Pagina 8 van 19 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 454 worden weergegeven.
  1. #176
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Gefeliciteerd met je mooie Oppo Of heb je hem toch laten staan?
    Zoiets moois kon 'k niet laten staan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Als je de Oppo de HD-audio laat decoderen naar PCM, dan kan je elk model receiver met HDMI kiezen. De Onkyo's leveren veel voor het geld, maar hebben ook warmteproblemen, vooral de wat oudere modellen. Wat is de reden dat je een andere receiver wil en wat is je budget?
    Oh waarom een andere reciever, misschien wel een droogreden om gewoon maar
    eens te upgraden

    Maar het zou zo maar eens kunnen dat er binnenkort ook andere speakers komen
    welke mijn Onkyo 608 moeilijker onder controle zal krijgen, dat vermoed 'k althans.
    Zouden wel Focal's blijven maar dan een trapje hoger ... uit de 800 reeks dus.

    Aangezien het hier bij mij een Apple biotoop is, leun 'k toch wel tegen de Marantz
    aan omdat deze gewoon out-of-the-box Airplay ondersteund. Dat zou betekenen dat
    de Squeezebox hier ook de deur uit kan. Niet dat 'k er niet tevreden over ben, dat wel.

    Het is allemaal nog een beetje vaag, maar het helpt om een beslissing te maken als
    anderen ook meedenken, waarvoor dank
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #177

    Standaard

    Oei..... het virus heeft weer een slachtoffer gemaakt

    Heb verder even geen ideeën voor je, ben zelf helemaal tevreden en zaken zoals airplay en internetradio maken mij niet echt warm of koud....... kan enkel hopen dat alles maar heel mag blijven
    Have fun and enjoy your collection

  3. #178
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Oei..... het virus heeft weer een slachtoffer gemaakt
    Zo ziet het naar uit ja

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb verder even geen ideeën voor je, ben zelf helemaal tevreden en zaken zoals airplay en internetradio maken mij niet echt warm of koud....... kan enkel hopen dat alles maar heel mag blijven
    Geen erg wat ideeën betreft, kan me voorstellen dat je niet altijd evenveel inspiratie hebt

    Trouwens deze in bestelling, derde generatie van de Apple TV. Héél lang de boot afgehouden
    maar nu toch eens benieuwd wat dit zwarte doosje vermag.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #179

    Standaard

    Weet niet hoe het komt, maar ik ben altijd een beetje wantrouwig met doosjes van fabrikanten die zelf ook muziek en films uitgeven....... zeker als de eigenaar van het doosje niet altijd met het daarvoor willen betalen aan zijn materiaal wil komen....... als je begrijpt wat ik bedoel
    Have fun and enjoy your collection

  5. #180
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Volg je helemaal maar ga er verder niet over uitweiden
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #181
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En altijd handig voor als je eens neerstort zo'n black box.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #182
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Je bent weer onnavolgbaar Claudio
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #183

    Standaard

    Laat je iets weten wat je vind van je Apple TV? Ben het ook aan het overwegen. Voornamelijk om films/series/muziek te streamen (van Mac naar Apple TV) + de lage prijs!


  9. #184
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Je bent weer onnavolgbaar Claudio
    Black box, eigenlijk oranje, is een vluchtrecorder die na een crash wordt gebruikt voor de reconstructie. En omdat de Apple TV zwart is...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #185
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Laat je iets weten wat je vind van je Apple TV? Ben het ook aan het overwegen. Voornamelijk om films/series/muziek te streamen (van Mac naar Apple TV) + de lage prijs!
    Ga zelf streamen van mijn NAS naar de Apple TV.

    Dacht eigenlijk dat voor film informatie het een stuk automatischer zou gaan om
    die op te vragen en toe te voegen in iTunes maar dat is niet meteen zo.

    Nu er is wel een ergens draadje op het Handbrake forum te vinden die één en ander
    uit de doeken doet, dat neem 'k ten gepaste tijd wel eens door.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Black box, eigenlijk oranje, is een vluchtrecorder die na een crash wordt gebruikt voor de reconstructie. En omdat de Apple TV zwart is...
    Kijk toch iemand die de kronkels van Claudio begrijpt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #186
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ach, noem het onder de hand ervaring
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #187
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Black box, eigenlijk oranje, is een vluchtrecorder die na een crash wordt gebruikt voor de reconstructie. En omdat de Apple TV zwart is...
    1+1=2
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #188

    Standaard

    Bij de vorige generatie kon je de Apple TV jailbreaken en zo Plex installeren... Weet niet of het nu ook gaat.


  14. #189
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Jailbreak voor de huidige is er nog niet. Plex hummm nee daar ga 'k me niet meteen
    aan wagen. Heb het een tijdje gebruikt op mijn Mac Mini maar Plex is niet echt een
    toonbeeld van stabiliteit te noemen.

    Plex zou wel perfect kunnen, want de server versie kan op mijn NAS draaien en
    de client op de aTV.

    Ah we zien wel, de zwarte doos moet eerst nog aankomen. Momenteel zijn de diverse
    speur diensten nog naarstig op zoek
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #190
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vanavond SMS van Apple dat de zwarte doos gelokaliseerd is en deze ter beschikking
    wordt gesteld voor verder onderzoek

    Trouwens vandaag ook de Focal's opgehaald, ze zijn wel nog niet aangesloten.

    Foto's volgen later.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Vanavond SMS van Apple dat de zwarte doos gelokaliseerd is en deze ter beschikking
    wordt gesteld voor verder onderzoek

    Trouwens vandaag ook de Focal's opgehaald, ze zijn wel nog niet aangesloten.

    Foto's volgen later.
    Ben benieuwd, zag aan je onderschrift dat je er 2 826V's bijgenomen hebt.

    Ga je over op 7.1 of heb je andere plannen?
    Have fun and enjoy your collection

  17. #192

    Standaard

    hoewel ik je nooit zie in mijn topic wens ik je veel plezier met je nieuwe aankopen
    geniet ervan.

  18. #193
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ben benieuwd, zag aan je onderschrift dat je er 2 826V's bijgenomen hebt.

    Ga je over op 7.1 of heb je andere plannen?
    Niets is zeker

    Nee de 706V monitors verhuizen even naar achter, de surrounds die er nu hangen ga
    'k even uitschakelen, heb momenteel speaker kabel te kort dus moet daar ook nog
    eens achteraan

    Echt plannen om voor 7.1 te gaan ipv 5.1 heb 'k eigenlijk niet. Zou ook zomaar eens
    kunnen dat mijn ganse 700 Focal set in de verkoop komt, zowieso de center speaker
    om te beginnen.

    Er staat nog zoveel te doen. Leuke speaker kabels om de fronts en center aan te
    sturen ipv de Bandridge 2 x 1,5 mm2 die er nu ligt.

    Dacht zelf aan volgende kabels;

    Goldkabel Sound Edition
    of
    ViaBlue SC-2 Silver Series
    niet zeker van de ViaBlue's want verzilverde met tin combinatie kabel, werd me
    niet meteen aangeraden door iemand die er meer van op de hoogte is dan mezelf.

    Heb van de verkoper wel een metertje Kimber 8TC meegekregen, lijkt me ook een
    goeie kabel te zijn. Moet wel nog afgemonteerd worden en daarin ben 'k een kneus

    En ook nog iets doen aan de versterking. Voorkeur voor gescheiden pre-pro en eindbak.
    Budget voor dit ligt zo rond de 3000 €


    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    hoewel ik je nooit zie in mijn topic wens ik je veel plezier met je nieuwe aankopen
    geniet ervan.
    I know i know, shame on me

    Druk druk druk, maar ga je topic nog wel eens doorlezen. Heb 'k vroeger ook al eens
    gedaan maar is een tijdje geleden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Niets is zeker

    Nee de 706V monitors verhuizen even naar achter, de surrounds die er nu hangen ga
    'k even uitschakelen, heb momenteel speaker kabel te kort dus moet daar ook nog
    eens achteraan

    Echt plannen om voor 7.1 te gaan ipv 5.1 heb 'k eigenlijk niet. Zou ook zomaar eens
    kunnen dat mijn ganse 700 Focal set in de verkoop komt, zowieso de center speaker
    om te beginnen.

    Er staat nog zoveel te doen. Leuke speaker kabels om de fronts en center aan te
    sturen ipv de Bandridge 2 x 1,5 mm2 die er nu ligt.

    Dacht zelf aan volgende kabels;

    Goldkabel Sound Edition
    of
    ViaBlue SC-2 Silver Series
    niet zeker van de ViaBlue's want verzilverde met tin combinatie kabel, werd me
    niet meteen aangeraden door iemand die er meer van op de hoogte is dan mezelf.

    Heb van de verkoper wel een metertje Kimber 8TC meegekregen, lijkt me ook een
    goeie kabel te zijn. Moet wel nog afgemonteerd worden en daarin ben 'k een kneus

    En ook nog iets doen aan de versterking. Voorkeur voor gescheiden pre-pro en eindbak.
    Budget voor dit ligt zo rond de 3000 €
    Zo, dat is niet een heel klein beetje bevangen door het virus, je hebt het gewoon zwaar te pakken

    Met merken van kabels heb ik niet veel, koper is koper, welk naampje je er ook opzet, het blijft koper Hele dure kabels met zilver vind ik misschien wel mooi, maar de enorme bedragen die zulke kabels moeten kosten houden mij toch tegen.

    Een goede versterking is nooit weg, mag wat kosten en net een beetje extra gemak met voldoende aansluitingen doet mijn hart ook wel sneller kloppen. Ben tevreden met m'n Onkyo 875 en hoop dat deze nog een flink aantal jaren mag spelen....... een kennis zijn 906 ging kortgeleden nog voor een nieuwe HDMI kaart en als je de prijzen van zo'n reparatie hoort is dat toch wel even slikken De reparatuur liet me ook nog even de prijs zien als me dat gebeurt bij de 875 en dat was helemaal schandalig, 500 euro om zo'n kaartje te vervangen dat Onkyo zelf ook nog eens vreselijk in de warmte hangt is natuurlijk niet iets waar je vrolijk van wordt als je het gebeurt......

    Maar zoals met alles moet je hopen dat je toch een beetje geluk hebt in het leven

    Houd je topic in de gaten, hoop dat je een beetje leuk kunt slagen
    Have fun and enjoy your collection

  20. #195
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zo, dat is niet een heel klein beetje bevangen door het virus, je hebt het gewoon zwaar te pakken

    Met merken van kabels heb ik niet veel, koper is koper, welk naampje je er ook opzet, het blijft koper Hele dure kabels met zilver vind ik misschien wel mooi, maar de enorme bedragen die zulke kabels moeten kosten houden mij toch tegen.
    Ben geen expert, en nee dure kabels worden het zeker niet.
    Degene die 'k opnoemde zijn zowat de goedkoopste afgemonteerde kabels die ik
    kon vinden die toch wat meer zouden moeten geven dan een gewone dropveter.

    En koper en zilver nee dat moet je niet doen. Heb het geluk dat de verkoper van
    de Focal's ook iemand is die al jaren meedraait vooral in het audio-gebeuren.
    Maak dan ook dankbaar gebruik van zijn kennis.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #196
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ben er uit. Het wordt sowieso een pre-pro met een eindversterker en meer bepaald deze.




    De Marantz AV7005 en MM7055 tandem dus. Met dank aan HTip waar 'k deze kon bestellen namelijk bij Home&Car Hifi, scherpe prijzen en goeie communicatie dus dat zit snor.

    Nu nog speaker kabels selecteren voor de fronts en center maar daar tast 'k nog een beetje in het duister.

    Momenteel ligt er overal Bandridge 2 x 1,5 mm2 dus daar kan zeker winst gehaald worden.


    Alleen kan 'k de kennis van wat kenners wel gebruiken. Het is wel de bedoeling dat 'k voor een afgewerkte kabel ga, heb noch het materiaal noch de ervaring om zelf een kabel af te werken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #197

    Standaard

    Mmmm, een paar jaar geleden nog zo'n armzalige soundbar en na een zeer geslaagde opstelling nu toch de grote stap naar het "echte" werk.

    Kan niet anders zeggen dat het er zeer indrukwekkend uitziet en met Marantz haal je toch klasse in huis, al ken ik het merk niet persoonlijk het doet mij denken aan Denon, een merk dat ik wel ken en ook een warm hart toedraag.

    Je gaat met deze aanschaf een stap nemen die ik waarschijnlijk zelf niet meer zal zetten, de wereld van van high-end met al zijn in en outs is voor mij met mijn toch al wat oudere oren een beetje over de top, zou het verschil niet meer horen

    Ha, inderdaad, nu je er voor gaat zul je je moeten aanpassen en je speakerdraad netjes moeten afwerken, ik kan het nog verkopen om het speakerdraad zo met "de blote kont" in de speakers en de versterker te stoppen, dat kan jij niet meer maken met zulke apparatuur

    Had je graag willen helpen, maar je had al begrepen dat ik mij niet zo bezig heb gehouden met het afwerken van speakerdraad, denk dat HTip je op dit gebied wel in de goede richting kan leiden, toch zou ik uitkijken en fysiek contact vermijden(geen hand geven), voordat je het weet ben je zodanig besmet dat je onder je huis een grote ruimte gaat uitgraven om een aparte bioscoop zaal te maken

    Wel natuurlijk plaatjes blijven schieten, ben zeer benieuwd naar de voortgang en ben benieuwd welke speakeruitgangen je gaat gebruiken, heb mij in die andere aansluitingen eigenlijk nooit zo verdiept, maar ben natuurlijk nooit oud genoeg om er wat van op te steken

    Houd je topic in het oog, succes met de voortgang en dat het maar voorspoedig mag verlopen
    Have fun and enjoy your collection

  23. #198
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Moet zoals gewoonlijk weer erg om je lachen DVDPF. Ik zal je dan maar geen hand geven op 22 september, of je doet gewoon handschoenen aan

    Graag gedaan Stef! Leuk dat je zo goed geslaagd bent met zo'n prachtige combi, zowel met geluid als met looks. Marantz en Denon lijken tegenwoordig erg op elkaar, alleen wordt bij Marantz het accent op muziek gelegd en bij Denon op film. Natuurlijk niet helemaal zwart-wit, maar Denon is digitaal verder ontwikkeld en Marantz analoog.

    Marantz matched erg mooi met inakustik. Alleen of dat ook met Focal is weet ik niet. Zefanja op het HTforum heeft Monitor Audio en Marantz met inakustik LS-kabels en is erg tevreden. Wat is je budget? De Referenz serie is namelijk erg mooi neutraal, heeft een prachtige dynamiek en strakke basweergave.

    Ik heb zoals je weet bijna alles van inakustik icm ALR/Jordan, wat een vrij neutrale analytische speaker is, maar toch muzikaal. Deze leefden helemaal op toen ik van W&M naar inakustik ging. Prijsverschil was natuurlijk aanzienlijk, maar het helemaal waard.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  24. #199

    Standaard

    ziet er zeer fraai uit en zal zeker zeer goed klinken.
    wat hebben we toch een mooie hobby
    succes ermee

  25. #200
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmm, een paar jaar geleden nog zo'n armzalige soundbar en na een zeer geslaagde opstelling nu toch de grote stap naar het "echte" werk.
    Inderdaad er is een evolutie geweest, misschien zelfs een revolutie. Vind de aankoop van die Philips Soundbar tot nu toe nog altijd de grootste miskoop die 'k ooit gedaan heb.

    Klonk niet slecht, maar surround nee hoegenaamd niet. En was ook al niet bepaald een koopje te noemen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Kan niet anders zeggen dat het er zeer indrukwekkend uitziet en met Marantz haal je toch klasse in huis, al ken ik het merk niet persoonlijk het doet mij denken aan Denon, een merk dat ik wel ken en ook een warm hart toedraag.
    Marantz kende 'k alleen maar van naam maar had wel al diverse reviews gelezen.
    En oh ja ook wel eens een AV8003/MM8003 combi aan het werk gezien die B&W aanstuurden.

    Het zou niet mogen de belangrijkste criteria zijn, en dat is het ook niet, maar die Marantz ziet er ook nog eens schitterend en minimalistisch uit. Aangezien 'k wel iets heb met Apple spullen zal jullie dit wellicht niet verbazen dat dit mooi meegenomen is voor mij. Alleen de noodzakelijke knoppen zijn zichtbaar de rest zit verborgen achter een klepje.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je gaat met deze aanschaf een stap nemen die ik waarschijnlijk zelf niet meer zal zetten, de wereld van van high-end met al zijn in en outs is voor mij met mijn toch al wat oudere oren een beetje over de top, zou het verschil niet meer horen
    Nou de onderkant van high-end zullen we het daarop houden

    Mijn oren zijn ook niet meer van de jongste en zeker hoge tonen hoor 'k gewoon niet. Maar toch hoor 'k na een weekje met de nieuwe Focals te draaien een verschil met mijn monitoren.

    Meer punch en meer kracht zeg maar, ja zelfs met de Onkyo 608 die komt best nog goed mee. Dat de Focals goed aan te sturen zijn helpt uiteraard ook een handje.
    Ze gaan in ieder geval ook een stuk lager door maar dat mag niet verwonderen, voor de rest het middengebied lijkt me ook rustiger dan de 706 monitoren.

    Vind wat 'k hoor altijd wat lastig te omschrijven. Conclusie is gewoon dat ze dik in orde zijn en hier jaren ( hoop 'k ) dienst gaan doen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ha, inderdaad, nu je er voor gaat zul je je moeten aanpassen en je speakerdraad netjes moeten afwerken, ik kan het nog verkopen om het speakerdraad zo met "de blote kont" in de speakers en de versterker te stoppen, dat kan jij niet meer maken met zulke apparatuur
    Om van de andere bekabeling achter het meubel maar te zwijgen

    Wordt een leuk klusje om daar eens wat orde in te scheppen.

    Nu had bij Furniture-D.nl toen ze het meubel maakten ook gevraagd voor wat openingen tussen de drie compartimenten maar dat is helaas over het hoofd gezien. Zou wel een stukje gemakkelijker zijn om de kabels wat meer 'binnenkasts' te houden.

    Misschien me maar zoiets aanschaffen, of iemand een ander idee om dergelijke gaten te boren met een diameter van zeg maar 4 cm ?




    Bovenblad loopt wel 2 cm verder dan achterwand zodat door kabels aan de achterwand te bevestigen ook wel één en ander mogelijk is om deze in goeie banen te leiden.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Had je graag willen helpen, maar je had al begrepen dat ik mij niet zo bezig heb gehouden met het afwerken van speakerdraad, denk dat HTip je op dit gebied wel in de goede richting kan leiden, toch zou ik uitkijken en fysiek contact vermijden(geen hand geven), voordat je het weet ben je zodanig besmet dat je onder je huis een grote ruimte gaat uitgraven om een aparte bioscoop zaal te maken

    Wel natuurlijk plaatjes blijven schieten, ben zeer benieuwd naar de voortgang en ben benieuwd welke speakeruitgangen je gaat gebruiken, heb mij in die andere aansluitingen eigenlijk nooit zo verdiept, maar ben natuurlijk nooit oud genoeg om er wat van op te steken

    Houd je topic in het oog, succes met de voortgang en dat het maar voorspoedig mag verlopen
    Plaatjes komen er zeker aan, maar zal voor wat later zijn. 'k wacht nog even tot de Marantz aangekomen is en dan schieten we gewoon plaatjes van de hele setup.

    Graven ? Heb één voordeel heb een onzettend slechte onderrug dus dat zou me gewoon moeten tegenhouden. Dat en mijn ijzersterk ... ahum ... karakter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Graag gedaan Stef! Leuk dat je zo goed geslaagd bent met zo'n prachtige combi, zowel met geluid als met looks. Marantz en Denon lijken tegenwoordig erg op elkaar, alleen wordt bij Marantz het accent op muziek gelegd en bij Denon op film. Natuurlijk niet helemaal zwart-wit, maar Denon is digitaal verder ontwikkeld en Marantz analoog.

    Marantz matched erg mooi met inakustik. Alleen of dat ook met Focal is weet ik niet. Zefanja op het HTforum heeft Monitor Audio en Marantz met inakustik LS-kabels en is erg tevreden. Wat is je budget? De Referenz serie is namelijk erg mooi neutraal, heeft een prachtige dynamiek en strakke basweergave.

    Ik heb zoals je weet bijna alles van inakustik icm ALR/Jordan, wat een vrij neutrale analytische speaker is, maar toch muzikaal. Deze leefden helemaal op toen ik van W&M naar inakustik ging. Prijsverschil was natuurlijk aanzienlijk, maar het helemaal waard.
    Philip, jij bent natuurlijk ook gewoon een demo site voor Inakustik

    Nu zoals al geopperd door Marcel van Home&Car Hifi en anderen ga 'k gewoon een tijdje met de Bandridge speaker kabels blijven spelen zeker ook omdat de spullen toch eerst moet ingespeeld worden.

    Daarna zien we wel.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    ziet er zeer fraai uit en zal zeker zeer goed klinken.
    wat hebben we toch een mooie hobby
    succes ermee
    Bedankt Jamie, inderdaad een mooie hobby ... maar soms héél soms ook een dure


    En voor iedereen die wacht op mijn Apple TV 3 bevindingen, tja nog even geduld. Toestel is hier reeds 2 dagen geleden toegekomen maar ligt er wat verweesd bij want echt nog geen tijd gehad om hiermee aan de slag te gaan.

    Hopelijk dit weekend wel.

    Maar eerst maar eens naar die voordeur kijken waarom die zo hapert. Moet toch gemakkelijk open kunnen als de "zwarte tweeling" binnenkomt ( ga het maar zelfs zeggen vooraleer Claudio me voor is
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 8 van 19 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •