Pagina 6 van 19 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 454 worden weergegeven.
  1. #126
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Mooi ding zo'n pronto, daar niet van, maar het ontgaat mij enigzins waarom mensen zoveel geld in een afstandbediening stoppen.
    Tja het gaat waar het niet kruipen kan Is geen nieuwe Pronto maar een tweedehands
    toestel die 'k heb gekocht scheelt toch een slok op de borrel

    Goedkoop is het inderdaad niet maar dan heb je ook wat. Tot voor kort waren de
    Pronto's in de US ook goedkoper dan hier, wat enigzins bizar is als je weet dat die
    toestellen in België worden gemaakt.

    Waarom een Pronto ? Zoals Claudio het aangeeft in het bericht na het jouwe zou ik het
    niet beter kunnen uitleggen. Of ben een beetje lui en wil snel weer aan de slag

    Geen slecht woord over de Logitech remotes, zijn zeer gemakkelijk in te richten maar
    die gebruiksvriendelijkheid komt met de prijs dat als je meer wil je tegen beperkingen
    aanloopt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Mijn advies is overigens om een bestaande XCF te gebruiken van Remote Central (zie link vorige post) En die geheel met eigen apparatuur in te richten en te tweaken, zeker omdat een nieuwe configuratie wel wat knowhow vereist. Plus dat je dan kan zien hoe anderen het gedaan hebben.
    Heb 'k ook gedaan, niet te snel van stapel lopen is een beetje het devies als je de
    Pronto wilt overleven

    Vertrokken van het Aura design, die staat trouwens zie 'k nu net boven één van jou
    ontwerpen

    Enige probleem was de Telenet Digicorder, daar was niets over te vinden in de
    verschillende databases, maar met wat gehannes toch de codes kunnen aanleren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Enjoy
    Thx, dat zal geen probleem zijn.

    Binnenkort komt er ook een RFX9400 bij dan maakt het geen fluit uit waar die remote
    ligt als hij maar binnen het bereik van het draadloos netwerk zit

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Toch petje af voor iedereen met het geduld om zo'n ingewikkelde AB helemaal naar zijn/haar hand te zetten en om te zien hoe makkelijk het dan wel niet werkt (die van mij was waarschijnlijk, ergens halverwege het gestoei om hem onder controle te krijgen, al onder mijn schoen blijven plakken )
    Daarom ook dat er toch vaak Pronto's tweedehands worden aangeboden, veel mensen
    kopen het toestel om er dan achter te komen dat het niet voor hen is.

    Heb zelf voldoende programmeerervaring, denk 'k toch, om dit voor elkaar te krijgen.
    Maar eigenlijk kan je perfect je eigen remote maken zonder één regel code te schrijven.
    Kwestie van schermen maken, knoppen zetten en aan die knoppen akties te verbinden.

    Programmeren komt om de hoek kijken als je bijvoorbeeld 2-weg communicatie wil doen
    en andere ongein om toestellen via bijvoorbeeld IP te bereiken en daar schermen voor te
    maken.
    Denk hier bijvoorbeeld aan sommige mediaspelers die vaak op een bepaald IP adres kunnen
    aangesproken worden om één en ander op te vragen/ontvangen. Zoals de Squeezebox
    bijvoorbeeld waar het huidig nummer wordt getoond op scherm, afspeellijsten, etc.
    Maar zelfs dat hoef je niet te programmerenn want bestaat reeds
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #127

    Standaard

    Ik zelf vind het niet nodig om die paar handelingen van een 3tal ab's te vervangen voor honderden euro's om het dan met 1 knopje aan te kunnen zetten. Ondanks mijn ict fundering. In mijn geval zou overigens een harmony al afdoende zijn want zo complex zullen de macro's voor mij niet worden. Ik stop het geld gewoon liever in software of andere hardware. Neemt niet weg dat ik het wel kan begrijpen dat mensen zo'n pronto willen of mooi vinden, alleen voor mijzelf vind ik het niet nodig.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #128
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Even wat schermafbeeldingen van wat er nu te zien is op mijn Pronto 9600.
    Die schermafbeeldingen zijn wel vergroot van 320x240 naar 533x400 omdat de
    minimumafmetingen bij mijnalbum.be blijkbaar 400 pixels is. Een hele uitleg
    om maar te zeggen dat het er op de Pronto beter uitziet

    Niet bijster origineel, gewoon vertrokken van een bestaand ontwerp Aura 2.0
    en ook even gespiekt naar schermafbeeldingen van anderen.

    Later wel eens aan de slag met ProntoScript, ideetje hier is om iets te schrijven
    gebaseerd op tv.be om de Telenet Digicorder te programmeren zonder de TV gids
    van dat spul nodig te hebben.

    Of misschien wel een script voor de Mede8er mediaspeler aangezien deze toch
    via zijn IP adres en een bepaalde poort aan te spreken is en commando's kan
    ontvangen. We zien wel.













    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #129

    Standaard

    knap

    leuk die iconen voor de zenders..
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  5. #130
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Thx

    Tja vijf pagina's met kanaaliconen maar hoeveel ga 'k ervan gebruiken is de vraag.
    Niet gek veel, hooguit een stuk of 6.

    Bedoeling is natuurlijk dat de toestel-AB's hun batterijen worden ontdaan en dan
    in de kast gaan. Liggen hier nu wel nog naast me en als er naar gegrepen wordt
    omdat er nog iets niet op de Pronto zit wordt het genoteerd en toegevoegd.

    Ondertitels verschuiven bijvoorbeeld met Oppo is nog niet mogelijk via de Pronto.

    Maar na een tijdje gaan ze onherroepelijk de kast in die lelijke AB's hoewel die
    van de Philips TV echt wel een lekkere AB is en ook nog eens mooi
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #131
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Thx

    Tja vijf pagina's met kanaaliconen maar hoeveel ga 'k ervan gebruiken is de vraag.
    Niet gek veel, hooguit een stuk of 6.

    Bedoeling is natuurlijk dat de toestel-AB's hun batterijen worden ontdaan en dan
    in de kast gaan. Liggen hier nu wel nog naast me en als er naar gegrepen wordt
    omdat er nog iets niet op de Pronto zit wordt het genoteerd en toegevoegd.

    Ondertitels verschuiven bijvoorbeeld met Oppo is nog niet mogelijk via de Pronto.

    Maar na een tijdje gaan ze onherroepelijk de kast in die lelijke AB's hoewel die
    van de Philips TV echt wel een lekkere AB is en ook nog eens mooi
    Gaat ook niet om practische oplossingen, maar gewoon dat het kan en voor de heb Ik heb laden vol gloednieuwe afstandsbedieningen liggen. Enigste nadeel is dat als je een nieuw apparaat koopt, je het met een oudere afstandsbediening moet doen, maar wel een topper!! Dat is tevens het leuke van de pronto's. Blijkt dat je iets toch niet zo handig gecombineerd heb, kan je weer knutselen. Zoals een aparte pagina met alle belangrijkste functies bij elkaar, Die ene knop die niet zonder die andere van die andere A.B. kan enz.enz. Maar op een gegeven moment moeten ze wel de kast in, anders is he principe van de Pronto zoek. One for all, and all for one. Waarom werkt subshift dan niet?

    Prontoscripts kan je gewoon downloaden als er een toepassing bij zit die je kan gebruiken. Maar dat wist je natuurlijk al...

    PS. Neem aan dat je wel even de laatste firmware hebt geupdated...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 05-10-2010 om 18:48
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #132
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ondertitels verschuiven gaat voor de Oppo via het een tijdje inhouden van
    Subtitle knop op de AB.

    Als je een Subs knop op de Pronto zet dan geeft een klik op die knop direct effect
    al hou je die een tijdje ingedrukt dan wordt de IR code niet constant verzonden.

    Moet dat nog even controleren en één en ander proberen, misschien heb je een
    idee hoe je ingedrukt houden van knop kan simuleren op de Pronto ?

    Laatste firmware staat er op, de verkoper was zo vriendelijk om dat te regelen.

    Waar haal jij je Prontoscripts vandaan, ken remotecentral.com wel maar zijn er
    nog andere interessante Pronto sites ? ProntoTunes en ProntoSqueeze zijn me
    ondertussen ook bekend.

    One for all, and all for one ... absoluut
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #133
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Humm even mijn hersenen laten kraken en eigenlijk simpel,

    Subs code dupliceren en hernoemen naar Sub Shift en de duration hiervan verlengen.
    Zou moeten werken en gaan we zo eens proberen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #134

    Standaard

    Ik heb net eens wat info over klik aan klik uit en andere setjes i.c.m. pronto gezocht en er best wel wat leuks mogelijk voor relatief weinig geld, daar ga ik me na mijn vakantie eens wat verder op oriënteren.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #135
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Lijkt me inderdaad interessant, heb er al wat van gehoord maar me er nog niet in
    verdiept. Zal ook voor later zijn, ben benieuwd naar jou bevindingen.

    Geniet van die vakantie doet altijd deugd. Zelf nog geen dag verlof genomen sedert
    begin maart en begint stilaan wel tijd te worden

    Enne die sub shift is perfect gelukt zoals 'k in mijn vorige post heb beschreven
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Lijkt me inderdaad interessant, heb er al wat van gehoord maar me er nog niet in
    verdiept. Zal ook voor later zijn, ben benieuwd naar jou bevindingen.

    Geniet van die vakantie doet altijd deugd. Zelf nog geen dag verlof genomen sedert
    begin maart en begint stilaan wel tijd te worden

    Enne die sub shift is perfect gelukt zoals 'k in mijn vorige post heb beschreven
    Duurt nog wel 3 weken die vakantie, dus misschien ga ik er wel wat eerder me er in verdiepen. Het lijkt er iig op dat je met een pronto via RF dat klik aan klik uit kunt bedienen en dus niet dat kastje van hen er bij nodig hebt die IR omzet in RF. Er bestaan zogenaamde code generators die je de juiste code kunnen geven en die je dan uiteraard kunt invoeren.

    Ik heb er ook wel zin in al, lekker in totaal 3 weken van huis en het werk weg. Al zal ik me nog wel enige filmpjes te goed doen in het vliegtuig en de entertainment bij Qatar ziet er wel erg goed uit. Er is zelfs te kiezen uit klassiekers

    Heel mooi, ik was al verbaasd dat dat je niet was gelukt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #137
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heel mooi, ik was al verbaasd dat dat je niet was gelukt
    Ja begon eigenlijk al héél zwaar te twijfelen aan mezelf

    Even afstand nemen kan soms wonderen doen. Gebeurt wel eens dat 'k zit te klooien
    aan iets en het maar niet vind en dan maar opgeef. De volgende dag nog eens kijken
    en wel meteen vinden hoe het zit.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #138
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ja begon eigenlijk al héél zwaar te twijfelen aan mezelf

    Even afstand nemen kan soms wonderen doen. Gebeurt wel eens dat 'k zit te klooien
    aan iets en het maar niet vind en dan maar opgeef. De volgende dag nog eens kijken
    en wel meteen vinden hoe het zit.
    Precies, als je de volgende dag er maar met een frisse geest mee verder gaat. En in mijn geval net zo lang als het lukt. Wacht, nee, dat is meer bij games zo bij mij.

    Er zijn niet veel websites die de moeite waard zijn, eigenlijk alleen R.C.!!
    And let's face it. Hoeveel gekken met zo'n apparaat lopen er nou rond.

    Bij 'files' staan een aantal scripts, of ze zitten in de diversen config's. Kan je tevens zien hoe ze dat gedaan c/q opgebouwd hebben.

    Overigens gebruik ik naast 2.0 meestal nog de oudere editor, die ik veel overzichtelijker vind werken. (v1.1) Je kan daar bijv nog meerdere schermen tegelijk openen, waardoor knippen en plakken veel makkelijker wordt, zeker als je bij elk apparaat, widget pagina's moet maken.

    Tevens kan ik daar makkelijker codes leren. Zo'n functie als jij nodig heb, kan dan als langingedrukte code worden geleerd. Zeker als de originele A.B misschien wel een andere code gebruikt bij longpress. Maar waarschijnlijk werkt dat bij jouw ook gewoon.

    Ik maak nu nog maar gebruikt van twee widgets. Rotary wheel, and longpress. Ik kan nu op de power hardbutton, kort drukken voor 'systeem aan' en lang drukken voor 'systeem uit'. (hiervoor moet je wel voor alle devices discrete 'on' en 'of' codes hebben.


    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #139
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vorige week donderdag een tweedehandse HDI Dune Prime 3.0 aangekocht.

    Helaas nog geen foto's, maar jullie mogen me geloven op mijn erewoord

    Dat maakt wat mij betreft de cirkel rond wat apparatuur upgrades betreft.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Vorige week donderdag een tweedehandse HDI Dune Prime 3.0 aangekocht.

    Helaas nog geen foto's, maar jullie mogen me geloven op mijn erewoord

    Dat maakt wat mij betreft de cirkel rond wat apparatuur upgrades betreft.
    Geloof je op je woord


    Ja ja ja, klaar met upgrades, dat hopen we allemaal en dan...... koorts

    Voorlopig kun je met jouw HT wel een tijdje vooruit

    We wachten natuurlijk wel op de plaatjes met je nieuwe aanwinst in volle glorie
    Have fun and enjoy your collection

  16. #141
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag een vloerkleed gekocht van 2,30 bij 1,60 meter. Nog geen foto's jullie
    zullen me terug moeten geloven op mijn communiezieltje

    Trouwens op maandag 15/11 wordt het audiomeubel geleverd, ben dus in blijde
    verwachting.

    Daarna komen er wel nieuwe overzichtsfoto's.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #142

    Standaard

    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  18. #143
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Vandaag een vloerkleed gekocht van 2,30 bij 1,60 meter. Nog geen foto's jullie
    zullen me terug moeten geloven op mijn communiezieltje

    Trouwens op maandag 15/11 wordt het audiomeubel geleverd, ben dus in blijde
    verwachting.

    Daarna komen er wel nieuwe overzichtsfoto's.
    Ja hoor, ik geloof er helemaal niets van.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #144
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gij ongelovige Thomas

    Speciaal voor jou 2 kiekjes van het net geleverde meubel Straks alles eens terug
    gaan aansluiten. Volgend werkje, netwerkkabels op lengte maken want we hebben
    ondertussen ook een Belkin 8-poorts switch op de kop getikt. Verder ook maar eens
    serieus gaan nadenken om de luidsprekerkabels beter weg te werken.



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #145

    Standaard

    Mooi zwart is niet lelijk

    Dan moet natuurlijk nog wel dat kastje links in de hoek verdwijnen...... of zwart gemaakt worden.

    Denk dat het straks schitterend wordt als je ook die kabels een beetje uit het zicht hebt....
    Have fun and enjoy your collection

  21. #146
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooi hoor,
    Idd die kabels mogen wel effe netjes worden weggewerkt.
    Plus dat uw rechterschoen viezer is dan uw linker...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #147
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mooi zwart is niet lelijk

    Dan moet natuurlijk nog wel dat kastje links in de hoek verdwijnen...... of zwart gemaakt worden.
    Kastje verdwijnt, heeft wel een sentimentele waarde want ooit gemaakt tijdens
    mijn opleiding houtbewerking. Tja we moesten een vak leren van ons ouders thuis

    Wel benieuwd of de receiver nu een stuk warmer gaat worden. Vroeger had deze
    ademruimte zat, en nu zit hij/zij een beetje ingesloten

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Mooi hoor,
    Idd die kabels mogen wel effe netjes worden weggewerkt.
    Plus dat uw rechterschoen viezer is dan uw linker...
    Tja brr die kabels hé, nu het nieuw meubel is groter dan het vorige dus 'k ziet
    er al wat minder van

    Lol tja die sloffen hebben al wat meegemaakt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #148

    Standaard .

    Erg mooi meubel.............goed gedaan!!!

  24. #149
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door viagradus Bekijk bericht
    Erg mooi meubel.............goed gedaan!!!
    Bedankt Gerrit, meubel heb niet zelf gemaakt, zo handig ben 'k helaas niet en
    heb ook meteen de machines om zoiets op een deftige manier voor elkaar te krijgen

    Nog wat extra foto's na het terug aansluiten van de apparatuur.








    En in helemaal gesloten toestand, plus een stukske van mijn nieuw tapijt

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #150
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er zit een vlek in uw beeld...
    Ik weet het..., het begint flauw te worden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 6 van 19 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •