Pagina 16 van 19 EersteEerste ... 61213141516171819 LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 454 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    De oplossing is simpel Stefaan. Gewoon een stapeltje uitzoeken en bepaalde scènes kijken waar je benieuwd naar bent!
    Heb ik ook gedaan, je mond valt open bij sommige scènes....

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Vanavond misschien maar de prosumer camera van mijn vader even aftroggelen, zien wat deze aan plaatjes oplevert. In ieder geval altijd beter dan mijn ik-ga-er-eens-serieus-naast-schieten dingetje

    Heb nog een ander probleem. Weet vaak niet wat kijken, echt zoveel zou ik willen herzien en dan heb ik nog zoveel dingen nog nooit gezien


    Misschien een Aziatische film vanvond, of nee The Fifth Element, of toch niet Star Wars nog eens herzien. Wacht toch liever Finding Nemo in 3D .... arrrrrggggghhhh


    Het is helaas ook nog altijd wachten op de Marantz 2-kanaals versterker, denk dat ze die bij Marantz nog moeten vervaardigen, zo traag gaat het Gisteren bijvoorbeeld Star Trek Into Darkness herkeken, dat moet ik nog maar eens herdoen want deze heeft uiteraard ook een 7.1 audio track. Ah zo blijft een mens aan de gang.
    Ben echt benieuwd naar de plaatjes, Olympus has Fallen heeft ook hier een teleurstelling teweeggebracht

    Wel een heerlijk luxe probleem toch, zoveel te zien en alleen niet te weten waar te beginnen

    De 7.1 uitgaves nog even laten wachten totdat je op maat gemaakte Marantz bij je wordt aangeboden en dan is bijvoorbeeld Avatar toch zeker wel een must om nog een keer te kijken, zeker in het groot op 3D, die heb ik ondertussen dus ook al een paar keer gezien

    Dred 3D is ook een ervaring...... ach wat eigenlijk niet, hoop duizend te worden
    Have fun and enjoy your collection

  3. #378
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja Stef, foto's. Enige wat ik tot dusver heb gezien aan foto's is karton! LOL, zo leuk gevonden, vind ik zelf...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #379

    Standaard

    Je begint met star wars.
    Hierna pak je alle alien films, daarna indy en tenslotte back to the future.
    Heb je de beste trilogieën al gezien op je grote scherm.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  5. #380
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja foto's, dit weekend moet het er maar eens van komen. Gisteren deze besteld en normaal, hout vasthouden, wordt deze vandaag geleverd. Een Nikon D5200 met de standaard kit lens. Als ik daar geen leuke en vooral mooie foto's mee kan maken dan weet ik het ook niet meer. Veel hangt natuurlijk ook af van de capaciteiten van het ventje achter de camera


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #381

    Standaard

    Gaat helemaal goed komen, je andere plaatjes waren duidelijk genoeg, vandaag al krijgen.....

    gaat wel sneller als je 2kanaals versterker..... wordt nu toch wel een heel langdurige geschiedenis, zou
    men geld terugvragen en elders gaan kijken waar ze hem wel hebben.

    Bij welke slak had je hem besteld, tenminste als ik dat vragen mag?
    Have fun and enjoy your collection

  7. #382
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bwah nu bijna 18:00 uur en nog geen camera gezien. Tracking zegt wel dat de chauffeur deze morgen is uitgereden, hopelijk heeft deze niets voor. In ieder geval geen brief dat er niemand was, werd nochtans op het werk afgeleverd, maar net vandaag was er niet zo gek véél volk.

    Ga vanavond nog eens mailen ivm met de versterker, want aan de andere kant van de lijn is het oorverdovend stil.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #383
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja lap.

    Aan de ene kant blij want hij is er, aan de andere kant beetje "boos" want geen verzendmailtje ontvangen van Marcel hieromtrent dat deze zelfs verstuurd was, dat is niet zijn normale doen.

    Daar heb ik net een vriendelijk mailtje over gestuurd, ben benieuwd naar zijn uitleg. Nog een geluk dat ik zo'n fijne buren heb die het pakket in ontvangst wilden nemen hoewel degene die leverde hier eerst niet zo voor te vinden was, wat maar de normaalste zaak van de wereld is natuurlijk.

    Het gaat dus over de MM7025 eindversterker.

    Weet in ieder geval weer wat gedaan morgen, en gaan we eindelijk van 7.1 mogen genieten
    Laatst aangepast door StefaanD : 02-11-2013 om 00:24
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #384
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gisterenavond nog een mailtje van Marcel gehad met een verklaring waarom het niet helemaal liep zoals normaal. Eind goed, al goed
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Gisterenavond nog een mailtje van Marcel gehad met een verklaring waarom het niet helemaal liep zoals normaal. Eind goed, al goed
    Ja...... en nu nog de plaatjes, want je weet het, geen plaatjes, dan is het niet gebeurt

    Ik blijf geduldig wachten
    Have fun and enjoy your collection

  11. #386
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nou plaatjes, als die Nikon D5200 hier maar eens zou aanwezig zijn. Staat aangeduid als zijnde afgeleverd, maar is in geen velden of wegen te bespeuren. Dat wordt weer een rondje heen en weer bellen, oh wat hou ik daarvan ... (NOT)
    Laatst aangepast door StefaanD : 01-11-2013 om 14:25
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #387
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Alles is terug aangesloten gisterenavond laat. Man, man denk dat ik iedere spier in mijn lijf gebruikt heb Alles in zo'n meubel pfffttt niet simpel. Bare wire aansluiten op de Marantz is dan niet altijd een pretje, zeker niet als de individuele draadjes in de kabel die ik heb gekocht zo dun zijn, bijna niet netjes samen te vervlechten met de vingers. Bananen zijn zoveel simpeler maar denk dat ik het toch niet ga doen, opstelling moet zo maar eens jaren blijven staan.

    Was laat en was moe, dus nog niet zoveel kunnen luisteren maar wat ik gehoord heb was toch serieus de moeite. 7.1 voegt toch echt nog iets extra's toe

    Ook nog geen stereo geluisterd omdat de fronts nu aan de MM7025 hangen en dus zelfs nog meer voeding zouden moeten kunnen krijgen, alsof ze dat nodig hebben Maar ga het zeker binnenkort eens proberen.


    Helaas nog geen foto's want de camera is nog altijd niet boven water. Post NL contacteren, want pakket is via hen gegaan, is rampzalig vanuit België want dan werken 0900 nummers namelijk niet. via 0900alternatieven.nl wel een ander nummer gekregen van een vriendelijke postnl medewerker, maar daar wordt op zaterdag niet opgenomen. Zou zelfde nummer moeten zijn als 0900-0570 maar kan dit van hieruit niet controleren. Op postnl website staat wel dat op dit nummer normaal opgenomen wordt vandaag tussen 9:00 en 16:00, dus wie het ziet zitten om eens in mijn plaats te bellen, stuur me maar een PMmetje.

    Ook geen papiertje in de bus waar het pakket dan wel afgeleverd is. Gebuur links naast mijn werk, zijn particulieren maar die zij erop uit voor het weekend en gebuur rechts is een bedrijf waar tijdens het weekend ook niemand is. Pakket werd om 21:15, ja zo laat volgens de tracking, afgeleverd dus zou normaal bij gebuur links moeten liggen, maar heb er nu dus het raden naar.

    Hier baal ik enorm van, verdomme zeg

    Jullie zullen dus nog even geduld hebben voor de foto's, hopelijk komt dit gewoon goed. Nog 2 dagen doorbijten, voor ik meer nieuws kan verkrijgen, lastig.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #388
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Toch wat baggerkwaliteit foto's getrokken met de iPhone 4 hier. Dit in afwachting van meer en vooral betere foto's.

    Panasonic 65VT60 plasma scherm. En ja scherm moet nog eens van de muur, was in al mijn enthousiasme de kabelhouders vergeten te monteren achteraan. Kabels moeten dus nog netjes afgewerkt worden. Beeld is Samsara, maar dan via de BD drive van de Dune want mijn Oppo lust het schijfje niet.




    De Marantz drievuldigheid

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #389

    Standaard

    Lekker hoor die Marantzen, pfoeh wat zijn ze dik hè
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #390

    Standaard

    Nu moet ik toch wel reageren

    Wat Pepijn ook al zegt..... in-dik-drukwekkend Mooie drie-eenheid, moet je je wel mee
    in het paradijs kunnen wanen

    Met de nieuwe camera toch wel even een 1.78:1 beeldje laten zien, nu lijkt het net
    een oudewetse pana met van die dikke randen

    En natuurlijk ook een plaatje van de achterspeakers in het geheel, dit was een lekkermakertje

    Wens je ondertussen natuurlijk wel heel veel plezier, met de Pana in het begin wel regelmatig volbeeld draaien,
    speelt ie mooi in.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #391
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt Pepijn en Herman. Ja voor de definitieve foto's best 1.78:1 beelden, we willen natuurlijk de volle 65" wel gebruiken

    Kijk nu Star Wars, is ook met zwarte randen. Maar dan zoom ik het beeld in, je mist wel wat maar zo gek veel lijkt me dat nu ook weer niet.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #392

    Standaard

    Niks inzoomen gewoon kijken. Enige wat je niet te lang aan moet laten staan zijn de NL zenders met hun verschrikkelijk felle logo's, die geven retentie en dan moeten de schuifbalken weer draaien...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #393
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    OK dan heb ik er nog drie te gaan met balken

    Heb jij dan last van retentie ? Hier zelf nog niets van gemerkt, maar kijk eerlijk gezegd geen Nederlandse zenders. Logo's van VRT en VTM vallen gelukkig heel goed mee, helemaal niet fel dat zal inderdaad dan wel het verschil zijn tussen wel of geen retentie.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Niks inzoomen gewoon kijken. Enige wat je niet te lang aan moet laten staan zijn de NL zenders met hun verschrikkelijk felle logo's, die geven retentie en dan moeten de schuifbalken weer draaien...
    Tijdens inspelen van de plasma wel trachten om niet achter elkaar met zwarte banden te draaien, beter zoveel mogelijk full screen om het inspelen een beetje gelijkmatig te laten verlopen.

    Mijn eigen plasma is absoluut niet inbrandgevoelig, die heb ik met inspelen ook zoveel full screen laten draaien, doch echt wel zo af en toe ook een 2.40:1 film, je moet ze natuurlijk ook weer
    niet al teveel verwennen.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #395
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb daar telkens met al mijn schermen enorme maling aan gehad. Maar nu blijven ze ook nooit heel lang hangen, dat moet ik dan wel weer erbij zeggen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht

    Heb jij dan last van retentie ?
    Yep, in het begin niet maar zie nu bij lichte achtergronden rechts boven een ruit met daarin een 1 en links boven wat prut. Laatst had ik een menu van een disc een paar minuten aanstaan en toen duurde het echt wat langer dan ik gewend ben dat het verdwenen was. Merk nu dat ik minder vaak de TV aan laat als ik de laptop gebruik, ik vind het eigenlijk wel heel storend. Lees op tweakers wel dat Pana de TV omruilt voor deze reden, dus ik zal het nog wel even aan zien en wat vaker de schuifbalken laten draaien.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #397

    Standaard

    Het ziet er netjes uit hoor.
    Lekker groot scherm heb je daar hangen en dito apparatuur.
    Jij zult de lange winteravonden wel doorkomen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  23. #398
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt Jamie, is inderdaad helemaal top nu. Nog betere surround bubble en scherm waar je ingezogen wordt tijdens een film. Heerlijk genieten dit.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #399
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan zou ik even contact opnemen met Panasonic, want wat jij omschrijft (in het scherm gezogen worden) klinkt niet goed. Misschien een bekend fenomeen/defect.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #400
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat zou een speciale foto opleveren Maar je begrijpt natuurlijk wel wat ik bedoel.

    Ondertussen ook contact opgenomen met bol.com ivm de Nikon camera welke verloren is gegaan, zeer benieuwd naar hun onderzoek en de uitkomst hiervan. Nou ja uitkomst is simpel wat mij betreft, een nieuwe opsturen of geld terug.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 16 van 19 EersteEerste ... 61213141516171819 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •