Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alles over de soorten luidsprekers

    Alles over de soorten luidsprekers

    Iedereen weet wat luidsprekers zijn, maar er zijn er zoveel merken en nog veel meer soorten.
    Wat zijn nou eigenlijk satellietsystemen, zuilen of boekenplank-modellen en dipool-luidsprekers?
    Voor diegene die dat nog niet weet gaan we dat hier uitleggen.


    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 24-07-2018 om 15:28

  2. #2

    Standaard

    Goed overzichtelijk stuk.
    Ik denk dat mensen hier zeker wat aan gaan hebben bij het aankopen van speakers.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Goed overzichtelijk stuk.
    Ik denk dat mensen hier zeker wat aan gaan hebben bij het aankopen van speakers.
    Dat is nou ook precies de reden waarom het geschreven is

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Dat is nou ook precies de reden waarom het geschreven is
    Ik heb zelf een tijd terug voor het eerst in mijn leven redelijk serieus speakers gekocht en als je je er dan in wilt gaan verdiepen komt er zoveel (nieuwe) informatie op je af waar je geen weet van hebt, dan is dit echt een goede manier om je wat meer wegwijs te maken.
    Uiteindelijk denk ik dat ik zeker een goede keus heb gemaakt, maar dit stuk had de aanloop voor mij wellicht een stukje makkelijker en overzichtelijker gemaakt.
    Zeker een stuk om te linken aan mensen met speakeraankoopbehoeften
    ( oei, das een goeie voor de scrabble )

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha wederom een leuk artikel.
    To the point en overzichtelijk.

    Echter ik ben ik niet zonder...., precies..., dus:

    Ik mis een beetje het vervolg.
    De ideale plaatsing van een surround opstelling.
    Hoge, lage plaatsing, crossoverflaws tussen bepaalde sets en subs.
    Het nut van identieke speakers in een surroundopstelling.
    Invloeden van soundwaves en subwooferplaasting.
    Akoestiek van een kamer, en welke factoren negatieve invloeden veroorzaken. De surroundbubble.

    Uiteraard niet direct de eerste dingen waarbij je denk bij het kopen van speakers, maar zeker essentieël voor het bepalen van het geluid thuis en de complete surroundervaring. Wel heel lastig natuurlijk om een artikel te schrijven over geluidweergevers...

    Há, waarschijnlijk stof voor part two
    How to get the most out of your hometheatre experience.., for dummies
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 31-05-2010 om 15:09
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Claudio, ik snap wat je bedoelt maar dat wordt een enorm ingewikkeld artikel omdat het voor iedereen begrijpelijk moet blijven. De enorme hoeveelheid mogelijkheden is bijna onbeschrijflijk laat staan dat je er een handleiding voor moet maken. Maar er zit wel iets in de planning hoor, dat gaat alleen even duren.

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Morgen klaar

    Het was ook een beetje een open deur intrappen, maar je weet dat doe ik graag...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    @Claudio

    ik denk dat als je echt proffesioneel advies zoekt met alle details je op dit forum een beetje verkeerd zit. Want dat is gewoon niet het main doel van dit forum en daarom word het ook gewoon goed begrijpbaar geschreven dit soort stukken wat voor het merendeel van de bezoekers gewoon goed is.

    Begrijp mij niet verkeerd maar ik wijk voor kwesties over techniek en speakers enzo altijd uit naar de fora van tweakers, htforum en avforums omdat met alle respect daar gewoon wat meer expertise zit.

    Dat is helemaal niet erg want anders heette dit forum wel het speakers forum en ik vond dit stukje van Edgar voor de gemiddelde consument gewoon een hele goede leidraad voor een keuze, en dat is nu typisch het publiek van dvd.nl dat zijn niet allemaal tech freaks eerste klas. Eigenlijk is het doelgroepsgewijs gewoon een heel goed stuk.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben het in die zin wel met je eens, maar we zijn ook geen 100% for dummies site. Dus daar mag je zeker wel wat 'gecompliceerde' info bieden. Ook voor als men toch iets verder is dan noob. Dit is toch een gericht forum. En dan nog is het de taak om dit zo logisch en duidelijk mogelijk te formuleren, zodat ook een beginner het kan begrijpen in de wirwar van opties die 2010 biedt. Ik denk juist dat als die info globaal in 'kindertaal' aanbiedt, men er juist op een noobvriendelijke manier een schat aan informatie kan vinden. Tevens vele malen overzichtelijker dan de genoemde forums waar de lat voor die noobs vaak vele malen te hoog ligt.

    Het is niet meer dan opbouwende kritiek, en Edgar weet een beetje hoe ik denk en waarom, en hij kan het goed hebben. Ik zal hem nooit afvallen maar alleen bijstaan

    Hé Edje, had ik al gezegt dat het een goed artikel was...., goed artikel Edje.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Ik vind het zelf gewoon leuk om te doen en we hebben hier met gemiddelde consumenten te maken dus moet ook het artikel gemiddeld blijven, zeg de gulden middenweg tussen ht voor dummies en HT forum etc.

  11. #11

    Standaard

    Hey Edgar.. Weer een mooie geschreven?

    Ik ga er eens voor zitten....
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  12. #12

    Standaard

    Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik merk dat ik via de hoofdpagina (dus via het artikel) geen reacties kan lezen of plaatsen. Daarvoor moet ik naar het forum bladeren.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik merk dat ik via de hoofdpagina (dus via het artikel) geen reacties kan lezen of plaatsen. Daarvoor moet ik naar het forum bladeren.
    +1

    Via het artikel zie je gewoon geen reacties.
    Ik gebruik overigens FireFox.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  14. #14

    Standaard

    Goed dat je het zegt... ik gebruik normaal gesproken Google Chrome (in dit geval versie 5) en daar werkt het dus niet. Net met Internet Explorer 8 nog geprobeerd, maar dat werkt ook niet.

    Lijkt dus niet aan de soort browser te liggen.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  15. #15

    Standaard

    Zeer nuttige informatie..
    Ik of eigenlijk wij zijn ons aan het orienteren voor een 5.1 setje,
    en met de tijd een nieuwe reciever...
    Heb al een leuke set op het oog, namelijk de jamo s 606 hcs5...

    Wil uiteraad eerst gaan luisteren, dan ook gelijk naar andere setjes binnen
    dat budget.. Wil het liefst zuil speakers voor omdat ik denk dat dat de mooiste weergave geeft voor muziek..
    Heb nu 2 BnS zuilen, ik krijg er misschien spijt van als ik deze weg doe..
    Maar ik wil het liefst een compleet setje wat bijelkaar past...

  16. #16

    Standaard

    sandocan, als je al 2 BnS zuilen hebt waar je tevreden mee bent, dan zou ik die gewoon houden hoor. Zelf werk ik met twee JBL Northridge E80 zuilen en gewoon relatief simpele satelliet speakers voor center en rear uit de Harman/Kardon HKTS7 serie. Daarnaast nog een actieve subwoofer die bij de H/K set hoort. Werkt prima.

    Reden voor mij is dat ik geen enorme luidsprekers achter mijn bank en onder mijn tv wil hebben, maar wel een zo goed mogelijke muziekweergave. Vandaar 2 zuilen en de rest satelliet.

    Enige waar je op zou kunnen letten is de klankweergave, sommige luidsprekers klinken warmer dan andere. Ook is het verstandig om het vermogen ongeveer gelijk te houden, je wil namelijk niet dat je surround speakers je zuilen gaan overheersen. Vergeet namelijk niet dat surround speakers (rear en side) alleen maar effecten en soms wat muziek (uit een disco scene) ten gehore brengen. Voor de rest hebben ze niks te doen. De center heeft het wel wat drukker en verdient wat meer aandacht, omdat hier het grootste gedeelte van de spraak uit komt. Dat is in mijn geval ook het enige wat ik misschien nog wil upgraden in mijn luidspreker setup.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  17. #17
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    +1

    Via het artikel zie je gewoon geen reacties.
    Ik gebruik overigens FireFox.
    Dat komt omdat de reacties die er stonden zijn verwijderd achter het artikel. Maar de draad met eerste reacties bestaat nog wel, namelijk hier
    Geen browser issues dus...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    sandocan, als je al 2 BnS zuilen hebt waar je tevreden mee bent, dan zou ik die gewoon houden hoor. Zelf werk ik met twee JBL Northridge E80 zuilen en gewoon relatief simpele satelliet speakers voor center en rear uit de Harman/Kardon HKTS7 serie. Daarnaast nog een actieve subwoofer die bij de H/K set hoort. Werkt prima.

    Reden voor mij is dat ik geen enorme luidsprekers achter mijn bank en onder mijn tv wil hebben, maar wel een zo goed mogelijke muziekweergave. Vandaar 2 zuilen en de rest satelliet.

    Enige waar je op zou kunnen letten is de klankweergave, sommige luidsprekers klinken warmer dan andere. Ook is het verstandig om het vermogen ongeveer gelijk te houden, je wil namelijk niet dat je surround speakers je zuilen gaan overheersen. Vergeet namelijk niet dat surround speakers (rear en side) alleen maar effecten en soms wat muziek (uit een disco scene) ten gehore brengen. Voor de rest hebben ze niks te doen. De center heeft het wel wat drukker en verdient wat meer aandacht, omdat hier het grootste gedeelte van de spraak uit komt. Dat is in mijn geval ook het enige wat ik misschien nog wil upgraden in mijn luidspreker setup.
    Wat je zegt klopt in grote lijnen wel, maar het is heel sterk afhankelijk van het type film (en dus ook de smaak van koper) en de kwaliteit van de geluidsmix. Ga je prat op actie/scifi films en de grote zomerblockbusters op blu-ray, dan zijn goede rear speakers naar mijn mening essentieel.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #19

    Standaard

    Dat niet alleen, maar speakers uit verschillende series levert gewoon een vreemd geluidsbeeld op. Ik heb dat ook gehad. Ik had de fronts, center en surrounds eerst allemaal van andere merken, dus ook andere geluidseigenschappen en dat klinkt gewoon echt niet prettig bij films. Het klinkt niet als een geheel. Dus voor een goede weergave in zowel muziek als film zou je een set moeten plaatsen die minstens van hetzelfde merk is en het liefst uit dezelfde serie.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #20

    Standaard

    Dat dacht ik al, ik vind het ook mooier als alles op elkaar afgestemt is..
    Dan wordt het sparen voor mooi een setje van klipsch...

    Heb al een mooie spulletjes gezien
    Groetjes Sander.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Wat je zegt klopt in grote lijnen wel, maar het is heel sterk afhankelijk van het type film (en dus ook de smaak van koper) en de kwaliteit van de geluidsmix. Ga je prat op actie/scifi films en de grote zomerblockbusters op blu-ray, dan zijn goede rear speakers naar mijn mening essentieel.
    Daar ben ik het ook zeker mee eens. Jij verwoord het deels nog beter dan ik, want het is inderdaad sterk afhankelijk van het soort film. Maar ook überhaupt van het luidsprekergebruik van de persoon zelf. Als iemand 1x per maand een film kijkt en wel heel erg veel muziek luistert, zou ik persoonlijk niet al teveel in surroundluidsprekers investeren, maar juist meer in de fronts. Dan heb je zeer goed geluid bij muziek en dragen de fronts ook het belangrijkste deel tijdens een film.

    En als iemand voornamelijk actiefilms kijkt met een heftige soundtrack, dan ontkomt je niet aan een goede set in het geheel.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dat niet alleen, maar speakers uit verschillende series levert gewoon een vreemd geluidsbeeld op. Ik heb dat ook gehad. Ik had de fronts, center en surrounds eerst allemaal van andere merken, dus ook andere geluidseigenschappen en dat klinkt gewoon echt niet prettig bij films. Het klinkt niet als een geheel. Dus voor een goede weergave in zowel muziek als film zou je een set moeten plaatsen die minstens van hetzelfde merk is en het liefst uit dezelfde serie.
    Hier ben ik het deels mee eens. Ja, verschillende merken of series speakers kunnen een vreemd geluidsbeeld opleveren, maar het kan ook goed uitpakken. Het ligt hierbij ook aan hoe kieskeurig je bent en hoeveel waarde je hecht aan goede surroundluidsprekers ten opzichte van het praktische nut (het formaat en daarmee hoe erg ze overheersen in je woon-/luisterkamer). Zoals gezegd, heb ik twee volwaarde zuilluidsprekers als fronts en vrij simpele satellietluidsprekers voor de achterkanalen. Aangezien ik de satellietluidsprekers al had en juist de fronts er nieuw bijkwamen, was het voor mij heel simpel: ik probeerde dit gewoon eerst uit, mocht het niet bevallen, dan kon ik altijd nog andere luidsprekers voor de achterkanalen kopen. In mijn geval is het geluidsbeeld wel aardig een geheel. Misschien heeft dat ook te maken met de ontzettend goede (deels automatische) afstelmogelijkheid van mijn Onkyo versterker, want sinds ik de setup microfoon heb gebruikt en zelf nog wat ben gaan finetunen, klinkt het een klasse beter.

    Dus ja, het kan uitmaken, maar hoeft niet per sé. Vandaar dat ik aangaf dat je er wel op moet letten als je dus iets uit verschillende merken of series bij elkaar 'raapt'.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door sandocan Bekijk bericht
    Dat dacht ik al, ik vind het ook mooier als alles op elkaar afgestemt is..
    Dan wordt het sparen voor mooi een setje van klipsch...

    Heb al een mooie spulletjes gezien
    Dan is de keuze heel simpel, toch? Je moet uiteindelijk doen waar je jezelf het beste bij voelt. Als jij het liefst alles zo goed mogelijk op elkaar afgestemd wilt hebben en het niet erg vind om boekenplankluidsprekers voor de achter- en eventueel zijkanalen (in het geval van 7.1) te gebruiken, dan is een complete set het beste.

    Overigens moet ik zeggen dat ik zelf destijds ook nog naar de Klipsch RF-62 heb zitten kijken en daar eerst voor wou gaan, maar dat de aanbieding van mijn huidige JBL Northridge E80 (2 voor de prijs van 1) uiteindelijk de doorslag heeft gegeven.
    Laatst aangepast door Rick Lanting : 07-06-2010 om 08:46
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  22. #22

    Standaard

    Voor die klipsch RF-62 heb ik ook gekeken!!!
    Moet eerst gaan luisteren voor ik een beslissing neem..

    Ik had eerst een compleet setje gezien van jamo, namelijk de 606 s hcs5..
    Die kost ongeveer 600.- sommige iets goedkoper maar dat is zo'n beetje de prijs..
    Dus ik heb een budget genomen van ongeveer 750,- om verder te kijken
    wat nog mogelijk is..
    Aan de vrouw heb ik niks want die vindt het helemaal niks alles wat maar
    een beetje surround is vindt ze al te hard
    Maar zo als in veel huizen let ze wel op wat er aan uitgegeven wordt
    Maar ik heb er al wel zover om het budget wat op te krikken..
    Heb contact gehad met stassen bij vele wel bekend hier volgens mij..
    Daar ben ik toch wel op andere gedachte gekomen om mijn budget iets
    verder omhoog te gooien.. En desnoods het in 2 x te kopen..
    Nu ben ik al blij als er een fatsoenlijk 5.1 systeem in mijn huis kamer staat..
    Dus upgraden naar een 7.1 gaat hem niet worden zover krijg ik de vrouw
    echt niet.. Heb haar nog net kunnen overtuigen dat zuil boxen beter
    zijn..
    Nu heb ik bij stassen een hele mooie klipsch serie gezien!!!!
    Namelijk deze serie:
    Klipsch RF-62 zuilen
    Klipsch RC-52 center
    Klipsch RW10D subwoofer
    Klipsch RB-61 surround

    Nu is dit aanzienlijk duurder dan dat ik voor ogen had..
    Maar als ik de zuilen, sub en center voor een goeie prijs kan mee pikken
    doe ik dat zeker en dan in een later stadium koop ik dan de surround..
    Denk dat ik als ik voor de jamo ga om dat die goedkoper zijn spijt ga krijgen...
    Ga eerst binnenkort luisteren bij een specalist.. Jammer dat stassen niet in
    de buurt ligt anders had ik zeker weten daar naar toe gegaan!!!
    Dan wordt het maar correct.. Moet alleen de vrouw mee krijgen
    maar die heeft er niet veel zin in hahaha.. Maar het is wel belangrijk dat
    zij het ook allemaal even aan luisterd!!!
    Nou even een heel verhaal maar moest het even kwijt!!!
    Groetjes Sander.

  23. #23

    Standaard

    Mooi lijstje wat je op het oog hebt. Persoonlijk zou ik in dit geval de subwoofer later kopen. Geloof mij... tenzij je een enorme huiskamer hebt, zullen de RF-62's al een flinke bas leveren.

    Aangezien de subwoofer volgens al snel zo'n € 500 kost en de surrounds € 200 per stuk, zou ik als ik jou was eerst het 5.0 systeem kopen. Ik denk dat je de extra lage bass (die de fronts niet kunnen leveren) wel meer kan missen dan de surround spakers.

    Misschien kan je ergens een opstelling vinden met de RF-62 en RW10D bij elkaar, dan kan je even het verschil testen met en zonder subwoofer.

    In andere woorden: als je surrounds later wilt kopen, heb je tot die tijd (half jaar, jaar?) helemaal GEEN surroundgeluid.
    Als je de subwoofer later wilt kopen, is het niet zo dat je helemaal geen bass hebt, alleen wat minder krachtig en minder diep dan met subwoofer.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  24. #24
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het voordeel van alles tegenlijk te kopen is dat je dan toch wel een flinke korting kan, nee moet bewerkstelligen, Koop je het in twee delen dan kost het meestal meer. Echt, onderhandelen moet je altijd. Ook bij de 'betere' zaak. Het bovenstaande is daar een goed onderhandelingsmiddel voor. Zeker de betere zaken voelen de concurrentie van de opkommende grote ketens. Waar ze vroeger veelal de beter producten konden aanbieden, kan je die nu overal halen, en online via internet is meer regel dan uitzondering vandaag de dag. Het is natuurlijk een spelletje en verwacht niet direct een positieve reactie, maar de aanhouder wint. je zult versteld staan wat er uiteindelijk mogelijk is.

    Dat is tevens een goed argument voor moeders de vrouw, immers kopen doe je het toch op een gegeven moment, en daar zal vrouwlief zich na enige overweging ook wel bewust van zijn. Maar als je dan toch moet schipperen vind ik Rick Lanting's advies een goede, zekers als moeders de vrouw het toch allemaal te hard vindt. kan ze eerst even wennen eer ze (lees: jij) de volgende stap waagt.

    Maar begrijp me niet verkeerd. De Sub is heel belangrijk. Het geeft toch een andere ervaring dan bas wat door meerdere speakers wordt geproduceert. Ik zou helemaal niet willen schipperen, maar ja dat is wel wat makkelijk.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-06-2010 om 16:23
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #25

    Standaard

    Heren bedankt voor de adviezen, Het setje koste normaal 1720 euro.
    En aan de telefoon had ik al een korting van 300 euro te pakken..
    Hij kon hem aanbieden voor 1400 euro maar hij wilde wel graag dat ik eerst
    kwam luisteren ivm andere opties en mij te verzekeren geen mis koop te maken...
    Misschien toch proberen na de vakantie alles aan te schaffen in 1 keer..
    Om inderdaad de meeste korting te krijgen en mocht dat niet gaan..
    Neem ik jullie tip gelijk aan dan koop ik de sub in een later stadium..
    Dan wordt het even een 5.0 systeem..
    Het is overigens veel goedkoper dan corrrect die bij mij in de buurt zit!!!
    Scheelt echt heel veel geld...
    Groetjes Sander.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •