De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Toy Story 1 en 2 vanaf nu verkrijgbaar op DVD en Blu-ray Disc

    Toy Story 1 en 2 vanaf nu verkrijgbaar op DVD en Blu-ray Disc



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Die liggen toch al maanden in de schappen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Dat dacht ik ook, maar volgens Disney is de release pas nu...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Toy Story 1 & 2 zijn inderdaad al enige tijd verkrijgbaar. De promotie (en dus het persbericht) is echter gekoppeld aan de release van Toy Story 3 in de bioscoop. Vandaar nu pas de (pers) aandacht voor deze Blu-ray Disc releases.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Toy Story 1 & 2 zijn inderdaad al enige tijd verkrijgbaar. De promotie (en dus het persbericht) is echter gekoppeld aan de release van Toy Story 3 in de bioscoop. Vandaar nu pas de (pers) aandacht voor deze Blu-ray Disc releases.
    Beetje raar dat een site zich dan aan het persbericht houdt. Het is tenslotte nieuws posten dat allang geen nieuws meer is.
    Al helemaal niet meer als zelfs winkels dikke promobakken ervoor hebben staan.

    Je gaat bij een krant vandaag tenslotte ook niet lezen dat de Olympische winterspelen in vancouver gaat beginnen.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Toch jammer dat je voor zulke 'oude' films toch weer het volle pond moet betalen..

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart1971 Bekijk bericht
    Toch jammer dat je voor zulke 'oude' films toch weer het volle pond moet betalen..
    Kanttekening daarbij is dat de blu-ray releases van Disney erg goed verzorgt zijn qua extra's, beeld en geluidskwaliteit. Naar mijn mening krijg je dus wel waar voor je geld.
    DVD's te koop aangeboden
    Merchandise te koop aangeboden
    'I hope we never lose some things of the past.' - Walt Disney

  10. #10

    Standaard

    Sowieso betaal je hier in Nederland veel te veel geld voor BR discs. Het handjevol goedkope schijven die hier in de winkels liggen zijn DFW releases, of andere inferieure meuk

    Ik heb beide Toy Stories op BR besteld voor nog geen 20 euro met een promo actie. Meerdere shops deden hier aan mee.
    Bovendien zijn het precies dezelfde uitgaves als hier in NL, dus ook met NL audio en subs

    Zelfs nu nog kun je ze goedkoper bestellen over de grens.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Sowieso betaal je hier in Nederland veel te veel geld voor BR discs. Het handjevol goedkope schijven die hier in de winkels liggen zijn DFW releases, of andere inferieure meuk

    Ik heb beide Toy Stories op BR besteld voor nog geen 20 euro met een promo actie. Meerdere shops deden hier aan mee.
    Bovendien zijn het precies dezelfde uitgaves als hier in NL, dus ook met NL audio en subs

    Zelfs nu nog kun je ze goedkoper bestellen over de grens.
    Het wordt inderdaad tijd dat Nederland en België ook eens wat sneller beginnen zakken met hun Blu Ray prijzen. Het verschil met de UK is vaak bijzonder groot.

  12. #12

    Standaard ...

    Idd, die prijzen.

    Ik dacht dat het bv. verplicht was de nieuwe Sherlock Holmes blu-ray aan 19,99€ te verkopen. Was zo aangegeven in promo-acties.

    Toch zag ik die release in bepaalde winkels al tot 29,99€ gaan.

    En GI Joe zag ik ergens voor 31,99€ staan, met een etiket "Hot Price" er op

  13. #13

    Standaard

    € 19,99 voor de blu-ray van Sherlock Holmes is een adviesprijs. Winkels hoeven zich daaraan dus niet te houden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •