Pagina 14 van 19 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 454 worden weergegeven.
  1. #326
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Projector gaat het niet worden, daar leent de ruimte zich echt niet toe, jammer maar helaas. Anders zou dat zeker een optie zijn. Pepijn had het met zijn raadseltje bij het rechte eind, vond 'k wel héél goed gevonden zo

    Dat is deel 1 maar er zijn nog 2 delen, waarvan deel 2 niet zonder deel 3 kan.

    En Pepijn is goed bezig met zijn getallen, maar nee geen 2de sub ... dus eigenlijk weten jullie het half en half wel. Ah ja kan ook gewoon niet lang genoeg zwijgen


    Vanavond maar eens deel 2 gaan ophalen, jawel in Nederland.


    En op speciaal verzoek voor Claudio

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #327

    Standaard

    Het geheim is uit Stefaan ?

    Wat een verschil met je oude scherm zeg.....maar ja, een overstap van 42" naar je nieuwe is wel ook fors. Ik ging van 50", en vond het al enorm.

  3. #328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ff de eerdere post goed lezen en mn rebus ook oplossen Herman, daar wordt 'het' type TV al genoemd
    Heb nacht gehad...... ben dan niet altijd op z'n best.......

    Dan wordt het volgens de rebus de 65VT60

    Ben benieuwd.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #329

    Standaard

    Dat is deel 1 maar er zijn nog 2 delen, waarvan deel 2 niet zonder deel 3 kan.


    Vanavond maar eens deel 2 gaan ophalen, jawel in Nederland.
    Blijft spannend, goede reis door NL.

    Als het de 60 wordt....... dan kan dat wel eens niet passen in je auto, heb zelf
    eens een 55inch LCD opgehaald, die moest op het dak en ik had mazzel met
    mooi weer en veel files kon zo met een max gangetje van 70km/pu het thuisfront
    bereiken. Een Plasma gooi je niet plat, dan kan er wel eens iets breken.

    Nr 2 en nr 3, je houd me nieuwsgierig.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #330
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb nacht gehad...... ben dan niet altijd op z'n best.......

    Dan wordt het volgens de rebus de 65VT60

    Ben benieuwd.
    Dat wist ik al voor Stef het zelf wist en nee die doos gaat echt niet passen. Deze is humongus...

    Het tweede is een nieuwe spijker om Leon een gooi naar rechts te geven. 3 is een nieuwe hamer...
    Enigste wat ik niet snap is waarom je vanavond alleen een spijker gaat halen en niet meteen de hamer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #331
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het geheim is uit Stefaan ?

    Wat een verschil met je oude scherm zeg.....maar ja, een overstap van 42" naar je nieuwe is wel ook fors. Ik ging van 50", en vond het al enorm.
    Het geheim is er inderdaad uit JP, jij nogmaals bedankt voor de hulp hieromtrent, super vind 'k dat van je

    Denk dat mijn herkijk percentage nog nooit zo hoog zal gelegen hebben. Wel de eerste 200 uur zoals je aangaf niet overdrijven met 2.35:1 films.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Blijft spannend, goede reis door NL.

    Als het de 60 wordt....... dan kan dat wel eens niet passen in je auto, heb zelf
    eens een 55inch LCD opgehaald, die moest op het dak en ik had mazzel met
    mooi weer en veel files kon zo met een max gangetje van 70km/pu het thuisfront
    bereiken. Een Plasma gooi je niet plat, dan kan er wel eens iets breken.

    Nr 2 en nr 3, je houd me nieuwsgierig.
    Ha, die plasma kan 'k nooit met mijn kleinere auto ophalen Herman, dat lukt nimmer. Panasonic wordt netjes aan de deur afgeleverd.

    Gisterenavond gewoon naar Nederland gereden voor deel 2, vanmorgen met de slaap nog in mijn ogen deze foto kunnen uitmaken. Gisterenavond héél laat thuis en uitpakken en opstellen kan helaas nog niet omdat Deel 3 er nog niet is. En heb ook nog een paar meter kabel nodig.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat wist ik al voor Stef het zelf wist en nee die doos gaat echt niet passen. Deze is humongus...

    Het tweede is een nieuwe spijker om Leon een gooi naar rechts te geven. 3 is een nieuwe hamer...
    Enigste wat ik niet snap is waarom je vanavond alleen een spijker gaat halen en niet meteen de hamer
    .
    Waiter i'm having whatever he's having
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #332
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    De foto getrokken met slaperige ogen




    Het betreft een paar Focal 806V's met bijhorende originele stands. Tweedehands gekocht voor een leuk prijsje en ze zien en klonken héél goed. Ga dus de 7.1 brigade vervoegen

    Deel 3 is een bijkomende eindbak want mijn MM7055 heeft maar 5 aansluitingen dus daar red ik het niet mee.
    Dacht eerst aan een stereo versterker voor de fronts en dus deze in te zetten bij het beluisteren van muziek. Marcel van hchifi.nl wist me te vertellen dat dit dan wel een uit de kluiten gewassen stereo versterker mocht zijn als ik het beter wilde hebben dan wat de AV7005 nu te bieden heeft.
    De prijzen liggen dan navenant een stuk hoger natuurlijk, en het budget had ik eerder beperkter gezien voor dat gedeelte.


    Het wordt uiteindelijk de MM7025 eindbak met 2 aansluitingen welke ik ga voorzien voor de fronts. Wel gek dat Marantz in de handleiding deze altijd op de tekeningen voorziet voor de Surround Backs, vind ik een beetje vreemd. Geen idee wat daar hun redenen voor zijn, lijkt me toch een beter idee om de MM7025 in te zetten voor mijn fronts ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #333
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Niet alleen een prachtige TV, maar ook 7.1 met een extra versterker. Toe maar

    Persoonlijk lijkt me de 7025 ook beter voor de fronts en de 7055 voor de overige kanalen. De specs zijn toch vergelijkbaar?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #334
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja alles in één keer er door, de bron zal een hele tijd droog staan

    Specs van de 7055 en 7025 zijn volgens de Marantz site identiek. En ga net plaats hebben voor de 7025 want "hub" van de Philips TV gaat eruit.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #335

    Standaard

    Stef, welkom bij de 7.1 brigade

    Verwacht er geen super verbetering mee, dan valt je forse investering tenminste niet als een koude douche.

    Als je je verwachtingen te hoog gespannen hebt, dan kan het wel eens tegenvallen, zeker omdat jij er
    wat meer voor moet investeren dan de meeste onder ons waar we gewoon de receiver gebruiken
    om de extra speakers op aan te sluiten. Mooie investering overigens, zo'n extra eindversterker maakt
    het ook nog eens extra indrukwekkend

    In jouw geval maken de dipolen al een wat ruimtelijker beeld, het verschil zou dan iets minder
    opvallend kunnen zijn dan dat je zou kunnen hebben met "normale" speakers. Ik denk dat je vanwege
    de plaatsing je dipolen nu gaat inzetten als backrears en je 806's als rears, correct me if I'm wrong.

    Begrijp nu een beetje 2 en 3 en de kabels nummer 4...... dan wordt de TV nummer 5? en nummer 1
    was dan die ophangbeugel? Ja, zo'n TV ga je echt niet in een personenauto stoppen, had voor mijn
    huidige een Combi en daarbij wilde ook de TV niet door de laadopening, mijn huidige 63#plasma kwam
    in zo'n gigantische doos dat je toch echt een besteller nodig hebt, ook omdat een plasma rechtop moet.
    De plasma had ik dan ook niet zelf opgehaald

    Verheug me al op de nieuwe plaatjes en wens je veel plezier met opstellen en inregelen
    Have fun and enjoy your collection

  11. #336
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Post

    Bedankt Herman, opstellen en inregelen zal weer plezant worden. Misschien koop ik me ook een Umik meetmicro om eens deftig te kunnen verschieten waar de ruimte umhhh te kort schiet dus
    Vermoed dat bij het opstellen, zeker met de nieuwe eindbak ik toch weer eens ga vloeken en denken, joh waarom had je niet beter een rack gekocht in de plaats van dat blinkend meubel

    Klopt de dipolen worden de back rears en de 806V's de rears. Hoop toch iet of wat verschillen waar te nemen tov 5.1 setup. Als het niets wordt en 'k denk nee 7.1 is toch me dat niet, dan kan ik de 806's nog altijd inzetten in een Zone 2 opstelling.

    Geen idee of er Blu-rays zijn waar er zowel een 7.1 als 5.1 audio track op staat, denk dat deze uiterst zeldzaam zijn.

    Had het zelf op een drieluik gehouden wegens beugel en TV kunnen niet zonder elkaar en kabels is gewoon van de rol dus daar zit de investering niet in. Klopt dat mijn investering om van 5.1 naar 7.1 te gaan iets groter is wegens gescheiden voor- en eindversterkers.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #337

    Standaard

    Kijk ik even een paar dagen niet op het forum en dan heb je de hele winkel leeggekocht.
    Je hebt een mooie plasma aangeschaft waar je veel van zult genieten.
    Ook je andere aankopen zijn super.
    Veel plezier met je mooie setup.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  13. #338

    Standaard

    Geen idee of er Blu-rays zijn waar er zowel een 7.1 als 5.1 audio track op staat, denk dat deze uiterst zeldzaam zijn.
    De hoofdtrack is meestal de track met 7.1 geluid, deze track kan gewoon afgespeeld worden in 5.1 setups en is daarmee eigenlijk
    zowel 5.1 als 7.1. Sony Benelux wil wel eens een stunt uithalen door de franse track als 7.1 te bombarderen en de engelse track
    niet dat wordt ze over het algemeen hier niet in dank afgenomen (ach Sony is gewoon een eigenwijs arrogant bedrijf en
    als dezelfde film zowel bij Sony als een ander label zou worden uitgebracht, dan zou ik de Sony laten liggen, maar op filmgebied
    heb je daarin helaas geen keus)

    Waarschijnlijk had je het al op het forum gevonden:

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?6...-en-6-1-geluid

    Heb zelf nu ruim 70 titels met meer dan 5.1 geluid, is denk ik zo'n 80 a 90% van wat er hier in deze omstreken op dat gebied
    te koop is. Draai overigens 99% van de tijd met 7.1, dit met Dolby Pro Logic II X in zowel Music als Movie mode en heel soms
    even met Neo6. Draai eigenlijk maar heel weinig in stereo omdat ik veel meer films kijk dan naar muziek luister, en vaak de muziek
    ook in All Channel stereo luister, enkel de heel goede opnames wil ik wel in stereo luisteren, zeg maar de echte luistermuziek
    waarbij het er doorheen wauwelen niet wordt gewaardeerd

    Zelf zie ik 7.1 als een subtiele aanvulling op het 5.1 geluid en ben altijd zeer voorzichtig met bewoordingen over 7.1, wil namelijk
    geen valse verwachtingen wekken, er is immers ook maar weinig te koop op dit gebied en ook niet alles is even goed, maar
    de enkele echt hele goede tracks zijn dan ook wel lekker genieten.....
    Have fun and enjoy your collection

  14. #339
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er is geen titel die bij mij niet in 7.1 afgespeeld wordt. Of ze dat nou zijn of niet. Ik heb geen een keer meegemaakt dat ik dacht "oei, die zet ik even terug naar 5.1". Wat mij betreft heeft het altijd meerwaarde, maar ik kan me voorstellen dat dit (huis)kamer afhankelijk is. Alhoewel, eigenlijk zelfs dat niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #340
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hé bedankt Jamie, tja ging plots met een rotvaart vooruit. Nu is het wel over. Overmaken van centjes gaat zo razendsnel dat het soms wel een beangstigend is

    Helemaal helder Herman en Claudio. Dus Dolby Pro Logic IIx maakt van een 5.1 ook automatisch 7.1 als ik het goed begrijp ? En de IIz maakt daar ook nog eens 9.1 van. Klopt dit een beetje ? Heb me daar eigenlijk nooit echt in verdiept, zal ik maar eens gaan doen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #341
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat 9.1 is voor de allergekste (lees: zachte G) onder ons met front high en sides of nog beter/erger 11.2. Dat gaat mij zelfs te ver zolang het niet om een concert of bioscoop zaal gaat en dat zegt best veel. Maar vrijwel alle titels worden door de matrix heel mooi gescheiden in sides en rears. Een beetje wat dolby prologic in de begindagen simplistisch deed voor 2.0 stereo. Inmiddels is die matrix zo geavanceerd dat hij een heel natuurgetrouw een ruime surround bubble neerzet. Tuurlijk doet de ene titel dat beter dan de andere, maar in mijn ogen: "Once you go 7.1, you don't wanna go back".

    En aangezien jij zo goed tegen (race)games kan. Moet je eens een FPS doen en dan rondjes draaien met je control stick, terwijl die gast in bijv GTA V tegen je aankletst. Je hoort hem letterlijk een rondje door de kamer maken. Of de 5.1 film DragonHeart waar de draak rond Dennis Quaid vliegt en je de stem van Connery circulair door je kamer heen hoort gaan... Zo goed werkt het!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Er is geen titel die bij mij niet in 7.1 afgespeeld wordt. Of ze dat nou zijn of niet. Ik heb geen een keer meegemaakt dat ik dacht "oei, die zet ik even terug naar 5.1". Wat mij betreft heeft het altijd meerwaarde, maar ik kan me voorstellen dat dit (huis)kamer afhankelijk is. Alhoewel, eigenlijk zelfs dat niet.
    Heb vroeger 6.1 in de huiskamer gehad,kocht toen de zogenaamde dts es 6.1 dvd,s.
    Ik vond dit toen al weinig toevoegen,mischien dat het nu beter is geworden,zou kunnen.
    In de bios heb ik toch bewust gekozen voor 5.2 maar werk hier wel achter met dipolen.
    Denk dat dit ook weer een kwestie van smaak en keuze is.
    Dit maakt onze hobby ook zo mooi,dat ieder weer naar zijn eigen manier de film wil beleven en dat ook doet.
    Persoonlijk voegt dit voor mijn situatie weinig toe.
    Laatst aangepast door jamiev : 09-10-2013 om 21:45
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  18. #343
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ben benieuwd Claudio, en race games nee echt niet voor mij Je voorstel van Dragonheart neem ik mee in een voor en na vergelijking. Heb nog wel een aantal aangename surround scenes in mijn hoofd maar voorstellen zijn uiteraard altijd welkom.

    @Jamie, snap ik wel, zou het kunnen omdat je ruimte akoestisch in orde is, dat je daardoor minder verschil hoorde tussen 5.1 en 6.1 ? Kan me wel iets voorstellen bij het feit dat .2 wel een serieuze verschil gaf in vergelijking met .1

    Een tweede sub hummmm interessant ... nee nu even niet

    @Herman, ja het draadje kende ik reeds en zal er zeker na opstellen meer gebruik van maken, je input daar wordt gewaardeerd
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Heb vroeger 6.1 in de huiskamer gehad,kocht toen de zogenaamde dts es 6.1 dvd,s.
    Ik vond dit toen al weinig toevoegen,mischien dat het nu beter is geworden,zou kunnen.
    In de bios heb ik toch bewust gekozen voor 5.2 maar werk hier wel achter met dipolen.
    Denk dat dit ook weer een kwestie van smaak en keuze is.
    Dit maakt onze hobby ook zo mooi,dat ieder weer naar zijn eigen manier de film wil beleven en dat ook doet.
    Persoonlijk voegt dit voor mijn situatie weinig toe.
    Het vroegere DTS ES 6.1 Discrete en het zogenaamde DD ES 5.1-Matrixed 6.1 stelde inderdaad niet veel voor, ook het aantal uitgebrachte titels ermee kon je dacht ik wel op 2 handen tellen, hoegenaamd nihil.
    De techniek is ontzettend verbeterd, met de HD audio formaten (Dolby True HD -Dolby Plus- DTS HD MA en DTS HD HR) kwamen voor alle kanalen het volledige frequentie-bereik tot beschikking en dat
    is een heel verschil met dat oude systeem waarbij hooguit wat "gepruttel" uit de achterste speakers ontlokt kan worden.

    In jouw situatie zou het ook nog een subtiele toevoeging kunnen geven, maar het is maar net of je het ook zou willen, je kunt zeer tevreden zijn met de opstelling die je hebt en ik kan dat uit ervaring beamen,
    niets mis mee en zoals je beaamt, ieder wil de film op zijn eigen wijze beleven en aangezien voor zo'n beetje iedereen de omstandigheden anders zijn is dat ook al snel het geval

    Zelf al weer heel wat jaartjes geleden begonnen met een proefopstelling, die kostte me toen ook niets extra's, had de spullen al in huis en toen ik de nieuwe speakers kocht heb ik wel even
    nagedacht of 7.1 me de extra investering waard was....... en het antwoord was ja Zoals Claudio ook al schreef "Once you go 7.1, you don't wanna go back", eenmaal aan de ruimtelijkheid
    gewend wil je niet meer terug. Zo voegt 7.1 bij mij wel wat toe en zou schone stroom en platen bij mij niets uitmaken daar de ruimte nu juist die verschillen niet zal laten horen.

    Wat bij mij de laatste tijd nog het meeste toevoegd in de beleving is de aanschaf van de beamer geweest, ik heb nooit gedacht dat het mogelijk was, maar toen ik het bij jou had gezien
    was ik verkocht en heb toen van alles bekeken of het ook mogelijk was binnen mijn wensen en was blij dat ik het zonder moeite uitstekent kon inpassen en het resultaat was ook nog
    eens geweldig, in mijn omstandigheden een prachtig beeld en genieten doe ik, TV staat bijna nooit meer aan, beamer is ondertussen de 1150 uur al ruim gepasseerd en voldoet meer
    dan ik ooit had kunnen dromen aan de verwachtingen die ik had kunnen hebben.

    Er zijn mensen die het doen met een 32# TV en zeggen dat zij daar genoeg aan hebben, zo'n plastic setje hebben en toch ook genieten........ maar ik geloof nooit dat zij zo diep
    een film worden ingetrokken als de echte HT'ers hier op het forum die, ieder naar zijn eigen omstandigheden, zoveel mogelijk proberen eruit te halen als erin zit.

    Stef heeft in het aantal jaren dat ik hem nu ken van het forum, heel grote stappen gemaakt, maar is als ik hem goed heb begrepen, ook een liefhebber van het origineel en koopt
    net als jij en ik toch zoveel als maar mogelijk is aan films, Die films wil je dan ook zo goed mogelijk kunnen beleven en er zit meer in films dan menigeen denkt, snap dan veel
    mensen niet dat zij raar opkijken als je zegt dat je een beetje film vaker dan 1x kijkt, maar dat zal wel aan ons liefhebbers liggen

    Hoeveel uur heb je er nu met de beamer opzitten? Stef gaat voor een grote plasma, die stap had ik ook gemaakt, maar daarna is toch de stap naar de beamer gemaakt.....
    ach Stef en Pepijn komen ook nog wel denk ik

    Stef en Pepijn hebben nu een grote plasma, jij wist omdat je al geprojecteerd had wat je miste, ik nadat ik het projecteren bij je had gezien, als je verwend bent met een
    grote plasma komt denk ik op den duur vanzelf wel het verlangen naar een beamer Eerst maar eens kijken hoe snel Stef aan zijn nieuwe plasma gaat wennen, ben benieuwd
    hoe dat grotere en goede beeld gaat ervaren icm zijn 7.1 setup.

    Overigens ook erg belangstellend naar de plaatjes van het geheel.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    Stef gaat voor een grote plasma, die stap had ik ook gemaakt, maar daarna is toch de stap naar de beamer gemaakt.....
    ach Stef en Pepijn komen ook nog wel denk ik
    +1
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #346
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als ik later groot ben wil ik ook best een keer een beamer...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Als ik later groot ben wil ik ook best een keer een beamer...
    Ah,heb er nog 1 in doos staan,
    Zal hem voor je bewaren.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  23. #348
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Ah,heb er nog 1 in doos staan,
    Zal hem voor je bewaren.
    Nou die doos zal spinnenwebben aantrekken, want Claudio ... die wordt nooit groot

    Herman zo dat is weer een flink stukje tekst , breng me niet op ideeën, gaat nu toch niet lukken wat de bron staat droog. Trouwens Pepijn was eerst met de plasma, dus aan hem verleen 'k met alle plezier de beamer voorrang

    Wel leuk om te horen dat voor zowel je zelf als voor Claudio 7.1 echt wel wat toevoegt aan de beleving van film. Tja voor echte film liefhebbers zijn het eerder barre tijden met de belabberde staat van BD uitgaves in de lage landen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Er zijn mensen die het doen met een 32# TV en zeggen dat zij daar genoeg aan hebben, zo'n plastic setje hebben en toch ook genieten........ maar ik geloof nooit dat zij zo diep
    een film worden ingetrokken als de echte HT'ers hier op het forum die, ieder naar zijn eigen omstandigheden, zoveel mogelijk proberen eruit te halen als erin zit.
    Helemaal mee eens. Mijn ouders hebben thuis zo'n 32" LCD ding en kijken haast nooit een film. TV signaal is nog altijd analoog en is op die televisie echt niet om aan te zien, zo slecht. Voetbal wordt op hun TV bijvoorbeeld met een vierkante bal gespeeld, ja zo erg is het wel

    Een beetje film liefhebber wil inderdaad echt de film ingezogen worden, dat zal met een 65" plasma in vergelijk met mijn huidige 42" TV ook weer stukken meer het geval zijn.

    Wat ik dan als film liefhebber niet snap is de beslissing van OPPO om een BDP-103 Darbee Edition uit te brengen, kwestie van film materiaal te verkloten kan dit wel tellen Of hebben ze bij OPPO geen inspiratie meer en is dit een zoethoudertje in komkommer tijden. Ik moet het ding in ieder geval niet.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #349

    Standaard

    @dvdpf.
    Heb nu 50 uur op de beamer staan.
    Zoals je weet gebruik ik de plasma vaker dan de beamer omdat ik de beamer puur voor de films gebruik en de plasma voor series.
    Het moet ook speciaal blijven vind ik daarom zou ik ook nooit de plasma vervangen voor alleen een beamer.
    Beamer is een toegevoegde waarde voor filmcontent maar geen vervanger voor de tv.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  25. #350
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Nou die doos zal spinnenwebben aantrekken, want Claudio ... die wordt nooit groot
    Je begint me een beetje te kennen.
    I'am 18. I've been 18 for several years now!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 14 van 19 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •