Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 117 worden weergegeven.

Discussie: Vastlopen LG BD570

  1. #26

    Standaard

    Vanaf 19-6 is ie ook bij It's beschikbaar: 269 euro.

  2. #27

    Standaard

    Andere test gedaan. Ik had de mkv van The Matrix op een blu ray gebrand en daarmee kon ik nog net het WB logo 2 seconden zien en het beeld bevroor.

    Zou dus wel het bestand/codec combinatie kunnen zijn.

    Datzelfde gold voor Matrix 2 en 3 welke ik weer vanaf de disc besteld heb.

    Nu een andere film mkv proberen. Het zit me gewoon niet lekker.

    Morgen eens bij Foka polsen of die sony daar ook komt.

    --- Nu net "Bad Lieutenant" gezien als mkv. Geen enkel probleem. Ik begin steeds meer te denken dat het software/codec technisch is.
    Ander bestanden op de harddisk pakte hij ook. Dus ik ga het gewoon aanzien. Toch een jaar garantie dus ik geef hem nog het voordeel van de twijvel. Kan ook zijn dat de bestanden niet goed waren.---
    Laatst aangepast door raymonddeniet : 10-06-2010 om 21:17 Reden: extra aanvulling
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  3. #28

    Standaard

    Gisteren nog achter een aantal dingen gekomen.

    M2TS bestanden speelt hij ook af, en goed. Maar wat is het verschil allemaal?

    Ik las ook dat je 2 verschillende mkv bestanden hebt. de h.264 en de x.264
    Is hier een echt verschil in dat DAT de vastlopers kan veroorzaken?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #29
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Raymond,

    MKV is slechts een container, er kan daar dus vanalles inzitten wat codec
    betreft.

    Kan je de bestanden waar je problemen mee hebt eens openen met bv.
    Mediainfo, dit zou je een
    indicatie kunnen geven welke codec er problemen geeft.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het terugzetten naar de fabrieksinstellingen zorgt er ook niet voor dat je firmware wordt gedowngrade. Dat is bij geen enkel apparaat. Van mobiele telefoons tot digitale camera's tot blu-ray discs.

    Ruil die schijt LG toch in...
    Je kan allemaal wel eens pech hebben dat er iets niet lekker gaat, en Sony is nu ook niet echt geweldig als er er wat mis is of gaat en op het gebied van regiovrij maken vaak een draak.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Andere test gedaan. Ik had de mkv van The Matrix op een blu ray gebrand en daarmee kon ik nog net het WB logo 2 seconden zien en het beeld bevroor.

    Zou dus wel het bestand/codec combinatie kunnen zijn.

    Datzelfde gold voor Matrix 2 en 3 welke ik weer vanaf de disc besteld heb.

    Nu een andere film mkv proberen. Het zit me gewoon niet lekker.

    Morgen eens bij Foka polsen of die sony daar ook komt.

    --- Nu net "Bad Lieutenant" gezien als mkv. Geen enkel probleem. Ik begin steeds meer te denken dat het software/codec technisch is.
    Ander bestanden op de harddisk pakte hij ook. Dus ik ga het gewoon aanzien. Toch een jaar garantie dus ik geef hem nog het voordeel van de twijvel. Kan ook zijn dat de bestanden niet goed waren.---
    Branden ligt hier gevoelig , maar effe eerlijk, je gaat me toch niet vertellen dat je een MKV bestandje hebt gebrand op een Blu Ray schijfje , die dingen brand je op een DVD en de wat grotere op een DL DVD.

    Vanzelfsprekend heeft de externe schijf die je aansluit zijn eigen voeding en als je daarmee afspeelt, is dat toch wel de meest voordelige manier.

    De helpdesks van vele/bijna alle fabrikanten, zijn een drama, daar wordt gewoon een bedrijfje voor ingehuurd, je hebt zelfs kans dat dat bedrijfje voor meerdere merken helpdesk is. Vandaar dat de uitslag vaak is dat je het apparaat moet opsturen, zolang de speler speelt en je beeld en geluid goed zijn, kun je beter wachten op updates. Zo heb ik zelf denk ik toch wel een half jaar moeten wachten totdat die van mij Narnia kon afspelen.

    BTW, van die schijterige Sony krijg je maar 1 jaar garantie, LG geeft er 2 en dat geeft mij meer vertrouwen.

    Het opsturen van je speler heeft weinig tot geen zin, het niet spelen van bepaalde bestanden is vaak een kwestie van software foutjes of nog niet bijgewerkte software, soms is geduld wel nodig en dat is niet altijd even handig als je maar 1 speler hebt waarvan je afhankelijk bent.

    Als er bij de BCC nog een BD370 met 10BR schijfjes staat, dan denk ik dat ik die erbij neem als reserve machine, ben er nog steeds zeer te spreken over en heb geen NTFS lezer nodig, heb de popcorn
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je kan allemaal wel eens pech hebben dat er iets niet lekker gaat, en Sony is nu ook niet echt geweldig als er er wat mis is of gaat en op het gebied van regiovrij maken vaak een draak.
    Dat is ook zo. Ik heb LG nog gebeld of ze uberhaubt weten wanneer er weer een update komt. Maar dat weten ze nooit van tevoren.
    Ik ga het tootlje van StefaanD proberen. Misschien dat daar iets uitkomt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Branden ligt hier gevoelig , maar effe eerlijk, je gaat me toch niet vertellen dat je een MKV bestandje hebt gebrand op een Blu Ray schijfje , die dingen brand je op een DVD en de wat grotere op een DL DVD.

    Vanzelfsprekend heeft de externe schijf die je aansluit zijn eigen voeding en als je daarmee afspeelt, is dat toch wel de meest voordelige manier.

    De helpdesks van vele/bijna alle fabrikanten, zijn een drama, daar wordt gewoon een bedrijfje voor ingehuurd, je hebt zelfs kans dat dat bedrijfje voor meerdere merken helpdesk is. Vandaar dat de uitslag vaak is dat je het apparaat moet opsturen, zolang de speler speelt en je beeld en geluid goed zijn, kun je beter wachten op updates. Zo heb ik zelf denk ik toch wel een half jaar moeten wachten totdat die van mij Narnia kon afspelen.

    BTW, van die schijterige Sony krijg je maar 1 jaar garantie, LG geeft er 2 en dat geeft mij meer vertrouwen.

    Het opsturen van je speler heeft weinig tot geen zin, het niet spelen van bepaalde bestanden is vaak een kwestie van software foutjes of nog niet bijgewerkte software, soms is geduld wel nodig en dat is niet altijd even handig als je maar 1 speler hebt waarvan je afhankelijk bent.

    Als er bij de BCC nog een BD370 met 10BR schijfjes staat, dan denk ik dat ik die erbij neem als reserve machine, ben er nog steeds zeer te spreken over en heb geen NTFS lezer nodig, heb de popcorn
    Dat het branden hier gevoelig ligt ben ik me van bewust. Wees gerust allen, ik gebruik de BD brander alleen voor backups van mijn foto's en data. Maar de rewritable kwam nu even mooi uit voor een test. Vandaar.

    De harde schijf die ik gebruik voed zichzelf met de stroom die het doorkrijgt van de speler, dus er hoeft niet nog eens een stekker in het stopcontact.

    Wat betreft de software wacht ik het maar rustig af. Ik heb nog de tijd en zoals ik eerder gemeld heb, niets alles mankeert iets. Het zal misschien nog 1 a 2 updates op zich laten wachten, maar zal wel goedkomen denk ik.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Raymond,

    MKV is slechts een container, er kan daar dus vanalles inzitten wat codec
    betreft.

    Kan je de bestanden waar je problemen mee hebt eens openen met bv.
    Mediainfo, dit zou je een
    indicatie kunnen geven welke codec er problemen geeft.
    Beste Stefaan,

    Ik heb dit uitgelezen uit het bestand. Ik snap er niet heel veel van. Kun jij nazien of dit een fout bevat of dat het iets is??

    ---------------------------

    General
    Complete name : E:\Completed Downloads\alt.binaries.nl\The.Matrix.1999.1080p.X2 64-R-KNORLOADING\The.Matrix.1999.1080p.X264-R-KNORLOADING.mkv
    Format : Matroska
    File size : 8.73 GiB
    Duration : 2h 16mn
    Overall bit rate : 9 171 Kbps
    Movie name : The.Matrix.1999.1080p.HDDVD.x264-ESiR
    Encoded date : UTC 2007-05-19 23:15:33
    Writing application : mkvmerge v2.0.2 ('You're My Flame') built on Feb 21 2007 23:40:55
    Writing library : libebml v0.7.7 + libmatroska v0.8.1
    Cover : Yes / Yes / Yes / Yes / Yes / Yes / Yes / Yes
    Video
    ID : 1
    Format : AVC
    Format/Info : Advanced Video Codec
    Format profile : High@L5.1
    Format settings, CABAC : Yes
    Format settings, ReFrames : 9 frames
    Muxing mode : Container profile=Unknown@5.1
    Codec ID : V_MPEG4/ISO/AVC
    Duration : 2h 16mn
    Bit rate : 8 525 Kbps
    Width : 1 920 pixels
    Height : 792 pixels
    Display aspect ratio : 2.40:1
    Frame rate : 23.976 fps
    Color space : YUV
    Chroma subsampling : 4:2:0
    Bit depth : 8 bits
    Scan type : Progressive
    Bits/(Pixel*Frame) : 0.234
    Stream size : 7.95 GiB (91%)
    Title : The Matrix
    Writing library : x264 core 54 svn-635M
    Encoding settings : cabac=1 / ref=6 / deblock=1:-1:-1 / analyse=0x3:0x133 / me=umh / subme=7 / brdo=1 / mixed_ref=1 / me_range=24 / chroma_me=1 / trellis=1 / 8x8dct=1 / cqm=2 / deadzone=21,11 / chroma_qp_offset=0 / threads=2 / nr=0 / decimate=0 / mbaff=0 / bframes=4 / b_pyramid=1 / b_adapt=1 / b_bias=0 / direct=1 / wpredb=1 / bime=1 / keyint=250 / keyint_min=25 / scenecut=40(pre) / rc=2pass / bitrate=8525 / ratetol=1.0 / rceq='blurCplx^(1-qComp)' / qcomp=0.60 / qpmin=10 / qpmax=51 / qpstep=4 / cplxblur=20.0 / qblur=0.5 / ip_ratio=1.40 / pb_ratio=1.30 / aq=1:0.7:18.0
    Language : English
    Audio
    ID : 2
    Format : AC-3
    Format/Info : Audio Coding 3
    Mode extension : CM (complete main)
    Codec ID : A_AC3
    Duration : 2h 16mn
    Bit rate mode : Constant
    Bit rate : 640 Kbps
    Channel(s) : 6 channels
    Channel positions : Front: L C R, Side: L R, LFE
    Sampling rate : 48.0 KHz
    Stream size : 624 MiB (7%)
    Title : AC3 5.1 640 kbps
    Language : English
    Text #1
    ID : 3
    Format : ASS
    Codec ID : S_TEXT/ASS
    Codec ID/Info : Advanced Sub Station Alpha
    Language : English
    Text #2
    ID : 4
    Format : ASS
    Codec ID : S_TEXT/ASS
    Codec ID/Info : Advanced Sub Station Alpha
    Language : Romanian
    Text #3
    ID : 5
    Format : ASS
    Codec ID : S_TEXT/ASS
    Codec ID/Info : Advanced Sub Station Alpha
    Language : Swedish
    Text #4
    ID : 6
    Format : ASS
    Codec ID : S_TEXT/ASS
    Codec ID/Info : Advanced Sub Station Alpha
    Language : Finnish
    Text #5
    ID : 7
    Format : ASS
    Codec ID : S_TEXT/ASS
    Codec ID/Info : Advanced Sub Station Alpha
    Language : Norwegian
    Text #6
    ID : 8
    Format : ASS
    Codec ID : S_TEXT/ASS
    Codec ID/Info : Advanced Sub Station Alpha
    Language : Danish
    Text #7
    ID : 9
    Format : ASS
    Codec ID : S_TEXT/ASS
    Codec ID/Info : Advanced Sub Station Alpha
    Language : German
    Text #8
    ID : 10
    Format : ASS
    Codec ID : S_TEXT/ASS
    Codec ID/Info : Advanced Sub Station Alpha
    Language : Dutch
    Text #9
    ID : 11
    Format : ASS
    Codec ID : S_TEXT/ASS
    Codec ID/Info : Advanced Sub Station Alpha
    Language : French
    Text #10
    ID : 12
    Format : ASS
    Codec ID : S_TEXT/ASS
    Codec ID/Info : Advanced Sub Station Alpha
    Language : Polish
    Text #11
    ID : 13
    Format : ASS
    Codec ID : S_TEXT/ASS
    Codec ID/Info : Advanced Sub Station Alpha
    Language : Czech
    Text #12
    ID : 14
    Format : ASS
    Codec ID : S_TEXT/ASS
    Codec ID/Info : Advanced Sub Station Alpha
    Language : Hungarian
    Text #13
    ID : 15
    Format : ASS
    Codec ID : S_TEXT/ASS
    Codec ID/Info : Advanced Sub Station Alpha
    Language : Slovenian
    Text #14
    ID : 16
    Format : ASS
    Codec ID : S_TEXT/ASS
    Codec ID/Info : Advanced Sub Station Alpha
    Language : Hebrew
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Raymond, 'k bekijk het vanavond nog eens van dichterbij. Ben niet bepaald een
    expert maar misschien zie 'k wel iets wat problemen zou kunnen veroorzaken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #35

    Standaard

    Is gewoon een AVC codec die wordt gebruikt en dus nagenoeg hetzelfde als op een blu-ray. Zou m.i. geen problemen op moeten leveren en deze speler zou deze zelfs zonder update moeten kunnen afspelen is mijn mening.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Raymond, 'k bekijk het vanavond nog eens van dichterbij. Ben niet bepaald een
    expert maar misschien zie 'k wel iets wat problemen zou kunnen veroorzaken.
    Ok, ik ben benieuwd. Alvast bedankt voor je tijd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Is gewoon een AVC codec die wordt gebruikt en dus nagenoeg hetzelfde als op een blu-ray. Zou m.i. geen problemen op moeten leveren en deze speler zou deze zelfs zonder update moeten kunnen afspelen is mijn mening.
    Dan zal er dus kennelijk iets anders aan de hand moeten zijn. Een fout in het bestand oid. Hij loopt bij de 1e seconde al vast.

    Terwijl dus andere wel gepakt worden. Dat is juist het rare.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  12. #37

    Standaard

    [QUOTE=raymonddeniet;1712295]



    De harde schijf die ik gebruik voed zichzelf met de stroom die het doorkrijgt van de speler, dus er hoeft niet nog eens een stekker in het stopcontact.

    [QUOTE]

    Bij de BD370 dien je externe HDD te voorzien van hun eigen voeding, bij de 570 zal dat dan weer een verbetering zijn.

    Heb alles een beetje gevolgd, denk dat er hier en daar softwarematig wel wat te verbeteren valt, bij mij werken de ondertitels nog steeds niet altijd even perfect.....
    Have fun and enjoy your collection

  13. #38

    Standaard

    [QUOTE=DVDProfilersFilmgek;1712465][QUOTE=raymonddeniet;1712295]



    De harde schijf die ik gebruik voed zichzelf met de stroom die het doorkrijgt van de speler, dus er hoeft niet nog eens een stekker in het stopcontact.


    Bij de BD370 dien je externe HDD te voorzien van hun eigen voeding, bij de 570 zal dat dan weer een verbetering zijn.

    Heb alles een beetje gevolgd, denk dat er hier en daar softwarematig wel wat te verbeteren valt, bij mij werken de ondertitels nog steeds niet altijd even perfect.....
    En dat is het enige dat ik nog niet geprobeerd heb. Dat bedacht ik me nu net weer om te doen morgen (vanavond Kermis in het dorp).
    Net afl 4 van Spartacus gekeken en 10 minuten voor het einde liep deze mkv dus weer vast.

    Morgen een hard disk aansluiten met usb en voeding via het stopcontact. Ijdele hoop, maar je weet maar nooit.
    Misschien is dit helemaal niet verbeterd en is dit juist de oplossing. Dat hij anders de buffer niet kan volhouden oid.

    Wat betreft .srt ondertitels moet ik zeggen bij divx geen problemen. Ingebakken ondertitels in mkv of zelfs keuze uit meerdere heb ik dan geen problemen mee. (zo erg is het apparaat ook weer niet dus ).
    Dvd bestanden en avchd bestanden pakt hij de ondertitels ook niet van.
    Laatst aangepast door raymonddeniet : 11-06-2010 om 19:31
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  14. #39

    Standaard

    [QUOTE=raymonddeniet;1712513][QUOTE=DVDProfilersFilmgek;1712465]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht



    De harde schijf die ik gebruik voed zichzelf met de stroom die het doorkrijgt van de speler, dus er hoeft niet nog eens een stekker in het stopcontact.



    En dat is het enige dat ik nog niet geprobeerd heb. Dat bedacht ik me nu net weer om te doen morgen (vanavond Kermis in het dorp).
    Net afl 4 van Spartacus gekeken en 10 minuten voor het einde liep deze mkv dus weer vast.

    Morgen een hard disk aansluiten met usb en voeding via het stopcontact. Ijdele hoop, maar je weet maar nooit.
    Oke we wachten het even af, bedenk wel dat gezamenlijke gebruikers heel sterk staan en als LG zijn naam hoog wil houden, zullen zij heus wel rekening houden met dit soort berichten, de LG BD-570 wordt immers gezocht door vele gebruikers en ook LG zal niet graag negatieve info op het net hebben willen staan
    Have fun and enjoy your collection

  15. #40

    Standaard

    Daar heb je helemaal gelijk in, alleen die keren dat ik gebeld heb staan ze met hun oren te klapperen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Daar heb je helemaal gelijk in, alleen die keren dat ik gebeld heb staan ze met hun oren te klapperen.
    De helpdesks worden waarschijnlijk niet uitgezocht op kennis van het produkt maar op prijs per vriendelijke belminuut met als uiteindelijk resultaat dat ze de klant vriendelijk verwijzen het apparaat in te leveren......

    Dit in de hoop dat de klant niet graag zijn toch ten dele goedwerkende apparaat zal inleveren.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #42

    Standaard

    Dan ben ik hiernin toch wel erg naief. Ik ga er altijd maar vanuit dat ze je zo goed mogelijk willen helpen en betalen voor telefoon maakt me niet uit als ik maar goed geholpen word. Maar als ik hem retour moet sturen dan doe ik dat zeker wel iom Foka waar ik hem gekocht hebt.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  18. #43
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    OK ook even één en ander proberen uit te zoeken.


    Volgens mij lijkt er iets aan de hand te zijn met het MKV bestand zelf.

    Bit rate is zeker niet te hoog omdat de speler het niet zou trekken en ook de Format settings, ReFrames is aanvaardbaar. bij 16 ReFrames gaan vele mediaspelers (Mede8er, Popcorn Hour, ...) vaak wel problemen hebben.

    Zie wel dat hier een oudere versie van mkvmerge is gebruikt. Misschien kan het helpen om deze MKV eens door mkvmerge 3.3.0 te halen ?

    Ook opgemerkt; is absoluut geen 1080p bestand -> Height : 792 pixels maar dat zal wel niet belangrijk zijn


    Kan je de MKV bestanden waarmee je problemen heb ook eens proberen af te spelen op een PC en wat doet het daar dan ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #44

    Standaard

    Bedankt voor het uitzoeken Stefaan. Super.

    Dat zou betekenen dat ik heel veel bestanden heb die niet goed zouden zijn tot nu toe. Dan zou ik beter moeten nagaan hoe of wat.

    Dat het geen full hd bestand is wist ik.

    Als ik deze zelfde mkv bestanden op mijn pc afspeel ondervind ik totaal geen problemen. Alles word netjes afgespeeld. Daardoor ontgaat mij ook echt het idee waar ik moet kijken of wat nu echt het probleem is.

    Ik ga dus een hard disk met externe voeding proberen. Kijken wat die doet. Mocht die ook niet werken (deze versie van The Matrix werkt wel op de pc (reeds getest) zal ik daarvan ook eens de data melden?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  20. #45

    Standaard

    Ik wil even melden dat we het hier nu bij gaan laten wat betreft het MKV verhaal. We gaan nu te diep in op de details mbt MKV en aangezien deze mediacontainer hoofdzakelijk wordt gebruikt voor illegale verspreiding en kopieën en omdat wij van DVD.nl daar geen gedonder mee willen wil ik jullie verzoeken eventuele verdere berichten hierover via PM te doen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #46

    Standaard

    Begrijpelijk. Goed dat je het meld. Bij deze zal het netjes via PM gedaan worden.

    Ook ik wil niet dat DVD.nl gedonder krijgt.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  22. #47
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Data zal hetzelfde zijn, maakt niet uit op welke schijf het staat, of bedoel je hier iets anders ?

    Als deze bestanden afspelen zonder problemen op je PC dan moet er toch iets zijn aan de LG die het probleem veroorzaakt of dat niet wordt ondersteund in dat MKV bestand.

    Zie jij iets op de volgende webpagina, mij lukt het niet pagina blijft blanco in Safari en Firefox. Misschien staat op deze pagina wel iets wat je kan helpen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #48

    Standaard

    Nou, de harddisk die ik gebruikte was er een met alleen een usb stekker. Dus niet een aparte stekker voor in het stopcontact. Deze schijf voed zich met stroom van het apparaat waaraan het gekoppeld is.

    Dus ik dacht ik probeer een hard disk die wel voeding uit het stopcontact haalt. Misschien doordat je de voeding haalt uit een ander apparaat, dat ie daardoor opeens een slechte doorvoer krijgt op een zwak punt ofzo.

    Als deze manier OOK niet werkt, gaat hij maandag nog retour.

    Nee, ik denk dat ik deze website vannochtend ook al niets deed. Toen kwam ik hem al tegen via andere forums/sites. Geen idee wat het moet doen. Als ik kijk op de website van LG en ga kijken bij service en downloads mbt de BD570, dan vind hij helemaal niets....terwijl er wel al updates voor zijn.

    ----

    Weer even geprobeerd, maar nu lukte het wel. De website geeft uitleg en promotie van het apparaat weer met alles wat het kan. Ook MKV afspelen....zucht hahahaha
    Laatst aangepast door raymonddeniet : 11-06-2010 om 20:42 Reden: link werkte wel, dus vermeld.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  24. #49

    Standaard

    Zo, de andere hard disk met eigen voeding geprobeerd maar hetzelfde probleem.

    Conclusie naar mijn idee: de LG is niet goed. Software is niet goed of het apparaat zelf niet.

    Foka een mail gestuurd en nu maar afwachten.

    In de tussentijd verder kijken naar andere mogelijkheden.
    Indien iemand goede suggesties heeft, graag. Het liefst wel wifi. En als het even kan (nu ik toch verder ga kijken SACD (geen echte must).

    Maar zover wil ik wel iedereen bedanken voor het meedenken en de reacties.

    Mijn excuses aan DVD.nl dat ik het misschien even teveel de verkeerde kant op liet gaan.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  25. #50

    Standaard

    Ik blijf bij mijn tip voor de Sony BDP-S570. Die speelt ook nog eens SACD af
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •