Pagina 18 van 19 EersteEerste ... 8141516171819 LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 454 worden weergegeven.
  1. #426
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Cool! Ziet er goed uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #427

    Standaard

    Zou je niet de mm7055 en de av7005 willen wisselen op je plaatje? De versterkers bij elkaar en de av7005 er boven?
    Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterking: Denon AVC-X8500H - Nord Acoustics triple mono NC500 - ABNB 3x NC252 | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

  3. #428
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt Claudio!

    @Kamidioblitz, dat is nog eens een idee waarmee ik kan spelen, zelf nog niet aan gedacht maar zal ook een beetje afhankelijk zijn van de kabels. Aangezien het audio rack verder zal staan zal ik zeker al een nieuwe HDMI kabel nodig hebben voor de Panasonic TV. Speakers kabels voor de achterste vier luidsprekers zou geen probleem mogen zijn, als ze te kort zijn kan ik altijd een nieuwe kabel trekken, zijn gewoon 1,5 mm2 kabels dus duur valt dat niet uit. Hoop alleen dat mijn Twisted Pairs voor de links front luidsprekers lang genoeg is, zou deze kabels toch graag behouden.

    Ah kom er wel uit.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #429
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Lego blokken voor volwassenen, met dank aan mijn vader voor het nodige zaag en boorwerk.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #430
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Nieuw audiomeubel? Of uitbreiding van?
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #431
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nieuw meubel (tje eigenlijk wegens de kostprijs)
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #432
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Heb je een uitbreiding in je mooie Marantz componenten?
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  8. #433
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nee de componenten zullen uit het oude meubel verhuizen naar dit nieuw audio rack, zie ook mijn tekening op de vorige pagina. Wel geschrokken van mezelf, ja dat valt zelfs op mijn abraham leeftijd nog voor dat ik dit zo snel klaar heb gekregen. Zeker niet 100% maar tafeltjes kunnen niet van elkaar afschuiven en dat leek me belangrijk om mijn apparatuur intact te houden.



    Onderstel



    Eén van de tussenbladen



    En het eindresultaat
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #434

    Standaard

    Ziet er prima uit Stefaan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #435
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Netjes.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #436
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Mooi hoor..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  12. #437
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt heren Wellicht een puntje van aandacht zou resonantie kunnen zijn, want die LACK bladen zijn natuurlijk grotendeels hol van binnen, maar vermoed dat dit niet zo'n groot probleem zal zijn. Voor de totaalprijs van net geen 50€, waarbij de wieltjes het duurst waren, hoor je me niet klagen. Het werk van mijn vader daarentegen is onbetaalbaar
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #438
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Bedankt heren Wellicht een puntje van aandacht zou resonantie kunnen zijn, want die LACK bladen zijn natuurlijk grotendeels hol van binnen, maar vermoed dat dit niet zo'n groot probleem zal zijn. Voor de totaalprijs van net geen 50€, waarbij de wieltjes het duurst waren, hoor je me niet klagen. Het werk van mijn vader daarentegen is onbetaalbaar
    Resonatie zou ik me niet druk maken. Moet je eens kijken hoeveel gewicht er op staat. Als het maar stabiel staat.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  14. #439
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nee, nee geen indrukkwekkend update deze keer, het upgrade virus is reeds een aantal jaren gestild en ja ik geniet nog dag-in-dag-uit van de set.

    Maar heb een tweetal weken zelfs gespeeld met een serieuze downgrade ... geen idee waarom. Had zelfs de Marantz trio even in de verkoop staan op een ander forum, en speelde zelfs met het idee om ook mijn speakers ook te verkopen. Maar na een weekend goed nadenken toch maar besloten de spullen bij te houden. Als er ooit een upgrade komt zal dat wellicht zijn om de Marantz AV7005 te vervangen door een 7705 bijvoorbeeld.

    Misschien had het maken met het feit dat ik ook wel over wou naar 4K maar dat zal toch nog even duren. En zolang mijn Panasonic plasma het hier uithoudt (afkloppen) zal deze ook blijven hangen.

    Trouwens draai alweer een tijdje op 3.1 ipv 7.1 maar binnenkort de achterste luidsprekers toch maar weer eens aansluiten en de kabels in een nette kabelgoot verwerken.

    Iemand tips voor een mooie kabelgoot?

    Verder moet ik dringend ook iets doen aan mijn collectie want die barst echt uit zijn voegen met ... volgens het My Movies programma heb ik nu net iets meer dan 5000 Blu-rays en DVD (en een handje vol 4K schijven). Geen ruimte meer om alles kwijt te kunnen, waarbij in de Billy boekenkasten boven er nu een dubbele rij staat.
    Plan is om een aantal rekken te bestellen bij cd-rek.nl

    Misschien moet ik ook maar eens foto's nemen van mijn bescheiden collectie (5000 is toch veel niet ) BD's en DVD's maar eerst dat opbergprobleem oplossen.
    Laatst aangepast door StefaanD : 10-03-2020 om 19:23
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #440

    Standaard

    Je schrijft: "Als er ooit een upgrade komt zal dat wellicht zijn om de Marantz AV7705 te vervangen door een 7705 bijvoorbeeld." Typefoutje?

    De opbergrekken van cd-rek.nl heb ik zelf al jaren en bevallen mij uitstekend. Flexibel, variabel, sterk en niet al te duur. En optimaal qua ruimtebenutting.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #441
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja was een tikfout Marcel, heb nu een AV7005

    Heb zelf reeds drie rekken van cd-rek.nl en ook tevreden van, maar wie weet misschien zijn er betere en iets goedkopere oplossingen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #442

    Standaard

    Hallo Stefaan, toen ik je downgrade opwelling las schrok ik een beetje..... dacht een beetje van ben ik dan nog van de oude garde die zijn kamer vol heeft staan met speakers en wordt het dan hier misschien ook tijd om te gaan snoeien in het aantal speakers?

    Gelukkig heeft een weekend je weer tot bezinning gebracht en je weer wat frisse moed gegeven, al weer terug op 7.1? Speakers moet je denk ik eerst weer allemaal aansluiten om daarna de kabelgoten aan te brengen, of ruimere plinten met ruimte voor kabels. Zelf maak ik geen gebruik van kabelgoten, de kabels liggen gewoon los langs de plinten, je ziet ze niet, er staan meubels voor of de CV neemt ze uit het zicht en waar je ze wel kan zien stoort mij niet. Veel tijd thuis, ook hier bijna geen kip op straat en enkel eruit om de hond uit te laten, naar mijn werk te gaan en boodschappen te doen. Heel veel tijd om samen door te brengen met de HT

    Je hebt zo'n 1000 titels meer dan ik zelf heb en ik weet al niet meer waar ik het laten moet, mijn oplossing was dan ook om danig te gaan snoeien in mijn aankoop beleid en jongens als WB hebben daar zelf aardig aan bijgedragen dat ik er ook steeds minder zin in kreeg om te blijven kopen. WB met zijn franse troep hier en Sony bijvoorbeeld omdat hij zo kinderachtig is om alleen UHD schijfjes te voorzien van ATMOS en Blu ray enkel met DTS. Ach.... ze denken dat zij de macht hebben, dus laat ik ze maar in die waan en laat ze er lekker mee zitten. Ook met 4000 titels heb ik genoeg om eens een keer in de herhaling te gaan en daarbij ook nog de streaming aanbieders Netflix, Prime en Disney+ en je begrijpt dat een mens zich dan niet hoeft te vervelen.

    BTW, heb je zelf al eens gedacht om in een 5.1.2 ATMOS opstelling te gaan draaien? Je hebt denk ik hele mooie speakers voor de hoogte, de SR 800 V lijken me daar wel geschikt voor. Je hoeft denk ik niets te wijzigen aan je aansluitingen op je versterker, enkel in het menu van de speakers de boel opnieuw toewijzen, al ligt dat wel een beetje aan de plekken waarin je de speakers op je versterker hebt aangesloten. Zelf draai ik momenteel meestal op 5.1 als ik naar de streamingsdiensten kijk, met uitzondering als ze ATMOS hebben, dan wil ik wel eens in 7.1.2 kijken. Heb wel alle 7.1.4 speakers aangesloten staan, doch heb maar 9 eindtrappen en maak dan in het menu van de versterker een keuze welke ik wil gebruiken, er is ook een moment geweest dat ik in het menu alle top speakers had uitgezet, momenteel staan de achter top speakers bij voor het geval ik verkies om ATMOS te gebruiken, heb niet echt gedraaid in 5.1.4, heb toch liever 7.1 dan een ATMOS instelling waarbij ik niet in 7.1 kan draaien.

    Al iets van plinten of kabelgoten gevonden?
    Have fun and enjoy your collection

  18. #443
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hey Herman, bedankt ik zie dat je hier dus ook nog af en toe eens langs komt

    Laten we het maar op tijdelijke zinsverbijstering houden dat ik toen alles wilde buiten gooien, gelukkig weer op tijd tot mijn positieven gekomen

    Zal je wel niet verrassen dat mijn beide eindversterkers toen ze te koop kwamen zeker de nodige gegadigden hadden, zelfs één iemand die meteen zei stuur ze maar beiden op voor een lagere prijs zonder eerst te spreken hoe de betaling zou verlopen ... tja een voortvarend baasje dus en daar kan ik niet goed mee overweg. Zoals gezegd gelukkig niet toegehapt, één voordeel is dat de drievuldigheid ook weer eens héél netjes stofvrij is gemaakt

    Wat kabels wegwerken betreft dacht ik inderdaad in de richting van plinten ipv kabelgootjes. Had reeds gekeken naar het Hagar tehalit.SL systeem. Voordeel is dat deze in diverse kleuren te verkrijgen zijn en dus kunnen aansluiten met wat ik nu heb aan kleuren van behang en vloer bv. Zou daarvan in totaal een zeven meter voor nodig hebben en één hoekprofiel, dus qua kosten wel te overzien.

    Voor de rest hier absoluut nog niet bezig met Atmos en 4K, enige apparaat wat nu 4K is mijn Apple TV welke ik gebruik voor streamen vanaf mijn NAS, Netflix, Crunchyroll (anime).
    Zolang de Panasonic plasma het hier nog goed doet (hout vasthouden) zal ook deze blijven hangen, hoewel retentie tegenwoordig wel een puntje is zeker in het begin als deze opstaat dan blijven onderdelen van het beeld wel even nazinderen.

    Atmos zou hier perfect kunnen met inbouw speakers in plafond. Aangezien hier de plafondhoogte ruim voldoende is zou een spanplafond een mogelijkheid kunnen zijn. Zou ook mooier zijn dan de tegeltjes die er nu hangen en kan Claudio dan geen opmerking meer maken dat mijn vloer aan het plafond hangt

    Maar dit alles zal een project zijn als ooit de Panasonic zegt, hé ik hou ermee op. Dan pas zal ik dit alles opnemen.

    Koop gedrag qua films is ook een stuk lager dan wat het ooit is geweest, deels door de gigantische kijkachterstand en ook deels door plaatsgebrek om alles op te bergen. Leuke anime series daarentegen daar kan ik niet aan weerstaan
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #444

    Standaard

    Gelukkig nog steeds volop met ideeën voor de toekomst, houd een mens jong en je kan iets plannen en rekening houden met de aanschaf van bepaalde zaken zodat het dan ook later past. Heb ook je plinten opgezocht, lijkt me een wat lastiger systeem om draden in weg te werken, maar er zijn zat aanbieders van allerlei soorten holle plinten waarin je kabels kunt verstoppen zoals bijvoorbeeld die van Karwei:

    https://www.karwei.nl/assortiment/ca...0-cm/p/B365329

    Er zijn nog veel meer keuzes, maar die zul je zelf ook wel tegen komen op het moment dat het echt gaat spelen, vroeg me wel af hoe het nu kwam dat je je achterspeakers hebt losgekoppeld en niet weer hebt aangesloten?

    Heb zelf niet heel veel kijkachterstand, al heb ik nog wel een aantal films niet gekeken, deze kwamen in een bundel en om 1 of andere reden heb ik nog steeds niet de moeite genomen om er eens voor te gaan zitten, maar ja..... we hebben dan tegenwoordig ook zoveel verleiding om naar te kijken, is het niet aan streaming aanbod van bijvoorbeeld YouTube, eigen voorraad en de eventuele abbo's van film en serie aanbieders er is ook nog de "echte" TV met nieuws en rommel van de commercielen, ja we hoeven ons wat dat betreft echt niet te vervelen, kom tijd tekort wat dat aangaat al kijk ik weinig tot geen "echte" TV.

    Apple TV, heb er ook van anderen van gehoord, hebben mooi aanbod volgens hen, maar om daar nu nog een abbo en apparaat voor bij te nemen..... doch als er voor mijn TV ook een fijne app voor bijkomt, dan zou ik het misschien nog wel overwegen Ja, kan begrijpen dat je geen haast hebt om een 4K stap te nemen, heb zelf eigenlijk ook nooit de behoefte gehad om dat te doen, al had ik wel al een paar jaar de apparatuur er voor, receiver geschikt, 2 UHD spelers, maar geen weergever. Heb de beamer nog steeds staan en heb hem nodig als ik iets in 3D wil bekijken, dus deze blijft wel staan, heb zo'n 400 originele 3D films in de verzameling en ook al kijk ik dat zeker niet elke week, zo af en toe is het toch wel leuk om een 3D avondje te hebben.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #445
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nee geen grote update, upgrade of zelfs downgrade, hoewel je dat laatste woord wel als zodanig zou kunnen gebruiken voor wat ik aan het doen ben.

    Aangezien ik echt geen ruimte meer heb om Blu-Rays op de plank te zetten en mijn oude boekenkasten zelfs reeds dubbel rijen hebben met BD’s maakt dat iets terugvinden niet simpel is. Dus maar besloten om de schijven van de gewone BD’s in DJ koffers op te bergen. Heb nu twee van dergelijke koffers aangekocht waar per koffer 1000 schijfjes kunnen worden in opgeborgen.

    Dat betekent dan ook dat binnenkort er heel wat lege cases vrijkomen en als iemand hier gebruik kan van maken dat stuur je me maar een PM, heb er allerlei soorten, de dikkere zoals ze ik de UK bekend zijn, en dunnere zoals we die hier kennen. En ook gekleurde zwarte, paar rode, en een aantal witte (Franse Gaumont gebruikt die bijvoorbeeld).
    Die cases kan ik gratis leveren over het ganse Vlaamse land of zelfs in de Nederlandse grensstreek. Of eventueel te versturen tegen verzendkosten.

    De speciale uitgaven zoals Criterion, Eureka Masters, Artificial Eye en Arrow blijven hun plekje behouden op de plank. Net zoals al mijn anime BD’s die ‘k in bezit heb.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #446

    Standaard

    Ik heb nu mijn dvd collectie uit de doosjes gehaald en in dit soort mapjes en bakken gedaan.
    Best leuk nog om te zien...vroeger in de videotheek hadden we ook zo iets voor dvd's op te bergen.
    Het is niet echt goedkoop maar ik koop af en toe een paar bakken en mapjes.
    ben nu bij L in de collectie. en weer 2 bakken gekocht met plastic hoesjes..
    Ook gelijk een paar hoesjes waar 2 en 4 dvd's in kunnen.
    De digibooks en andere films zonder keepcase hou ik ge woon zo en plaats ik ook in de bak.
    De mooiere versies en boxen staan gewoon in de kast...
    Ik heb nu wel weer heel veel ruimte voor mijn 4k/blu-ray collectie.


  22. #447
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Niet er ook wel netjes uit zo. Heb hier ook wel wat gewone DVD’s maar niet zo veel als BD’s maar die gaan ook gewoon ‘verdwijnen’ in zo’n DJ koffer.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb nu mijn dvd collectie uit de doosjes gehaald en in dit soort mapjes en bakken gedaan.
    Best leuk nog om te zien...vroeger in de videotheek hadden we ook zo iets voor dvd's op te bergen.
    Het is niet echt goedkoop maar ik koop af en toe een paar bakken en mapjes.
    ben nu bij L in de collectie. en weer 2 bakken gekocht met plastic hoesjes..
    Ook gelijk een paar hoesjes waar 2 en 4 dvd's in kunnen.
    De digibooks en andere films zonder keepcase hou ik ge woon zo en plaats ik ook in de bak.
    De mooiere versies en boxen staan gewoon in de kast...
    Ik heb nu wel weer heel veel ruimte voor mijn 4k/blu-ray collectie.

    Zijn dat de opberghoesjes van T3L? Ik heb mijn gehele CD-verzameling onlangs op die manier tot 70% kunnen inkrimpen. Voordeel is dat de hoesjes speciaal gemaakt zijn om niet alleen de voor- en achterkant erbij te stoppen, maar ze hebben ook hoesjes waarin (gescheiden) 2 schijfjes opgeborgen kunnen worden. Erg fraai! Niet goedkoop, maar wel een fijne oplossing. Helaas verkopen ze geen dichte opbergdozen, alleen een open variant, die ik niet zo praktisch vind. Maar daar heb ik zelf wat op gevonden. Misschien ga ik later een deel van mijn Blu-ray- en DVD-collectie ook op die manier opbergen, wie weet. Aan de oplossing van Stefaan heb ik ook even gedacht, maar vond het niet praktisch omdat je de hoezen niet erbij kunt bewaren. En voor meerdere schijfjes werkt het ook niet echt handig. Maar compact is het wel!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zijn dat de opberghoesjes van T3L? Ik heb mijn gehele CD-verzameling onlangs op die manier tot 70% kunnen inkrimpen. Voordeel is dat de hoesjes speciaal gemaakt zijn om niet alleen de voor- en achterkant erbij te stoppen, maar ze hebben ook hoesjes waarin (gescheiden) 2 schijfjes opgeborgen kunnen worden. Erg fraai! Niet goedkoop, maar wel een fijne oplossing. Helaas verkopen ze geen dichte opbergdozen, alleen een open variant, die ik niet zo praktisch vind. Maar daar heb ik zelf wat op gevonden. Misschien ga ik later een deel van mijn Blu-ray- en DVD-collectie ook op die manier opbergen, wie weet. Aan de oplossing van Stefaan heb ik ook even gedacht, maar vond het niet praktisch omdat je de hoezen niet erbij kunt bewaren. En voor meerdere schijfjes werkt het ook niet echt handig. Maar compact is het wel!
    Ja klopt het is die website online winkel uit Denemarken.
    Ze leveren wel erg snel hoor..
    Cd collectie ga ik ook doen denk ik.. scheelt echt zoveel ruimte.

  25. #450

    Thumbs up

    Leuk om te zien!

    Dat opbergsysteem kende ik nog niet. Wellicht een optie voor mijn bluray/dvd collectie. CD’s ben ik toch teveel aan gehecht qua doosje

    Doen jullie de keep cases dan weg of in een doos op zolder ofzo?
    Laatst aangepast door Oakey : 05-05-2021 om 21:19

Pagina 18 van 19 EersteEerste ... 8141516171819 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •