwerkt met de KPN Experia modem (of waar mogelijk info over is te vinden)?

    Bedrade connectie gaat uiteraard wel (tijd terug eens een keer uitgeprobeerd).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •