Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Had gehoopt op een nieuwe soundtrack van John Williams, met de score voor de laatste Harry Potterfilm... (Deathly Hallows deel 2) Maar helaas...!! Die had me wel zeer de moeite waard geleken.
    Patrick, mooi thema wel van Entering the Stronghold!
    Next best thing: David Arnold die de muziek heeft gedaan voor de nieuwste Narnia film. De film kan mij niet boeien, maar wellicht koop ik de soundtrack wel. David Arnold krijgt zelden de kans om zich zo uit te leven. Super.

    http://www.youtube.com/watch?v=b06YVF_Rzy0
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Next best thing: David Arnold die de muziek heeft gedaan voor de nieuwste Narnia film. De film kan mij niet boeien, maar wellicht koop ik de soundtrack wel. David Arnold krijgt zelden de kans om zich zo uit te leven. Super.

    http://www.youtube.com/watch?v=b06YVF_Rzy0
    Wauw, mooi!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  3. #28

    Standaard

    Ik hoop ook dat er een soundtrack uitgebracht wordt van de nieuwe BBc serie Sherlock, ook door David Arnold samen met Michael Price. De "theme" voor de nieuwe Sherlock is geweldig en blijft enorm in je hoofd hangen. Ik vond een klein fragmentje on-line.

    http://www.youtube.com/watch?v=ECV06...eature=related
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik hoop ook dat er een soundtrack uitgebracht wordt van de nieuwe BBc serie Sherlock, ook door David Arnold samen met Michael Price. De "theme" voor de nieuwe Sherlock is geweldig en blijft enorm in je hoofd hangen. Ik vond een klein fragmentje on-line.

    http://www.youtube.com/watch?v=ECV06...eature=related
    Fraai; doet me wel een beetje denken aan een kruisbestuiving met een Yiddische variant op het Hans Zimmer thema van Sherlock...
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  5. #30

    Standaard

    Sinds The Book Of Eli houd ik vooral Atticus Ross in de gaten. En vond het daarom ook erg vet dat hij een oscar voor The Social Network had gewonnen. Hij maakt echt een gaaf soort muziek:

    http://www.youtube.com/watch?v=QS-a4...eature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=pU3GSjaWi20

  6. #31

    Standaard

    T is een niet echt opvallende soundtrack maar wel erg mooi uitgevoerd: The King's Speech. Beetje klassiek zeg maar maar toch niet te.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    T is een niet echt opvallende soundtrack maar wel erg mooi uitgevoerd: The King's Speech. Beetje klassiek zeg maar maar toch niet te.
    Ik vond het vooral apart dat die soundtrack, met nota bene een stuk van Beethoven op een belangrijke plaats in de film), wel genomineerd kon worden voor een Oscar, en Black Swan en True Grit niet. Als je als regel geeft dat de muziek echt origineel dient te zijn, pas die regel dan ook consequent toe.

    Overigens heb ik pas de Poolse componist Abel Korzeniowski ontdekt. De CD voor de film Copernicus' Star is pas verschenen bij La-La Land, en is werkelijk schitterend te noemen. Luister hier naar een paar samples.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ik vond het vooral apart dat die soundtrack, met nota bene een stuk van Beethoven op een belangrijke plaats in de film), wel genomineerd kon worden voor een Oscar, en Black Swan en True Grit niet. Als je als regel geeft dat de muziek echt origineel dient te zijn, pas die regel dan ook consequent toe.
    Ik meen me ook te herinneren dat er een regel is die stelt dat de muziek door één persoon gecomponeerd dient te worden. De winnaar, The Social Network, heeft muziek gecomponeerd door twee mensen. Ze nemen het dus niet zo nauw met de eigen regels is mijn indruk.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Overigens heb ik pas de Poolse componist Abel Korzeniowski ontdekt. De CD voor de film Copernicus' Star is pas verschenen bij La-La Land, en is werkelijk schitterend te noemen. Luister hier naar een paar samples.
    Die CD heb ik pas ontvangen. Inderdaad schitterende muziek!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Overigens heb ik pas de Poolse componist Abel Korzeniowski ontdekt. De CD voor de film Copernicus' Star is pas verschenen bij La-La Land, en is werkelijk schitterend te noemen. Luister hier naar een paar samples.
    Wauw, goeie tip! Wat een mooie muziek.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  10. #35

    Standaard

    Mijn exemplaar is trouwens gesigneerd. :toppie:


  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Mijn exemplaar is trouwens gesigneerd. :toppie:

    Haha ja die waren helaas uitverkocht, maar ik heb de 'gewone' besteld. In een oplage van 1000 stuks toch best nog wel een uniek ding om te hebben
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Haha ja die waren helaas uitverkocht, maar ik heb de 'gewone' besteld.
    Zo'n gesigneerd exemplaar is meestal binnen 5 tot 10 minuten uitverkocht nadat de CD beschikbaar is gekomen (altijd op dinsdag om 22:00 uur).

    Morgen komt er overigens weer een CD beschikbaar: It's a Mad Mad Mad Mad World van Ernest Troost op 2 CD's (2000 exemplaren beschikbaar). Hier komen geen gesigneerde exemplaren van beschikbaar, want de componist is overleden.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Mijn exemplaar is trouwens gesigneerd. :toppie:

    De mijne ook . Je moet er inderdaad snel bij zijn, maar goed. Aan de andere kant kun je ook zoiets hebben van 'die componist is toch totaal niet bekend', maar dat zal ongetwijfeld nog komen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •