Pagina 5 van 19 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 454 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Mooi die Oppo,....Goed alternatief voor de 83 als je hem voornamelijk voor BD gebruikt.

    Ik had trouwens ergens gelezen dat Oppo met de productie van de BDP 80 is gestopt en nu zie ik op de site van Livingcinema dat die ook niet meer te leveren is , zo te zien heb Jij een van de laatste exemplaren te pakken.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #102
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dan heb 'k inderdaad verdomd geluk gehad. Ja de Oppo zal vooral dienen om BD's
    af te spelen. Ga ook wel eens experimenteren met de media mogelijkheden van
    deze speler, ondersteund alvast meer dan mijn Pana BD60

    Bij stegen.com en jvbdigital.com is de Oppo BDP-80 en de gewone BDP-83 wel nog
    beschikbaar. Maar meteen even nagevraagd bij René van livingcinema wat de reden
    is waarom deze bij hem niet meer verkrijgbaar zijn.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #103
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    We horen toch nog wel even hoe fijn die Oppo je bevalt..... al is het alleen maar om ons lekker te maken
    Je hebt erom gevraagd dus hierbij mijn eerste indrukken van de OPPO BDP-80

    Wat meteen opvalt is het gewicht, behoorlijk stevig voor een blu-ray speler uit deze klasse. Lijkt me meer te wegen dan mijn Panasonic DMP-BD60 en de specificaties bevestigen dat ook 3,5 kg. t.o.v. 2,2 kg.

    Speler aansluiten is gemakkelijk zeker als je over HDMI beschikt, inpluggen en opstarten maar. Natuurlijk zoals met iedere Blu-ray speler, het eerste werk is controleren of er een nieuwe firmware is, en dat was ook zo dus een nieuwe firmware erop via de netwerkkabel.
    BD-Live staat uit, gebruiken doe ik dit toch niet en zal hierin niet alleen zijn

    Wat ook opvalt is dat de Oppo me sneller lijkt op te starten dan de Panasonic, en ook nog eens stiller is als het beestje staat te draaien zonder disk.


    Qua design, tja smaken verschillen, maar ook hier weer vindt 'k het design van de Oppo mooier dan deze van de Panasonic. Net iets strakker met minder ronde hoeken zoals bij
    de Panasonic en dat spreekt me wel aan. Iemand anders zal het maar niets vinden en liever gaan voor de schotelvorm van bijvoorbeeld de Samsung BD-P4600


    Wat interface betreft voor setup menu's tja ook hier weer wint de Oppo het van de Panasonic. Ook weer een kwestie van smaken natuurlijk maar dat blauw-geel van de Japanners kan me eerlijk gezegd niet echt bekoren.

    De Oppo toont standaard ook meer info op scherm van de disk, daar moet je voor de Panasonic twee knoppen gebruiken, Option en Display, en door menu's zitten rommelen zonder overlay op het scherm, je ziet dus niets meer van de film zelf. Nog een pluspuntje voor de Oppo dus.


    Nog iets opvallends, nou ja, het informatie scherm op de Oppo is iets helderder dan dat van de Panasonic. Voordeel van de Panasonic is dan weer dat je de helderheid van het display kan instellen, bij de Oppo heb 'k dat niet gevonden. Je kan het display van de Oppo wel heel eenvoudig helemaal uitzetten via de Dimmer toets op de afstandsbediening.

    Trouwens over de afstandsbediening gesproken, tja daar wordt je niet echt wild van, layout zit weliswaar goed in elkaar maar je moet toch wat kracht gebruiken op de knoppen voordat deze reageren.
    In ieder geval een designprijs zal Oppo hiermee niet winnen, de afstandsbediening van mijn Philips TV is nog altijd de mooiste die 'k heb. Voor mij allemaal lekker spannend omdat 'k toch een universele afstandsbediening gebruik


    Maar uiteraard het belangrijkste is, hoe speelt de Oppo nu eigenlijk. Aangezien beide nog aangesloten zijn kan een vergelijking ook gebeuren en na controleren van wat instellingen op beide een aantal blu-ray's opgelegd om eens te vergelijken.

    Eerst Avatar opgelegd ook om eens de laadtijden te vergelijken en ook hier verslaat de Oppo de Panasonic met 42 seconden tov 1 minuut en 15 seconden voor de Pana tot aan het blu-ray ForBestResults scherm. Niet echt een kunst lijkt me want de Panasonic staat niet bekend om zijn fenomenale snelheid

    Had bij afspelen van blu-ray niet echt veel verschillen verwacht maar toch was ik verrast door de resultaten. Op de Oppo worden de beelden met iets meer contrast getoond dan op de Panasonic daar lijkt het "vlakker" allemaal.

    Volgende in het rijtje, wat ik als een demo-disk beschouw is Baraka al is het maar voor de 96kHz soundtrack en een dito prachtig beeld. Ook hier weer toont de Oppo iets meer contrast dan de Panasonic.

    Dan een paar DVD's bekeken om te zien hoe het zat met de upscaling van beide toestellen
    Hierin ontlopen ze elkaar niet zo gek veel, zou er nog een paar moeten bekijken vooraleer 'k hier een definitief oordeel over kan vellen.


    De mediamogelijkhoden van de Oppo heb 'k nog niet bekeken, maar die zijn in ieder geval uitgebreider dan die van de Panasonic want MKV en VOB ( DVD structuur ) worden ook ondersteund.

    Dat zou betekenen dat DVD's gewoon als 1:1 geripd kunnen worden met alle extra's en menu en deze dan via een externe schijf aangesloten op één van de USB poorten kan afspelen. Iets om later eens te testen, hoewel 'k deze opstelling zelf niet ga gebruiken.

    SACD heb ook nog niet geprobeerd domweg omdat geen dergelijke schijven in huis heb


    Conclusie: eerste indrukken van de Oppo bevestigen mijn verwachtingen van deze speler, hij verslaat mijn Panasonic DMP-BD60 toch op een aantal vlakken. Enig minpuntje zal voor velen misschien wel de prijs kunnen zijn want met +/- 410 € is dit geen goedkope speler, al zijn er natuurlijk nog duurdere spelers.

    Groot pluspunt voor mij persoonlijk is dat deze Oppo gewoon alles vreet, regio's staan niet in zijn/haar woordenboek
    Natuurlijk zou 'k mijn Panasonic ook regiovrij kunnen maken maar bij stegen.com bijvoorbeeld kost dit 150 € en laat dat net het prijsverschil zijn tussen de aankoopprijs van de Panasonic indertijd en de Oppo nu.
    Een regiovrije versie van de Panasonic DMP-BD60 kost bij stegen.com trouwens nog altijd op 1 euro na 400 €

    Noot: wat me opvalt bij de Panasonic en ook al zo was in vergelijking met de Hiteker is dat het geluid van de Panasonic minder dynamiek heeft, ook al is deze via een HDMI kabel aangesloten. De instellingen staan nochthans ingesteld zoals op de Oppo dus heb hier geen verklaring voor, maar ben ook niet echt een expert om dit te kunnen verklaren misschien is het gewoon zo of heb ik op de Panasonic toch ergens een instelling niet helemaal goed staan.
    Misschien heeft iemand een idee waarom dit zo zou kunnen zijn


    Zo dat was het zowat, nu ga ik gewoon genieten van een Criterion BD
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #104

    Standaard

    Top man Stefaan het is dat ik toen net te vroeg mijn speler heb aangeschaft en de BDP-80 nog niet uit was, anders was deze er ook zeker in gekomen.

    Volgende in het rijtje, wat ik als een demo-disk beschouw is Baraka al is het maar voor de 96kHz soundtrack en een dito prachtig beeld.
    Zei ik toch

    En nu idd genieten man
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #105

    Standaard

    Die Pana.....

    Met je Oppo gaat het wel goedkomen denk ik maar zo.

    Was een leerzaam verslag, heb me net de Baraka Blu Ray aangeschaft, komt van de week binnen als ik Play moet geloven.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    heb me net de Baraka Blu Ray aangeschaft
    Heel verstandig
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heel verstandig
    Ik houd veel van dit soort muziek en beelden. Heb er naar gezocht en heb op You Tube een hele verzameling filmpjes gevonden, ik weet nu wat me te wachten staat........maar dan veel mooier

    Ben ook een liefhebber van de Spirits of Nature CD's al heb ik daar enkel de 1e 2 delen origineel van Heb er ook de DVD van

    Zo zie je dan maar weer waar een verslag van een Oppo toe leiden kan
    Have fun and enjoy your collection

  8. #108
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zo zie je dan maar weer waar een verslag van een Oppo toe leiden kan
    Mijn excuses hiervoor

    Ja die Pana weet niet wat het is met het geluid, toch een stuk minder dynamiek.
    Vindt 'k persoonlijk een beetje vreemd
    Nu met die 5.1 set en eerst met de Hiteker en nu met Oppo komt dit verschil in
    dynamiek echt naar voren.

    Al bij al wel nog altijd een goeie speler die Pana waar 'k iemand misschien wel
    blij mee kan maken. Dan gooi 'k er natuurlijk wel die Baraka BD in voor een demo
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #109
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Terwijl de pana's juist bekend staan voor de goede onboard decoders, en de oppo juist precies daarvoor met de 83 kwam.

    Of heb je het over bitstream.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 20-09-2010 om 15:28
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #110
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Heb het inderdaad over bitstream, was dat even vergeten te melden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #111
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vermoede ik al.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #112
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Laatste 2 dagen geen films gekeken, en dat heeft zo zijn redenen;






    De Philips Pronto TSU-9600, de remote der remotes volgens velen toch. Foto's
    zijn niet van een denderende kwaliteit ... but you get the picture.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #113
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Vermoede ik al.
    Jij weet meer dan ik ... blijkbaar

    Ga misschien een domme vraag stellen, maar zou analoog aansluiten misschien
    beter resultaat opleveren ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #114

    Standaard

    Vet hoor Stefaan die Pronto.
    Heb je gewoon een AB die duurder is dan je Reciever

    Over dat analoog aansluiten:
    Dat kan als de DAC's en de instelmogelijkheden in de speler beter zijn dan in de reciever en ook de bekabeling speelt bij analoog aansluiten een grote rol.


    Ik heb het wel even geprobeerd met mijn speler, die heeft goede DAC's en ik had een redelijke 5.1 kabel, maar ik was ontevreden over de instelmogelijkheden op de Philips. Ik denk dat je in de Oppo veel meer kan instellen dan in de Philips, maar of die DAC's beter zijn dan in je reciever....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #115
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Laatste 2 dagen geen films gekeken, en dat heeft zo zijn redenen;






    De Philips Pronto TSU-9600, de remote der remotes volgens velen toch. Foto's
    zijn niet van een denderende kwaliteit ... but you get the picture.

    Dat wordt Prontoeditten en prontoscripten.
    Check out deze site, waar ook al mijn pronto configfiles staan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #116

    Standaard

    omg nice !
    wat doe je met je logitech?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Laatste 2 dagen geen films gekeken, en dat heeft zo zijn redenen;






    De Philips Pronto TSU-9600, de remote der remotes volgens velen toch. Foto's
    zijn niet van een denderende kwaliteit ... but you get the picture.

    Plaatjes doen het niet bij mij
    Have fun and enjoy your collection

  18. #118

    Standaard

    Mooi ding zo'n pronto, daar niet van, maar het ontgaat mij enigzins waarom mensen zoveel geld in een afstandbediening stoppen.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Mooi ding zo'n pronto, daar niet van, maar het ontgaat mij enigzins waarom mensen zoveel geld in een afstandbediening stoppen.
    De bij de apparaten geleverde hebben alle functies, daarom gebruik ik die dan ook........ en voor het geld van zo'n all in one koop ik toch ook liever wat anders

    Schijnt de AB van m'n receiver ook nog van alles te kunnen leren, heb me er nog nooit in verdiept, ik neem anders wel een mandje, het all(e AB's) in one mandje

    Sommigen hebben gewoon geld teveel
    Have fun and enjoy your collection

  20. #120
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hij is duur maar dan heb je ook onbeperkte mogelijkheden.
    En de ene heb een Mercedes en de andere een Skoda, ze rijden allebei.
    Waarom dan een Mercedes?

    Bij de Pronto kan echt alles. Je eigen grafische layout bedenken. Knoppen plaatsen en combineren wat een ideaal gebruiksgemak garandeerd. Macro's die tot in details echt alles voor je doen, al wil je 100 apparaten aansturen. Alles onder één knop. Heb je apparatuur die retour info stuurd, dan kan je alles ook nog eens aflezen op je scherm, Hoe hard je volume staat, hoe koud je airco staat, enz.. Vervolgens kan je met prontoscript (javascript) van alles en nog wat. Bijv.je rotarywheel geheel inrichten met eigen functies. Zo heb ik bij bijv transport van UPC DVR, dvd of bd de stappen van vooruit spoelen onder Rotarywheel gezet. Een draai aan de rotary en hij spoelt steeds een stap sneller of spoelt in stappen terug. Of je maakt een macro voor film kijken waar je gordijnen dicht gaan, het licht dimt, de verwarming wat hoger gaat, je projectie scherm naar beneden rolt en alle inputs in een keer goed staan. Als je het kan bedenken dan kan het.

    Tuurlijk is het niet voor iedereen, maar verschil moet er zijn.

    Mijn advies is overigens om een bestaande XCF te gebruiken van Remote Central (zie link vorige post) En die geheel met eigen apparatuur in te richten en te tweaken, zeker omdat een nieuwe configuratie wel wat knowhow vereist. Plus dat je dan kan zien hoe anderen het gedaan hebben.

    Hier wat pics van mijn Pronto Pro XCF, Maar omdat ik alle versies heb gehad staat er voor alle Pronto systemen wel een CCD PCF XCF van mij. Maar natuurlijk tal van andere ook speciaal voor de TSU 9600 (Want die vond ik zelf iets te groot)


    Het is effe bikkelen maar dan heb je er zeker geen spijt van. En je heb er een hobby bij, want als je weer wat nieuws koopt kan je weer aan de gang. Of als blijkt dat iets toch niet helemaal handig blijkt, weer een versie update
    Meer over mijn Pronto klik hier, of op mijn website/High definition/ claudio's pronto
    (Scroll met je mousewheel en klik op de Remote zelf voor een voorbeeld van het LCD scherm)

    Geld teveel bestaat niet..., maar het is maar net waar je prioriteiten liggen.
    Of bij denialmode: Je allemaal nog eerst wenst maar het geld niet voor hebt.

    Enjoy
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 22-09-2010 om 12:11
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #121

    Standaard

    Maar ik heb een vast projectiescherm. Valt niet te programmeren...

    en eureka, de plaatjes doen het weer....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #122

    Standaard

    @ Claudio

    Doe mij maar simply clever

    Ik denk dat je er ook een hobby in moet hebben om met zo'n uitgebreide all in one AB aan het stoeien te gaan.

    Niet iedereen zijn ding om uren en uren met een AB te gaan stoeien om zo'n ding naar je hand te zetten. Heb zelf sinds kort zo'n smart phone geval, vind het al heel wat dat ik de meeste toepassingen kan vinden en bedienen, laat staan dat ik er daar nog een berg aan toe wil voegen door ze online in een soort van winkeltje te kopen.

    Toch petje af voor iedereen met het geduld om zo'n ingewikkelde AB helemaal naar zijn/haar hand te zetten en om te zien hoe makkelijk het dan wel niet werkt (die van mij was waarschijnlijk, ergens halverwege het gestoei om hem onder controle te krijgen, al onder mijn schoen blijven plakken )
    Have fun and enjoy your collection

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Maar ik heb een vast projectiescherm. Valt niet te programmeren...

    en eureka, de plaatjes doen het weer....

    Ah..... bij mij nu ook, shit wat l*l ik over uren en uren..... sorry Claudio, dagen en dagen aan zo'n kastje pielen om het onder controle te krijgen.

    Maar het eindresultaat mag er wel zijn, staat stoer Stefaan
    Have fun and enjoy your collection

  24. #124
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.
    Ik ben weer zo'n freak die zelfs zijn smartphone niet met rust kan laten.
    Daar heb ik op mijn HTC HD2, naast een hacked Windows Mobile Cooked Rom, ook meerdere hacked Android Build naast lopen. met dank aan XDA-Developers forum. Niks standaard.
    Ach..., houdt je 's nachts weer van de straat en uit je bed. Gaap...

    Dus grafisch knutselen en persoonlijke customizing is wel mij ding
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #125
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Maar ik heb een vast projectiescherm. Valt niet te programmeren...

    en eureka, de plaatjes doen het weer....
    Met een beetje goede wil maken we een plasma die met een druk op de knop voor je projectiescherm zakt. Dan moet de berg maar naar mohammed komen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 5 van 19 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •