Pagina 9 van 19 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 454 worden weergegeven.
  1. #201
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    In bestelling bij RU Connected vijf van deze interlinks.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #202
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    We draaien even met een 3.1 opstelling want de persoon die mijn Focal 700's
    heeft overgenomen kwam eerst alleen voor de fronts en center maar heeft
    meteen ook rears overgenomen.

    Het voelt een beetje kaal aan
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    We draaien even met een 3.1 opstelling want de persoon die mijn Focal 700's
    heeft overgenomen kwam eerst alleen voor de fronts en center maar heeft
    meteen ook rears overgenomen.

    Het voelt een beetje kaal aan
    Hij was stom geweest als hij het niet had gedaan.

    Was toch een heel net prijsje als ik zo je advertentie op het forum had gezien
    Have fun and enjoy your collection

  4. #204
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    De zwarte tweeling werd vandaag geleverd en deze avond gaat normaal de Onkyo nog de deur uit.

    Hopelijk dit weekend wat goede foto's

    Trouwens het draadje omgedoopt van "Het Grote Genieten" naar "Black Label",
    en nee ben geen whisky fan en ja 'k geniet nog altijd ... zelfs meer en meer
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #205

    Standaard

    Black label, als in Zakk wylde's black label society?
    this is my boomstick!!!

  6. #206
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Peter, dacht wel dat 'k die vraag voor mijn kiezen zou krijgen Je hoeft het niet
    te ver te zoeken.

    Apparatuur is zwart, meubel is zwart en speakers eigenlijk ook, toch de voorkant
    van die Focals. Waarom engelstalig, tja doe zelf software support in het bedrijf
    waar 'k werk, en daar is Engels zowieso de voertaal naar klanten toe.

    De naam Black dus en daar moest nog iets achteraan ... Label dan maar
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #207
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Sneak peak en omdat jullie ook vaak ongeduldig zijn

    Zijn het geen schatjes

    Oh ja in de sneak peak kan je ook de Focal 826 V herkennen in de achtergrond.

    Foto's zijn niet bijster goed, weinig licht en daar kan mijn Olympus μ 870 moeilijk
    mee overweg. Ligt voor een groot deel ook aan de persoon die achter de camera
    staat dat geef 'k grif toe.



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #208

    Standaard

    Het zijn me een beesten Stef, fraai hoor!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #209
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt Pepijn, beesten zeg je ha dat past ...

    Nou heb niet echt een sterke onderrug, sukkel 'k eigenlijk al jaren mee. Bij het
    uitpakken van de eindversterker kan ik me niet van de indruk ontdoen dat deze
    meer weegt dan de 16 kg zoals de handleiding opgeeft.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #210
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Toch wat foto's van de Focal 826 V en CC 800 V







    Center is een stuk dieper dan de 700 en daardoor wordt het sensor oog van mijn Philips scherm net onttrokken van de Pronto.
    Dan heffen we die Pronto maar eens op van het bijzet tafeltje, kweken we zo ook nog eens wat armspieren


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #211
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Prachtige set Stef! Het huidige Marantz-design vind ik echt heel erg mooi. Alleen het hoogstnodige is zichtbaar en de rest zit achter een klep :T
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #212

    Standaard

    Mooie tweeling en inderdaad, mooi zwart is niet lelijk

    Gaat het een beetje in je kast passen? In de breedte past het over het algemeen in de meeste gevallen wel, maar de hoogte is in veel kasten beperkt, op elkaar staat prachtig, hoop dat het mogelijk blijft

    Mmmm, speakers komen me bekent voor, waar heb ik die toch eerder gezien Hoop dat onze focals zich een beetje netjes gedragen op je nieuwe set en ik ben benieuwd hoe je eea ervaart, misschien over het hoofd gezien, maar welk model heb je op het oog als surround speaker?
    Have fun and enjoy your collection

  13. #213
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Prachtige set Stef! Het huidige Marantz-design vind ik echt heel erg mooi. Alleen het hoogstnodige is zichtbaar en de rest zit achter een klep :T
    Bedankt Philip, ben er ook super tevreden mee.

    Helemaal mee eens, een verademing vergeleken met de veel-knoppen-bakken
    van andere fabrikanten

    Uitzicht is uiteraard absoluut niet het belangrijkste criteria, maar het oog wil ook
    wat. Ben om het zomaar eens te zeggen m'n eigen WAF

    Belangrijkste is ze moeten gewoon goed hun werk doen, en Marantz blijkt toch
    zeer goed te matchen met Focal, dat lees je wel vaker op diverse fora.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mooie tweeling en inderdaad, mooi zwart is niet lelijk

    Gaat het een beetje in je kast passen? In de breedte past het over het algemeen in de meeste gevallen wel, maar de hoogte is in veel kasten beperkt, op elkaar staat prachtig, hoop dat het mogelijk blijft
    Bedankt voor zover 'k weet zijn deze ook alleen in het zwart te krijgen, geen probleem
    komt netjes overeen met de rest dan.

    Zal passen ja, zitten nog niet in het meubel maar heb alles eens nagemeten. Nu
    de processor komt op de plaats van de Onkyo is amper 1 cm. hoger.

    Eindbak komt in de lege ruimte die nog over was in de linkerkant van het meubel.

    En gelukkig kan 'k ook de bankjes in het meubel gewoon hoger of lager plaatsen


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmm, speakers komen me bekent voor, waar heb ik die toch eerder gezien Hoop dat onze focals zich een beetje netjes gedragen op je nieuwe set en ik ben benieuwd hoe je eea ervaart, misschien over het hoofd gezien, maar welk model heb je op het oog als surround speaker?
    Ha dacht wel dat je deze zou herkennen, zou vreemd zijn moest dat niet zo zijn

    Surrounds, tja blijf toch bij dezelfde serie zweren, dat zal zowieso minder problemen
    geven met matchen met de rest van de set. Ben dus op zoek naar een stel SR 800 V
    voor achteraan.
    Bijkomend voordeel 'k hoef geen nieuwe gaten boren, want ophanging is identiek zoals
    bij de 700 reeks.


    Vanavond maar eens alles aansluiten.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #214
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooie set, dat wel. Maar de grote van de tv t.o.v. de speakers kan echt niet meer...
    Dus als de donder een groter scherm regelen graag. Dit doet gewoon pijn...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #215
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt Claudio, kom wel even later dit weekend terug op je opmerking


    Ook even wat meningen vergaren wat Audyssey hier aan metingen heeft uitgevoerd
    om dit te optimaliseren. Ook even vermelden dat 'k momenteel 3.1 draai, nieuwe
    surrounds moeten er nog komen.

    Voor de meting staat bij de sub het volume halfweg en crossover eveneens
    halfweg ( 100 Hz ). Alle 8 punten die Audyssey MultiEQ XT aankan gemeten.

    Speaker Config Check

    Front: Large ( lijkt me beter dat dit op small staat ? )
    Center: Small
    Subwoofer: Yes

    Channel Level Check

    Front L: - 9.0 dB
    Front R: - 9.0 dB
    Center: - 9.0 dB
    Subwoofer: - 12.0 dB

    Hier snap 'k eerlijk gezegd weinig van. Behalve dan dat -12 dB voor de sub niet goed lijkt ?

    Crossover Check

    Front: Fullband ( omdat ze op Large staan, beter op Small en een cross-over van 80 Hz instellen ? )
    Center: 40 Hz ( eveneens verhogen naar 80 Hz )
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #216
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Mooie set, dat wel. Maar de grote van de tv t.o.v. de speakers kan echt niet meer...
    Dus als de donder een groter scherm regelen graag. Dit doet gewoon pijn...
    Zal geregeld worden.

    Had hier nog een grote kartonnen doos liggen, dacht wat moet 'k daar nu weer mee.
    OK laten we gewoon iets op maat snijden en eens installeren in de HT ruimte.

    Nu wil het toeval (niet) dat het karton wat je ziet de exacte afmetingen heeft van de
    nieuwe Panasonic 65VT50

    Heb een minuutje of vijf naar dat karton zitten staren en 'k zag dat het goed was

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #217

    Standaard

    ziet er allemaal super uit,top.
    geniet ervan maar dat zal zeker wel goed komen

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Bedankt voor zover 'k weet zijn deze ook alleen in het zwart te krijgen, geen probleem
    komt netjes overeen met de rest dan.

    Zwart, heb het zelf ook allemaal in het zwart, wat dat betreft ga ik helemaal met je mee, en ook alles zonder toeters of bellen, daarmee bedoel ik het rustige en strakke design van de apparatuur, gewoon mazzel dat het zo kwam, want uiteindelijk gaat het toch wel om het spul dat in die buitenkant zit

    Zal passen ja, zitten nog niet in het meubel maar heb alles eens nagemeten. Nu de processor komt op de plaats van de Onkyo is amper 1 cm. hoger.


    Eindbak komt in de lege ruimte die nog over was in de linkerkant van het meubel.

    En gelukkig kan 'k ook de bankjes in het meubel gewoon hoger of lager plaatsen

    Mmm, het past niet op elkaar? Je gaat de onafscheidelijke tweeling scheiden...... bij mij passen er ook niet 2 van zulke apparaten op elkaar, maar in jouw geval toch wel een beetje jammer, ze zijn er voor ontworpen om op elkaar te staan, mmmmm begrijp ik het goed, het wordt ook nog een nieuwe kast....




    Ha dacht wel dat je deze zou herkennen, zou vreemd zijn moest dat niet zo zijn

    Surrounds, tja blijf toch bij dezelfde serie zweren, dat zal zowieso minder problemen
    geven met matchen met de rest van de set. Ben dus op zoek naar een stel SR 800 V
    voor achteraan.
    Bijkomend voordeel 'k hoef geen nieuwe gaten boren, want ophanging is identiek zoals
    bij de 700 reeks.


    Vanavond maar eens alles aansluiten.
    Tuurlijk alles uit de 800 serie, maar je had net zo goed nog een set 826 als rears kunnen opstellen, of 816, of 807 of 806, je had/hebt wat dat betreft keus genoeg in de 800 serie Ik begrijp dat je vorige opstelling ook goed bevallen was mbt de rears en dat je nu gaat voor éénzelfde soort geluidsbeeld, niets mis mee

    Heb een minuutje of vijf naar dat karton zitten staren en 'k zag dat het goed was
    Het virus heeft je nog in zijn greep, je herstel wordt kostbaar , maar met een groot scherm is het in mijn ogen toch echt veel meer genieten, dat zal dat virus wel even een lesje leren

    Je bent iig lekker bezig
    Have fun and enjoy your collection

  19. #219
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tweeling zou op elkaar net in de kast passen, maar dan vrees 'k toch een beetje voor warmte problemen.

    Trouwens naast elkaar kunnen ze het ook goed met elkaar vinden hoor

    Aangezien mijn bank tegen de muur staat, zouden zuilen of zelfs bookshelfs iets te veel rechtstreeks in mijn oren blazen. Prettig kan je dat niet noemen, om maar te zwijgen over de gezondheid

    Voor de ruimte die 'k heb zijn de 826V fronts echt wel het maximum ... denk dat mijn buren daar ook zo over denken
    Alleen mis nu reeds een beetje het surround gevoel.


    Na de update van het scherm zullen er toch weer heelwat jaren zonder upgrades mogelijk en nodig zijn. Nu mezelf me daar aan houden dat is een andere zaak
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #220

    Standaard

    Whow! Stefaan, wat een Monster van een versterker en wat een erg mooie luidsprekers van Focal. Straks als je alles compleet hebt zal het een hele beleving worden denk ik.

    Ben benieuwd naar je verdere reacties over je aanschaf. Heb de laatste tijd ook zitten denken over een upgrade van de versterker en dan ook een Marantz in combinatie met Canton luidsprekers of Teufel. Maar, mischien kun jij mij overhalen om het met Focals te combineren.

    Als je straks alles geïnstalleerd hebt zou ik wel eens naar dat Monster van Marantz willen komen luisteren bij je.
    Laatst aangepast door Alberto : 09-04-2012 om 12:07

  21. #221
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Zal geregeld worden.

    Had hier nog een grote kartonnen doos liggen, dacht wat moet 'k daar nu weer mee.
    OK laten we gewoon iets op maat snijden en eens installeren in de HT ruimte.

    Nu wil het toeval (niet) dat het karton wat je ziet de exacte afmetingen heeft van de
    nieuwe Panasonic 65VT50

    Heb een minuutje of vijf naar dat karton zitten staren en 'k zag dat het goed was

    Beter, veel beter. Alleen vind ik het model van het karton niet zo mooi. Ben ook benieuwd naar de zwartwaardes van het karton. Hoeveel aansluitingen heeft het karton. Heeft het karton wel een goede kijkhoek. Toch de inzet en creativiteit wordt gewaardeerd. Je doet iig wat met de kritiek.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #222
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alberto Bekijk bericht
    Whow! Stefaan, wat een Monster van een versterker en wat een erg mooie luidsprekers van Focal. Straks als je alles compleet hebt zal het een hele beleving worden denk ik.
    Compleet is het inderdaad nog niet, begin toch wel een beetje surrounds te missen
    hier. Daar wordt aan gewerkt.

    Nu wat 'k al gehoord, klinkt het nu al héél goed.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alberto Bekijk bericht
    Ben benieuwd naar je verdere reacties over je aanschaf. Heb de laatste tijd ook zitten denken over een upgrade van de versterker en dan ook een Marantz in combinatie met Canton luidsprekers of Teufel. Maar, mischien kun jij mij overhalen om het met Focals te combineren.

    Als je straks alles geïnstalleerd hebt zou ik wel eens naar dat Monster van Marantz willen komen luisteren bij je.
    Draaien hier nu reeds een weekendje maar klinkt zoals nu al héél goed. Eerste
    meting met Audyssey maakt er volgens mij wel een rommeltje van, dat doen we
    later vandaag wel eens over. Handmatig al één en ander veranderd en wat reeds
    een serieus verschil.

    Die Marantz heeft inderdaad voldoende spierballen. Nu die Onkyo kreeg de Focals
    ook wel aan het werk hoor, het feit dat Focal gemakkelijk aan te sturen is zal daar
    ook wel voor iets tussen zitten.

    Waarom dan iets anders, tja het bloed kruipt waar het niet gaan kan

    Gisteren Mission Impossible 4 gekeken en er serieus van genoten, soundbubble
    is dik in orde. Zal met surrounds uiteraard ook wel verbeteren om nog een beter
    geluidsbeeld te krijgen.


    Wat mij betreft mag je altijd eens langskomen om te luisteren, maar vermoed dat
    het wel een lange rit wordt naar het verre West-Vlaanderen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #223
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Beter, veel beter. Alleen vind ik het model van het karton niet zo mooi. Ben ook benieuwd naar de zwartwaardes van het karton. Hoeveel aansluitingen heeft het karton. Heeft het karton wel een goede kijkhoek. Toch de inzet en creativiteit wordt gewaardeerd. Je doet iig wat met de kritiek.
    Ja het oog wil ook wat. Kijkhoek is fenomenaal, daar kan geen enkel ander scherm
    aan tippen

    Zwartwaardes vallen wel een beetje tegen nu, maar met een pot zwarte verf valt
    daar wel wat aan te doen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #224

    Standaard

    Ik ben al een tijdje opzoek naar een filmposter van Leon, en die zie ik hier ineens hangen haha...

    Waar heb je deze vandaan? ...

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ook even wat meningen vergaren wat Audyssey hier aan metingen heeft uitgevoerd
    om dit te optimaliseren.

    Voor de meting staat bij de sub het volume halfweg en crossover eveneens
    halfweg ( 100 Hz ). Alle 8 punten die Audyssey MultiEQ XT aankan gemeten.

    Speaker Config Check

    Front: Large ( lijkt me beter dat dit op small staat ? )
    Center: Small
    Subwoofer: Yes

    Channel Level Check

    Front L: - 9.0 dB
    Front R: - 9.0 dB
    Center: - 9.0 dB
    Subwoofer: - 12.0 dB

    Hier snap 'k eerlijk gezegd weinig van. Behalve dan dat -12 dB voor de sub niet goed lijkt ?

    Crossover Check

    Front: Fullband ( omdat ze op Large staan, beter op Small en een cross-over van 80 Hz instellen ? )
    Center: 40 Hz ( eveneens verhogen naar 80 Hz )
    Met een set-up zoals je die nu hebt, mag je dergelijke meet-resultaten verwachten.

    Wanneer de niveaus in de min staan, betekent het vaak dat er sprake is van een set die net iets te krachtig is voor de ruimte waarin deze gebruikt wordt. Dit betekent niet dat je daardoor er minder plezier van kunt hebben, maar wel dat je voorzichtig moet zijn met de trommelvliezen.

    Het instellen van de 'fronts' als 'large' geeft aan dat luidspreker ook de lage tonen goed weer kunnen geven en dat je in principe daarvoor geen sub hoeft te gebruiken. Dit heeft het grote voordeel dat een filter voor 'cross-over' geen negatieve invloed kan hebben op de weergave. Ik denk dat je deze voorlopig daarom beter op 'large' kan laten staan. Als de lage tonen bij stereo niet vol genoeg klinken, zou je kunnen proberen om de 'bass' er een paar dB's bij te geven of de lage tonen ook naar de sub te laten sturen.

    De 'cross-over' van de 'centre' verhogen is wel aan te raden, anders gaan de meeste lage tonen bij gebruik van DPLII en Neo:6 Cinema naar de centre i.p.v. de sub. Die bij de sub zelf kun je het beste laten passeren door de LFE-ingang te gebruiken. Je weet dan zeker dat de sub alle frekwenties laten horen die ontvangen worden.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Pagina 9 van 19 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •