De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Johnny English 2

  1. #1

    Standaard Johnny English 2

    Johnny English 2 op komst

    8 april 2010 18:16. Gepost door Michel Ferreira in Nieuws
    De filmstudio Universal Pictures heeft een vervolg aangekondigd op Johnny English, de Britse actiekomedie uit 2003. Rowan Atkinson (Bean) keert terug in de titelrol als de onhandige spion. Oliver Parker (An Ideal Husband) gaat de sequel regisseren. Dit meldt Variety.

    De aankondiging van dit vervolg komt enigszins als een verrassing. Het 40 miljoen dollar kostende eerste avontuur bleek in de Verenigde Staten (totale opbrengst: $28 miljoen) geen succes. Desondanks scoorde Johnny English wereldwijd met een eindstand van ongeveer $161 miljoen. De opnames van de sequel starten in augustus, waardoor we de film al volgend jaar rond de zomer kunnen verwachten in de Nederlandse bioscopen.


    Het nieuws van deze sequel wijst erop dat er een frisse wind door het management van Universal Pictures waait. Na de teleurstellende resultaten van gewelddadige, peperdure thrillers als Green Zone, Public Enemies en Repo Men kiest de filmstudio nu voor meer familievriendelijke, minder kostbare komedies. Zo kunnen we van Universal binnenkort meer hilariteit verwachten met The Change-Up (met Jason Bateman en Ryan Reynolds in de hoofdrollen) en een door Judd Apatow te produceren komedie met Saturday Night Live-comédienne Kristen Wiig.


  2. #2

    Standaard

    Laat maar komen, deel I was erg leuk, soms geweldig.

    "ahaa...Gunther...there you are"

  3. #3

    Standaard

    Ik heb deel 1 2 of 3 keer gezien en kan me er weinig van herinneren anders dan dat ik hem 2 of 3 keer heb gezien. Deel 2 zit ik dan ook niet echt op te wachten.

  4. #4

    Standaard

    Deel 1 was zeer vermakelijk, so bring it on! (hij zal nog altijd 10 keer beter zijn dan een gemiddelde Amerikaanse comedy)

  5. #5

    Standaard

    Ik vond deel 1 maar wat flauw en matigjes. Zeker wanneer je het vergelijkt met de andere werken van Atkinson.

    Er zaten wel een aantal leuke grappen in, maar dat was het dan ook wel.

  6. #6

    Standaard

    Trailer voor 'Johnny English Reborn'. Ziet er toch wel goed uit hoor.

    http://www.youtube.com/watch?v=ahS422CdZBw
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #7

    Standaard

    Verrassend vervolg.
    Probeer de eerste Johnny English maar eens te evenaren, want die is geweldig! Zeker al een keer of 5 gezien.

  8. #8

    Standaard

    Trailer gezien, ziet er leuk uit. Het is niets bijzonders, maar Rowan Atkinson speelt er in mee, dus die maakt er wel wat leuks van. 'k vind het wel jammer dat hij definitief heeft besloten om geen Mr. Bean meer te spelen. De twee films waren misschien niet zo leuk als de originele komedie serie, maar ze bleven leuk.

  9. #9

    Standaard

    Ondertussen heb ik deze gezien. Ik vond 'm niet beter/slechter dan z'n voorganger, maar het verhaal zat wel beter in elkaar. En het blijft natuurlijk puur entertainment. Van mij mag er elk jaar zo eentje langskomen.

    Topmomenten: de scène met de draaistoel ("Give me 24 hours") en op het verjaardagsfeestje ("Murderous crone") - beiden zaten trouwens ook in de trailer.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #10

    Standaard

    als ik dat hoofd van m zie, moet ik al lachen!
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    de scène met de draaistoel ("Give me 24 hours")
    Die was idd hilarisch! Gelukkig zat deze niet geheel in de trailer. Wat die kerel alleen al met een strak gezicht voor mekaar kan krijgen, geweldig!
    Watched it

  12. #12

    Standaard

    Rowan Atkinson is 1 van mijn favoriet acteurs, vind elke film met hem erin altijd geweldig. Dit komt vooral door zijn manier van doen en zijn mimiek. Ik ben namelijk doof en moet dus doen met mijn ogen. Lig altijd in de deuk om zijn grappen. Ik heb deze film al gezien en vind hem echt geweldig.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •