Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 117 worden weergegeven.

Discussie: Vastlopen LG BD570

  1. #1

    Standaard Vastlopen LG BD570

    Hallo,

    Sinds enkele weken ben ik een blije bezitter van de LG BD570 blu ray speler.

    Nu nog steeds blij? Als ik dvd met upscaling en blu rays kijk wel.
    Maar als ik mkv bestanden kijk vanaf de usb disk, dan lopen ze iedere keer vast tussen de 30 en 40 minuten speeltijd.

    ik heb het al voorgelegd aan LG, maar die herkenden het probleem niet. Ze stelden voor een andere USB schijf of stick te proberen. Dit ga ik vanavond dan ook doen en kijken wat er gebeurd.

    Op internet had ik ook 1 topic elders gevonden (ik meen USA) waar iemand het ook had. Maar ook geen oplossing had.

    LG stelde voor het met een andere stick/schijf te proberen. Ga ik doen, maar zijn hier nog meer gebruikers van dit apparaat die dit probleem kennen?

    Als dit niet zou werken zo ik hem terug moeten sturen. Zal wel moeten dan denk ik maar zit ik niet echt op te wachten.

    andere vraag hierover: Hoe is de service van LG?

    ik hoop dat jullie me kunnen helpen/voorzien van tips/tricks
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  2. #2

    Standaard

    Het zou kunnen dat er een defect zit op je USB stick, maar het lijkt eerder op een probleem met de speler. Ik vond de compatibiliteit van de LG met MKV niet om over naar huis te schrijven.

    Daarnaast moest ik best lang wachten op antwoord van LG toen ik problemen had met mijn BD370 destijds en was het antwoord niet echt inhoudelijk en werd er een beetje om het probleem heen gepraat. Alsof het probleem bekend was, maar dat het niet bevestigd kon worden. Vervolgens zeiden ze wel dat ik het apparaat terug kon brengen naar de winkel en dat de winkel voor de verdere afhandeling zou zorgen. Dit is ook gebeurd, alleen heb ik toen de LG achtergelaten voor een andere speler.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Dank je voor je reactie. Vanavond ga ik een film kijken in dit formaat en kijken wat hij doet. Maar hoe meer ik struint op internet hoe meer ik ervan tegenkom. Zelfs BD discs die bevriezen of opeens chapters vooruit springen. Dat heb ik gelukkig niet.

    Test vanavond gaat uitwijzen wat ik ga doen.
    Ik hoop ook dat Conrad een goede service heeft.

    Hoe is jouw Sony apparaat met dit (ik zie het in je voettekst staan toevallig).
    Mijn pech is dat ik ook een PS3 fat heb en die ondersteunt de HD formaten niet ten volste.

    PS: heb je nog een tip wb een ander apparaat mocht deze niet goed zijn maar goed overeenkomt (vakantiegeld net gehad....dus...).
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #4

    Standaard

    Ik ben zeer tevreden over mij Sony. Is ook lekker snel en ondersteunt MKV goed, evenals andere bestandsformaten. Wel biedt de Sony alleen ondersteuning voor FAT32 schijven/usb sticks, dus bestanden groter dan 4GB moet je splitsen. Wil je echt een apparaat wat goed omgaat met dergelijke bestanden dan kun je beter een dedicated mediaplayer kopen. Zoals de WDtv bijvoorbeeld. Die je vaak in de aanbieding ziet voor 3 tientjes. Wil je een snelle BR speler die eventueel ook mediabestanden afspeelt, dan is de Sony BDP-S370 of de 470 zeker een optie. De 470 is zelf 3D ready (d.m.v. een update aanstaande juli)
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Ok. Mocht het echt moeten dan zal ik dat zeker in de gaten houden. Ik wil het liefst een multifunctionele BD speler omdat ik aardig een collectie aan het opbouwen ben.

    Dus alleen een mediaplayer voldoet voor mij niet.

    dank je wel zover!
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #6

    Standaard

    Vergeet in je overweging niet het eventueel regiovrij kunnen maken van de speler voor DVD en/of BD!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Nee, dat zal ik zeker meenemen. Maar voor deze houd ik nog hoop dat hij wel zal komen. DVD is het belangrijkste, BD koop ik alleen in NL of UK. Niet in de VS.

    Is dat stom?????
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Nee, dat zal ik zeker meenemen. Maar voor deze houd ik nog hoop dat hij wel zal komen. DVD is het belangrijkste, BD koop ik alleen in NL of UK. Niet in de VS.

    Is dat stom?????
    Stom is(bijna) niets, maar er zijn geweldig mooie US uitgaves, meestal zonder NL subs die hier niet te krijgen zijn, ik heb er dus later nog een spelertje bijgekocht van 100 euro (voor BD's uit de USA).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Stom is(bijna) niets, maar er zijn geweldig mooie US uitgaves, meestal zonder NL subs die hier niet te krijgen zijn, ik heb er dus later nog een spelertje bijgekocht van 100 euro (voor BD's uit de USA).
    Ok, ga ik me ook eens in verdiepen. Dat is natuurlijk wel leuk omdat daar idd net als met DVD veel meer verkrijgbaar is. Ging ik er maar weer eens heen op vakantie

    Maandag een aflevering gekeken van Spartacus Blood and Sand (HD 720p, 5.1). Die liep niet vast. Maargoed de 1e afl liep niet vast, de 2e wel rond de 40 minuten en de 3e weer niet.
    Vanavond ga ik eens een film kijken op deze manier. Als ie het dan goed doet lag het waarschijnlijk toch aan de usb harde schijf. Ik blijf nog even duimen.

    Na vanavond weet ik meer en zal ik dat hier ook nog even vermelden.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik ben zeer tevreden over mij Sony. Is ook lekker snel en ondersteunt MKV goed, evenals andere bestandsformaten. Wel biedt de Sony alleen ondersteuning voor FAT32 schijven/usb sticks, dus bestanden groter dan 4GB moet je splitsen. Wil je echt een apparaat wat goed omgaat met dergelijke bestanden dan kun je beter een dedicated mediaplayer kopen. Zoals de WDtv bijvoorbeeld. Die je vaak in de aanbieding ziet voor 3 tientjes. Wil je een snelle BR speler die eventueel ook mediabestanden afspeelt, dan is de Sony BDP-S370 of de 470 zeker een optie. De 470 is zelf 3D ready (d.m.v. een update aanstaande juli)
    Michael,
    ik zoek nog een goede speler die mkv kan afspelen. Dus de Sony 370 heeft hier geen problemen mee ?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Michael,
    ik zoek nog een goede speler die mkv kan afspelen. Dus de Sony 370 heeft hier geen problemen mee ?
    De bestanden die ik ermee heb afgespeeld speelden correct af. Alleen de 370 ondersteunt alleen FAT32, dus bestanden groter dat 4GB moet je splitsen. Waarschijnlijk zal deze speler vanaf juli wel grotere bestanden over het netwerk kunnen streamen, maar daar heb ik nog geen ervaring mee, aangezien een firmware update in juli deze mogelijkheid pas toevoegt.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #12

    Standaard

    Net een film gekeken en die speelde hij van de usb harde schijf prima af.
    Voordeel van de twijvel.
    Ik wilde gewoon eea testen en had ook nog een versie van The Matrix 1080p DTS .mkv (heb ik ook origineel) en die liep gelijk al vast. Dus het is dus denk ik ook afhankelijk van de .mkv variant/versie of hoe het gecomprimeerd is oid....
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Net een film gekeken en die speelde hij van de usb harde schijf prima af.
    Voordeel van de twijvel.
    Ik wilde gewoon eea testen en had ook nog een versie van The Matrix 1080p DTS .mkv (heb ik ook origineel) en die liep gelijk al vast. Dus het is dus denk ik ook afhankelijk van de .mkv variant/versie of hoe het gecomprimeerd is oid....
    Ligt zeker ook aan de gebruikte codec idd. Ik weet niet precies hoe vaak LG een firmware update uitbrengt, maar daarmee zou de ondersteuning moeten verbeteren. Ik heb bij mijn Sony tot op heden geen MKV gehad die die niet afspeelt overigens. Maar goed, ik kijk ook maar heel af en toe een MKV'tje
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #14

    Standaard

    Voor de zekerheid LG weer even gebeld en die stelden voor om hem eerst eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
    Misschien niet eens zo'n gek idee. Misschien ligt het wel aan een update met deze bestanden.

    Ik kijk regelmatig dit soort bestanden en dvd's. Dat komt meer om dat ik de BD collectie nog aan het opbouwen ben.

    dus vanavond even terugzetten en dan weer een film testen.
    gisteren ging het dus goed, maar daarna met The Matrix liep hij direct vast. Dus mooi te testen.

    Verwacht er alleen niet zo heel veel van...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  15. #15

    Standaard

    Als ik hier zo lees:

    http://tweakers.net/productreview/22641/lg-bd570.html

    Lijkt de speler nog wel wat updates te kunnen gebruiken, maar speelt MKV wel goed af.

    Hoop dat het je vanavond lukt
    Have fun and enjoy your collection

  16. #16

    Standaard

    Naar mijn idee ook, maar of al die problemen softwarematig gedaan kunnen worden weet ik niet.

    Ik heb het gelezen en kan me aan veel dingen niet storen (youtube/accuweather en alles achter paneel. Ik vind het klepje open niet storend als ik iets kijk). Maar smaken verschillen hier duidelijk in.

    Ik hoop ook dat het gaat lukken. Maar een driver roll back, ik weet het niet.

    Mocht dit niet lukken zit ik er nog aan te denken om de LG terug te doen en mijn PS3 fat te verkopen. Dan de PS3 slim aan te schaffen. Die kan volgens mij nl ook mkv afspelen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Naar mijn idee ook, maar of al die problemen softwarematig gedaan kunnen worden weet ik niet.

    Ik heb het gelezen en kan me aan veel dingen niet storen (youtube/accuweather en alles achter paneel. Ik vind het klepje open niet storend als ik iets kijk). Maar smaken verschillen hier duidelijk in.

    Ik hoop ook dat het gaat lukken. Maar een driver roll back, ik weet het niet.

    Mocht dit niet lukken zit ik er nog aan te denken om de LG terug te doen en mijn PS3 fat te verkopen. Dan de PS3 slim aan te schaffen. Die kan volgens mij nl ook mkv afspelen.

    Je kunt ook overwegen om een losse multi media speler ingebruik te nemen, heb bijvoorbeeld zelf de Popcorn Hour 110, dat bevalt uitstekent. Er zijn momenteel betere en goedkopere apparaten in de handel en je hebt ze in allerlei maten en soorten.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #18

    Standaard

    Daar kan en wil ik me zeker wel in verdiepen als dit niet gaat werken.

    Maar kun je daar ook fysieke BD schijven in doen? Ik heb juist de LG gekocht omdat die wel juist de geluidsformaten afspeelt en de PS3 fat niet.

    Ik wilde eigenlijk uiteindelijk, mocht dit gaan lukken, mijn regiovrije dvd speler vervangen door de bd570 ook uiteindelijk dvd regio vrij te krijgen EN div bestandsformaten op afspelen naast de BD discs.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Daar kan en wil ik me zeker wel in verdiepen als dit niet gaat werken.

    Maar kun je daar ook fysieke BD schijven in doen? Ik heb juist de LG gekocht omdat die wel juist de geluidsformaten afspeelt en de PS3 fat niet.

    Ik wilde eigenlijk uiteindelijk, mocht dit gaan lukken, mijn regiovrije dvd speler vervangen door de bd570 ook uiteindelijk dvd regio vrij te krijgen EN div bestandsformaten op afspelen naast de BD discs.
    In simpele multi media spelers zitten soms niet eens harde schijven, maar je hebt zelfs dure modellen waar wel een BR speler in zit, ze zijn er echt in allerlei soorten en maten en uitvoeringen en prijzen.

    Mijn speler is regiovrij voor DVD's en ik heb een simpel regio A spelertje voor erbij.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #20

    Standaard

    Helaas, fabrieksinstellingen teruggezet. Maar dan nog pakte hij de bestanden die het eerder niet deden ook niet.
    Toen alles weer ingesteld en ik wilde de software update weer doen, maar bleek tot mijn volle verbazing: de software is up to date. Erg raar.

    Morgen LG maar weer bellen.

    Ik was blij en word nu verdrietig door de kleine angst dat ik hem moet opsturen en dat ik lange tijd zonder moet. En de vraag hoe kijken zij ernaar?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Helaas, fabrieksinstellingen teruggezet. Maar dan nog pakte hij de bestanden die het eerder niet deden ook niet.
    Toen alles weer ingesteld en ik wilde de software update weer doen, maar bleek tot mijn volle verbazing: de software is up to date. Erg raar.

    Morgen LG maar weer bellen.

    Ik was blij en word nu verdrietig door de kleine angst dat ik hem moet opsturen en dat ik lange tijd zonder moet. En de vraag hoe kijken zij ernaar?

    Het zou ook nog aan je MKV bestanden kunnen liggen, of heb je die al gecontroleerd op een andere speler?
    Have fun and enjoy your collection

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Helaas, fabrieksinstellingen teruggezet. Maar dan nog pakte hij de bestanden die het eerder niet deden ook niet.
    Toen alles weer ingesteld en ik wilde de software update weer doen, maar bleek tot mijn volle verbazing: de software is up to date. Erg raar.

    Morgen LG maar weer bellen.

    Ik was blij en word nu verdrietig door de kleine angst dat ik hem moet opsturen en dat ik lange tijd zonder moet. En de vraag hoe kijken zij ernaar?
    Het terugzetten naar de fabrieksinstellingen zorgt er ook niet voor dat je firmware wordt gedowngrade. Dat is bij geen enkel apparaat. Van mobiele telefoons tot digitale camera's tot blu-ray discs.

    Ruil die schijt LG toch in...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Het zou ook nog aan je MKV bestanden kunnen liggen, of heb je die al gecontroleerd op een andere speler?
    Nee dat heb ik niet gedaan. Het enige apparaat dat ik heb en het kan afspelen is mijn PC. Maarja, daar doet hij het natuurlijk op. Maar dat kan dan natuurlijk weer aan de codecs liggen. De LG heeft die waarschijnlijk (nog) niet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het terugzetten naar de fabrieksinstellingen zorgt er ook niet voor dat je firmware wordt gedowngrade. Dat is bij geen enkel apparaat. Van mobiele telefoons tot digitale camera's tot blu-ray discs.

    Ruil die schijt LG toch in...
    Dat is zo en dat wist ik ook, maar tegen beter weten in en denkende dat ze het bij LG wel zullen weten heb ik het toch gedaan.

    Tja inruilen is een optie. Maar WAT komt er dan echt in de buurt. Ook draadloos. Ik heb eens gekeken, maar om de Sony nu draadloos te maken dan wordt het wel erg duur allemaal. Ik vond de LG nu juist zo'n mooi bedrag.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  24. #24

    Standaard

    Je zou ook voor de Sony BDP-S570 kunnen gaan. Die heeft een ingebouwde wifi ontvanger, heeft 1Gb ingebouwd geheugen voor BD Live én is 3D ready. Deze is te koop zo rond €265,00.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #25

    Standaard

    Is ook nog redelijk wat prijs betreft. Maar ik heb de LG nu een maand en ik denk niet dat Foka mijn geld direct teruggeeft. Ze hebben de Sony ook (nog) niet op de site staan. Misschien morgen eens bellen.

    Iemand ervaring met deze winkel?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •