Pagina 4 van 19 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 454 worden weergegeven.
  1. #76
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat heb je correct geraden
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #77

    Standaard

    benieuwd of een stekker voor betere audio kan zorgen
    nog gezocht op je mede8er?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    benieuwd of een stekker voor betere audio kan zorgen
    nog gezocht op je mede8er?
    Ik zou er zeker niet op rekenen
    Have fun and enjoy your collection

  4. #79

    Standaard

    wukn prisen (westvlaams intermezzo)

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tijdelijke downgrade gedaan, moet ook eens kunnen

    De Hiteker speler is verkocht aan een mede-forumlid. Ga zelf voor iets anders.
    Beetje vertraagde reactie...... waarom heb je hem eigenlijk weggedaan
    Have fun and enjoy your collection

  6. #81
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja je bent normaal wel sneller met reageren

    Nee serieus, wel eigenlijk een beetje uit dommigheid. Was reeds een tijdje aan
    het uitkijken voor een HDI Dune Prime maar heb pas nadat ik de Hiteker had
    aangekocht ontdekt dat die Prime blu-ray regiovrij kan gemaakt worden, vandaar.

    Is een goede speler, beetje luid met opstarten en laden van de disk, maar verder
    gewoon een goed ding. Zeker voor die prijs. En ah heb er hier iemand op het forum
    gelukkig mee kunnen maken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #82
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    wukn prisen (westvlaams intermezzo)
    Joat é, en scone dat da ding is. En zwoar ge wilt da nie ep joen voet laten volen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #83
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je zult heus wel tegen een mooi meubel aanlopen, ze zijn er echt in allerlei soorten en maten en in verschillende prijsklassen.
    Na nog wat meubelzaken te zijn afgelopen en toch maar niet vinden wat ik zoek
    maar tot de beslissing gekomen dat er een meubel op maat komt.

    Afmetingen 170 x 49 x 58 (lxhxb in cm), corpus gemaakt in MDF 28 mm met de
    deurtjes en legplanken in 18 mm MDF. Dit alles in hoogglans lak. Kleur wordt
    zwart maar nog niet zeker wat precies, gitzwart heb 'k mijn twijfels over dus wordt
    waarschijnlijk grafietzwart of misschien zelf antracietgrijs ( RAL kleuren )

    Nu kan het wachten beginnen, kan tot 10 weken duren vooraleer het meubel er
    is, tot dan moeten jullie het doen met 3D tekeningen







    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #84

    Standaard

    neat !

  10. #85

    Standaard

    Ziet er goed uit. Ben er ook mee bezig met ook ventilatie openingen en dergelijke.

    Netjes hoor!

  11. #86

    Standaard

    Ik vind het ook een erg mooi meubel, maar hebben die deurtjes wel zin Stefaan?
    Ik weet dat die erg duur zijn en volgens mij heb jij geen kinderen rond kruipen, dus wanneer ga je die dicht doen?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #87
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Inderdaad geen kinderen hier.

    Heb toch liever een meubel dat "dicht" kan. Als ik naar muziek ga luisteren hoeft
    alleen de middelste open, daar komt de AV-receiver terecht. Eventueel kan 'k die
    middelste laten vallen want vermoed dat deze inderdaad meer open zal zijn dan dicht
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #88
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik vind het ook een erg mooi meubel, maar hebben die deurtjes wel zin Stefaan?
    Ik weet dat die erg duur zijn en volgens mij heb jij geen kinderen rond kruipen, dus wanneer ga je die dicht doen?

    Als de boeven binnenkomen, of de deurwaarder..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #89

    Standaard

    Mooie kast..... maar ook 1 met nadelen, kijk uit met planken, je beperkt jezelf teveel met eventuele toekomstige apparaten die net iets hoger kunnen uitvallen dan dat er tussen de planken past.

    Zelf ben ik "trots" op m'n apparatuur, er hoeft geen deurtje voor, maar zoals gezegd heeft ieder zo zijn eigen smaak, bij mij mag het gezien worden, ben immers een liefhebber van HT.

    Heb zelf 1 grote ruimte waartussen met de breedte en hoogte gestoeid kan worden, ach..... misschien ben ik wel eens wat te praktisch van aard.

    Ben benieuwd naar het eindresultaat, denk dat er wel een mooi plaatje van op dit forum terecht komt
    Have fun and enjoy your collection

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mooie kast..... maar ook 1 met nadelen, kijk uit met planken, je beperkt jezelf teveel met eventuele toekomstige apparaten die net iets hoger kunnen uitvallen dan dat er tussen de planken past.

    Zelf ben ik "trots" op m'n apparatuur, er hoeft geen deurtje voor, maar zoals gezegd heeft ieder zo zijn eigen smaak, bij mij mag het gezien worden, ben immers een liefhebber van HT.

    Heb zelf 1 grote ruimte waartussen met de breedte en hoogte gestoeid kan worden, ach..... misschien ben ik wel eens wat te praktisch van aard.

    Ben benieuwd naar het eindresultaat, denk dat er wel een mooi plaatje van op dit forum terecht komt
    ik denk dat je die planken wel in hoogte kan instellen hoor
    ik zie daar geen probleem in

    mooie kast trouwens
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #91
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    ik denk dat je die planken wel in hoogte kan instellen hoor
    ik zie daar geen probleem in
    Daar is inderdaad aan gedacht.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ben benieuwd naar het eindresultaat, denk dat er wel een mooi plaatje van op dit forum terecht komt
    Zal zeker gebeuren, wel een 10-tal weekjes geduld

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Als de boeven binnenkomen, of de deurwaarder..
    You got the idea Je weet maar nooit wie je over de vloer krijgt.

    Apparaten worden met betonlijm vastgezet en het ganse meubel met gigantische
    bouten in de grond vast gemaakt, inclusief tientallen booby-traps die alleen uit te
    schakelen zijn met een geheime code
    Nu maar hopen dat 'k die code zelf niet vergeet
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Inderdaad geen kinderen hier.

    Heb toch liever een meubel dat "dicht" kan. Als ik naar muziek ga luisteren hoeft
    alleen de middelste open, daar komt de AV-receiver terecht. Eventueel kan 'k die
    middelste laten vallen want vermoed dat deze inderdaad meer open zal zijn dan dicht

    Ik had het meubel ook liever dicht. Dit scheelt ook wat met statisch stof en dergelijke. Maar aan de andere kant moet de vesterker er ook in en een Onkyo behoeft wat koeling zover ik begreep??!!

  18. #93
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gerrit, die Onkyo 608 heb 'k nog nooit warm gekregen laat staan heet. Staat nu wel
    vrij opgesteld dus ademruimte zat. Ah dan is het gewoon zo, receiver in gebruik
    is deurtje open en een tijdje na gebruik deurtje terug dicht.

    Misschien laat 'k het middelste deurtje nog wel vallen. Ga daar nog eens goed over
    nadenken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #94

    Standaard

    Meestal blijft een deurtje altijd open staan, zeker zulke mooie deurtjes die niet in de weg zitten, of je moet ze electrisch of hydraulisch maken en op afstand bedienbaar...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #95
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Grijns ja zou ook kunnen, maar dan swingt de prijs waarschijnlijk de pan uit
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #96
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Eindelijk kunnen er weer Regio-A BD afgespeeld worden, want vandaag een pakketje
    in ontvangst mogen nemen.

    Eerste foto alles nog netjes in de doos, want nu terug naar het werk. Vanavond
    maar eens opzetten en genieten

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #97
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou ik vind hem er maar raar uitzien, Beige, groot en log, veels te grote tekst erop.
    En waar moet je je schijfjes in doen.
    Sorry hoor maar er zijn mooiere spelers
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Eindelijk kunnen er weer Regio-A BD afgespeeld worden, want vandaag een pakketje
    in ontvangst mogen nemen.

    Eerste foto alles nog netjes in de doos, want nu terug naar het werk. Vanavond
    maar eens opzetten en genieten
    Goedzo, steek ons de ogen maar uit

    Waar heb je hem besteld en hoeveel werd je er lichter van

    Heb ooit wel eens weer de Oppo overwogen, maar de dealer is hier weg en ook vond ik de prijzen niet echt fijn, toch ben ik nog steeds zeer te spreken over Oppo, heb immers zelf nog steeds de Oppo DV 981HD
    Have fun and enjoy your collection

  24. #99
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja een goedkope speler is het niet maar wel een goeie. Ah kon nog duurder met eventueel
    de BDP-83 of zelfs de gepimpte toestellen maar wat de 83 meer heeft dan de 80 heb ik niet nodig.

    Besteld bij livingcinema.nl en inclusief verzenden naar België was 'k 410 € lichter.

    En er is nog iets onderweg maar dat is voor later

    Denk dat de upgrade woede nu zowat achter de rug is ... en de portemonnee helemaal leeg
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tja een goedkope speler is het niet maar wel een goeie. Ah kon nog duurder met eventueel
    de BDP-83 of zelfs de gepimpte toestellen maar wat de 83 meer heeft dan de 80 heb ik niet nodig.

    Besteld bij livingcinema.nl en inclusief verzenden naar België was 'k 410 € lichter.

    En er is nog iets onderweg maar dat is voor later

    Denk dat de upgrade woede nu zowat achter de rug is ... en de portemonnee helemaal leeg
    Houd ons nog maar even in spanning

    Dat virus woedt gewoon door, het medicijn is geld ..... voor dat geld kun je weer upgraden....

    Mooie speler, maar 410 is niet weinig, hoop dat m'n trouwe LG nog een tijdje doorspeelt, ik wil volgend jaar wat anders kopen en dat mag het upgrade virus hier niet de kop opsteken. (ben momenteel nog steeds in mijn sas, dus het zal nog wel even blijven zoals het nu is)

    We horen toch nog wel even hoe fijn die Oppo je bevalt..... al is het alleen maar om ons lekker te maken
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 4 van 19 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •