Pagina 2 van 19 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 454 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Mooi spulletje zo bij elkaar hoor

  2. #27
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt Ed, we genieten er dan ook volop van.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #28
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nog maar eens bewezen, de aanhouder wint

    Nadat de Hiteker en andere gemakkelijk regiovrij te maken BD spelers, zoals de
    Ambiance die in Nederland bij de MediaMarkt te krijgen is, maar niet te vinden
    waren in België ... kwam daar deze week verandering in.

    Bij het Kruidvat loopt namelijk vanaf vandaag een aktie om zo'n veelbesproken
    Hiteker HTB-1026 blu-ray speler aan te kopen voor het nette bedrag van 50 €.

    Een schoonheidsprijs zal dit beestje nooit winnen, maar hij/zij is gelukkig wel
    in het zwart, past dus uitstekend bij mijn andere apparatuur.

    Uiteraard foto's anders is het niet gebeurd





    nog een afstandsbediening, maar gelukkig ondersteunt m'n Harmony ook standaard dit spelertje


    Laatst aangepast door StefaanD : 15-08-2010 om 18:34
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #29

    Standaard

    belangrijker : hoe is de beeldkwaliteit ?

  5. #30
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Laat 'k straks wel weten, ga wat vergelijkingen doen met mijn Pana BD60.

    Nu eerst wat huishoudelijke taken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #31
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    OK even één en ander vergeleken, o.a. de BD's van Avatar en Alice in Wonderland
    + DVD van Avatar.

    DVD opschalen doet de Pana BD60 toch merkbaar beter dan de Hiteker. Niet dat het er op
    die laatste slecht uitziet, maar 'k merk verschil. Ben hierover eigenlijk niet verbaasd.

    Verschil tussen de BD Alice in Wonderland op de Pana en Hiteker was voor mij duidelijker
    dan deze van Avatar.

    Alice zag er een stuk contrastrijker uit wanneer die afgespeeld werd met de Pana BD60,
    bij de Hiteker leek het wat "vlakker" te zijn qua beeld.

    Wat opviel is dat bij de tweede maal laden van Avatar de Hiteker maar leek door te gaan
    met laden, tot er plots een foutmelding kwam dat de firmware v/d speler moet bijgewerkt
    worden. 'k vermoed dat de Hiteker niet overweg kan met de Resume Play optie.

    Nog iets DTS HD-MA ondersteund de Hiteker al helemaal niet. Ook best wel een luidruchtig
    baasje wanneer de disks worden geladen.

    Al bij al toch tevreden, want 'k was in de markt voor een regio-vrije BD speler en die
    staat hier nu in het rijtje apparaten. En voor het bedrag 50€ hoor je me dus niet klagen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Nog iets DTS HD-MA ondersteund de Hiteker al helemaal niet.
    Werkt prima bij mij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Humm dan zal 'k de instellingen moet overlopen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Humm dan zal 'k de instellingen moet overlopen
    Yep.... hier doet ie ook alles oke, vandaar mijn teleurstelling dat ik em niet meer kon aanschaffen voor een fijn familielid....
    Have fun and enjoy your collection

  10. #35
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Had zelf in Kruidvat Roeselare de laatste mee. Vond de speler niet meteen, het
    zweet begon al uit te breken ... maar dat kan ook van de warmte geweest zijn

    Blijkbaar zijn er bij Kruidvat toch niet veel van deze spelers in omloop,
    misschien is er nog wel ergens een vestiging in jou buurt waar ze die wel nog
    hebben. Eens proberen in een minder bevolkte gemeente
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Yep.... hier doet ie ook alles oke, vandaar mijn teleurstelling dat ik em niet meer kon aanschaffen voor een fijn familielid....
    Ook niet online?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Bij het Kruidvat loopt namelijk vanaf vandaag een aktie om zo'n veelbesproken Hiteker HTB-1026 blu-ray speler aan te kopen voor het nette bedrag van 50 €.

    Een schoonheidsprijs zal dit beestje nooit winnen, maar hij/zij is gelukkig wel in het zwart, past dus uitstekend bij mijn andere apparatuur.
    50 Euro is geen net bedrag, tenzij je natuurlijk gedwongen wilt worden om voor een hongerloontje zo'n spelertje in elkaar te zetten.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    50 Euro is geen net bedrag, tenzij je natuurlijk gedwongen wilt worden om voor een hongerloontje zo'n spelertje in elkaar te zetten.
    Dat kan net zo goed zo zijn bij een speler van 400 euro.

  14. #39
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Inderdaad wel kort door de bocht Gerco, als je zo van dit principe houdt dan koop je
    vast ook geen Dell, HP, Apple, ... computer om nog maar van andere elektronica te zwijgen

    Nu heb daar eigenlijk niet bij stilgestaan, 'k draag hem morgen wel terug naar de winkel
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #40

    Standaard

    Heel toevallig heb ik een computer van HP. Deze heb ik voor 500 Euro kunnen kopen. Als er voor alle computers -dus ook die van mij- wat meer betaald moet worden om er voor te zorgen dat alle fabrieksarbeiders onder dezelfde arbeidsvoorwaarden als in Europa zijn/haar kunnen werken, zou ik dat zeker doen.

    Als ik voor 300 Euro een vergelijkbare computer kon kopen van een ander (soort) merk wat misschien niet zo degelijk is, had ik dat niet gedaan. Zelf al zou ik deze dan niet vaak gebruiken.

    50 Euro voor een speler die meer mogelijkheden heeft, niet zo mooi en degelijk is en een lagere weergave/kwaliteit heeft, vind ik niet relatief. Voor zo'n speler wil ik minmaal 70 Euro betalen. Anders vindt ik het geen zuivere koffie.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 14-07-2010 om 14:59
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  16. #41

    Standaard

    Ik denk dat je er aan voorbij gaat dat dit de restanten zijn, de speler kostte eerst minimaal 2 keer zoveel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik denk dat je er aan voorbij gaat dat dit de restanten zijn, de speler kostte eerst minimaal 2 keer zoveel.

    Yep, heb er zelf ook nog zo'n 100 euro voor betaald, was idd een opruimingsrestantje, online waren er dacht ik ook maar een paar en die waren maandag al uitverkocht.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Inderdaad wel kort door de bocht Gerco, als je zo van dit principe houdt dan koop je
    vast ook geen Dell, HP, Apple, ... computer om nog maar van andere elektronica te zwijgen

    Nu heb daar eigenlijk niet bij stilgestaan, 'k draag hem morgen wel terug naar de winkel
    Niet nodig, neem hem wel van je over
    Have fun and enjoy your collection

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Nog iets DTS HD-MA ondersteund de Hiteker al helemaal niet. Ook best wel een luidruchtig
    baasje wanneer de disks worden geladen.

    Al bij al toch tevreden, want 'k was in de markt voor een regio-vrije BD speler en die
    staat hier nu in het rijtje apparaten. En voor het bedrag 50€ hoor je me dus niet klagen.
    Mmm, nog maar even eea controleren, DTS HD-MA hoort hij gewoon te doen, die van mij iig wel, en volgens jouw doos zou hij het ook moeten doen

    Hij is idd niet de stilste, gelukkig heb ik niet al teveel regio A schijfjes...
    Have fun and enjoy your collection

  20. #45
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Heel toevallig heb ik een computer van HP. Deze heb ik voor 500 Euro kunnen kopen. Als er voor alle computers -dus ook die van mij- wat meer betaald moet worden om er voor te zorgen dat alle fabrieksarbeiders onder dezelfde arbeidsvoorwaarden als in Europa zijn/haar kunnen werken, zou ik dat zeker doen.

    Als ik voor 300 Euro een vergelijkbare computer kon kopen van een ander (soort) merk wat misschien niet zo degelijk is, had ik dat niet gedaan. Zelf al zou ik deze dan niet vaak gebruiken.
    Gerco het heeft geen fluit te maken met de degelijkheid of de prijs van je computer.

    HP maakt net zoals Dell en Apple gebruik van de beruchte Foxconn fabriek voor een
    aantal van hun onderdelen. Zie o.a. dit bericht.

    Nu wat deze grote drie wel doen, is een onderzoek doen waarom er daar vanalles
    mis loopt, andere merken gaan zich daar misschien minder van aantrekken wat daar
    in China gebeurd. Als daarmee de zaak opgelost is, is een andere vraag. Alles moet
    tegenwoordig goedkoper worden geproduceerd om de winsten hoog te houden en
    de aandeelhouders happy. En daar gaan jij en ik als consument bitter weinig aan
    kunnen doen.

    Adviesprijs van de Hiteker was trouwens 149,90 € wat dus duurder is dan een
    aantal andere basisspelers van meer bekende merken.

    Zoals hier reeds gezegd, het ging over opruimrestanten.


    En nu terug on-topic, woensdagavond mijn eerste Regio A disk bekeken op deze
    speler. Stagecoach uit de Criterion Collection en er van genoten ... en daarover gaat
    het hier
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #46

    Standaard

    Die €149,90 is weer een relatief hoge prijs.

    Zolang we niet meer wil betalen voor een product wat niet zo snel in economische en emotionele waarde daalt, zullen er ook mensen zijn die er voor zorgen dat dit niet hoeft nl. de 'zakkenvullers' die niet bij 'de lopende band' staan.

    Hopelijk heeft die Regio A geen last van een Jet-lag.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 17-07-2010 om 16:03
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Die €149,90 is weer een relatief hoge prijs.

    Zolang we niet meer wil betalen voor een product wat niet zo snel in economische en emotionele waarde daalt, zullen er ook mensen zijn die er voor zorgen dat dit niet hoeft nl. de 'zakkenvullers' die niet bij 'de lopende band' staan.

    Hopelijk heeft die Regio A geen last van een Jet-lag.
    Het gebeurt me regelmatig dat ik je even helemaal niet meer kan volgen...... nu ook weer even niet
    Have fun and enjoy your collection

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht

    En nu terug on-topic, woensdagavond mijn eerste Regio A disk bekeken op deze
    speler. Stagecoach uit de Criterion Collection en er van genoten ... en daarover gaat
    het hier
    Vraagje.....

    Heb je nu ook DTS HD MA al aan de praat gekregen met je spelertje
    Have fun and enjoy your collection

  24. #49
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja hoor DTS-HD MA is geen probleem, had een verkeerde instelling gemaakt.

    Kan gek klinken, maar vind het setup menu van die Hiteker er eigenlijk beter
    uitzien dan die van m'n Pana BD60
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ja hoor DTS-HD MA is geen probleem, had een verkeerde instelling gemaakt.

    Kan gek klinken, maar vind het setup menu van die Hiteker er eigenlijk beter
    uitzien dan die van m'n Pana BD60
    Oke, kan gebeuren zo'n verkeerde instelling

    Kan niets roepen over de Pana, heb er zelf geen (te lastig regiovrij te maken), vond m'n LG wel weer makkelijker in te stellen en had voor de Hiteker effe het boekje nodig om uit te vogelen hoe hij op 1080p24Hz gezet kon worden.....
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 19 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •