Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 117 worden weergegeven.

Discussie: Vastlopen LG BD570

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik blijf bij mijn tip voor de Sony BDP-S570. Die speelt ook nog eens SACD af
    Veel mensen zitten niet direct te wachten op SACD

    Kreeg vandaag de nieuwe HET (Home Entertainment Today) binnen, stond een test in met 4 High Def, low price spelers, daarin deed de Samsung BD-C5500 het ook helemaal niet slecht.

    Het is niet mijn merk op spelers gebied, maar wie weet is het ze er ook alles aan gelegen om goede prijsgunstige spelers op de markt te zetten.

    Vind het jammer dat de LG BD570 wat tegenvalt Denk dat LG maar beter wat beter moet reageren, je bent sneller een goede naam kwijt dan dat je hem krijgt.......
    Have fun and enjoy your collection

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Veel mensen zitten niet direct te wachten op SACD
    Dat klopt, maar de TS geeft in het vorige bericht aan dat hij wellicht een speler wil met die mogelijkheid
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dat klopt, maar de TS geeft in het vorige bericht aan dat hij wellicht een speler wil met die mogelijkheid
    Maar geen echte must

    Ik weet niet wat er met de speler of de bestanden aan de hand is, vind het niet leuk dat de speler hapert met sommige bestanden. Helpdesks zijn helaas een ramp, en dat geld voor bijna alle merken met zo'n ingehuurde helpdesk bemanning, je wordt er niet veel wijzer, ze weten er daar over het algemeen niets van.

    Jammer dat TS niet over een extra speler beschikt, dan heb je even geen pijn als er 1 weg moet
    Have fun and enjoy your collection

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Veel mensen zitten niet direct te wachten op SACD

    Kreeg vandaag de nieuwe HET (Home Entertainment Today) binnen, stond een test in met 4 High Def, low price spelers, daarin deed de Samsung BD-C5500 het ook helemaal niet slecht.

    Het is niet mijn merk op spelers gebied, maar wie weet is het ze er ook alles aan gelegen om goede prijsgunstige spelers op de markt te zetten.

    Vind het jammer dat de LG BD570 wat tegenvalt Denk dat LG maar beter wat beter moet reageren, je bent sneller een goede naam kwijt dan dat je hem krijgt.......
    Daar heb je dus helemaal gelijk in. Mijn vader wil voor op de slaapkamer een LCD tv en dacht aan een LG. En omdat ik (voordat ik deze speler had) veel goeds gelezen had op forums hem ook gezegd deze rustig mee te nemen. Ik heb hem na meermaals de "help"desk gesproken te hebben het hem dus nu nadrukkelijk afgeraden. TV kan misschien wel minder snel iets aan mank lopen, maar toch het merk algemeen. Ik zal het ook tegen iedereen zeggen desgevraagd naar mijn LG mening. Die is niet goed meer. Terwijl ik in het begin lyrisch was. Maar het totaalpakket moet goed zijn en voelen. En dat is bij mij weg.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dat klopt, maar de TS geeft in het vorige bericht aan dat hij wellicht een speler wil met die mogelijkheid
    Als ik een keuze heb zal dat wel meewegen. Sterker nog, ik zit eraan te denken om mijn huidige ps3 fat te verkopen en een slim te nemen. Die kan ook ontzettend veel aan. Alleen geen NTFS, maargoed als ik zo hier en daar eea lees is dat geen probleem.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Maar geen echte must

    Ik weet niet wat er met de speler of de bestanden aan de hand is, vind het niet leuk dat de speler hapert met sommige bestanden. Helpdesks zijn helaas een ramp, en dat geld voor bijna alle merken met zo'n ingehuurde helpdesk bemanning, je wordt er niet veel wijzer, ze weten er daar over het algemeen niets van.

    Jammer dat TS niet over een extra speler beschikt, dan heb je even geen pijn als er 1 weg moet
    Ik weet het ook niet en LG en Foka ook niet.

    De enige speler die ik heb is een PS3 fat. Dus ik zou bijv een afl die vastliep van de tv serie daarop kijken. Is kleiner dan 4gb. Dan weet je het zeker dat het de speler is. Maar dat idee heb ik eigenlijk al omdat de pc hem wel helemaal pakt.

    Tevens excuses aan iedereen dat ik zo laat reageer, maar ik krijg geen reminder mail meer van DVD.nl en staat wel in mijn profiel aan. Klopt het dat daar iets mis mee gaat?

    ------------------

    Net een mail ontvangen van Foka. Ze vinden het jammer dat ik ontevreden ben en ze gaan nu contact opnemen met LG voor een goede oplossing.
    Ze nemen hem (natuurlijk) niet terug. Ik heb hem ook al een maand, dus dat is logisch denk ik ook, maar er moet wel een goede oplossing komen. Dus ik wacht netjes af.
    Laatst aangepast door raymonddeniet : 14-06-2010 om 09:55
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  5. #55

    Standaard

    Het zal waarschijnlijk software matig zijn, hoop dat ze van LG het probleem oplossen kunnen, ze geven immers explisiet aan dat ie MKV's kan spelen, dan moet ie daarin niet vastlopen als het bestand tenminste niet corrupt is.

    Ben zelf nog steeds heel erg te spreken over mijn LG BD370, is gewoon en wereldspeler, maar gebruik hem zelden om van een externe schijf wat af te spelen. Heb nog steeds dat af en toe de ondertitel te laat en dan te kort in beeld is, wel eens irritant, hoop dat ze dat nog eens oplossen, mijn Disney Narnia hebben ze ook opgelost.

    We zijn benieuwd naar de afloop.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Het zal waarschijnlijk software matig zijn, hoop dat ze van LG het probleem oplossen kunnen, ze geven immers explisiet aan dat ie MKV's kan spelen, dan moet ie daarin niet vastlopen als het bestand tenminste niet corrupt is.

    Ben zelf nog steeds heel erg te spreken over mijn LG BD370, is gewoon en wereldspeler, maar gebruik hem zelden om van een externe schijf wat af te spelen. Heb nog steeds dat af en toe de ondertitel te laat en dan te kort in beeld is, wel eens irritant, hoop dat ze dat nog eens oplossen, mijn Disney Narnia hebben ze ook opgelost.

    We zijn benieuwd naar de afloop.
    ik houd jullie natuurlijk op de hoogte.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  7. #57

    Standaard

    Ik heb sinds vandaag een LG BD570.

    Maar alles gaat best wel traag.
    Bijna alles wat ik doe heeft een vertraging van 0,5 sec.

    Of het nu in het HOME menu is, of bijvoorbeeld het pauzeren van een film.
    Dat is niet echt prettig werken!
    Is dit normaal??

    Bij sommige m2ts bestanden krijg ik de melding: "kan niet afspelen", terwijl het op de pc wel gewoon af te spelen is...

    Stomme vraag misschien, maar ik merk helemaal niks van het upscalen.
    Is dit een aparte instelling?

    Alvast mijn hartelijke dank!

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ray38 Bekijk bericht
    Ik heb sinds vandaag een LG BD570.

    Maar alles gaat best wel traag.
    Bijna alles wat ik doe heeft een vertraging van 0,5 sec.

    In die tijd kun je ook een kilo aardappels schillen....

    Of het nu in het HOME menu is, of bijvoorbeeld het pauzeren van een film.
    Dat is niet echt prettig werken!
    Is dit normaal??

    Is dit je eerste apparaat met een afstandbediening

    Bij sommige m2ts bestanden krijg ik de melding: "kan niet afspelen", terwijl het op de pc wel gewoon af te spelen is...

    Het is in de eerste plaats een Blu Ray speler, daarnaast speelt hij nog wat andere bestanden af, maar niet alles, daarvoor heb je dedicated multimedia players zoals bijv. de Popcorn nodig.

    Stomme vraag misschien, maar ik merk helemaal niks van het upscalen.
    Is dit een aparte instelling?

    Alvast mijn hartelijke dank!
    Upscalen, dat doet hij automatisch, je hebt ergens ingesteld wat het formaat van je TV is, of dat op auto gezet, daar handeld de upscaler ook naar.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #59

    Standaard

    Nee, lol. Dit is niet mijn eerste apparaat met een RC. :P
    Maar normaal als ik bijvoorbeeld op Pauze druk, reageert mijn normale DVD speler er meteen op. De BD570 pas na ongeveer 0.5 sec. Dat geldt voor alle handelingen die ik doe...

  10. #60

    Standaard

    De upscale functie vind ik toch wel goed zijn werk doen.

    Het M2ts probleem ken ik niet, maar schaar ik onder een software/codec probleem wat ik dus heb met de MKV.

    De traagheid, dat klopt, is trager dan bijvoorbeeld een dvd-speler, maar vind ik niet storend. Wel verbazend inderdaad. Ook met BD heb je het gewoon. Ik dacht eerst dat het aan de multimedia bestanden lag.

    Ik hoop dan ook dat ze zsm een update maken voor de meest recente codecs alvorens ik hem moet gaan opsturen.

    Foka heeft de zaak doorgezet naar LG.

    @Ray38: Hoe is het bij jou met mkv bestanden? Loopt ie dan ook vast? Bij mij doet hij dat nu ondertussen bij echt alles
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht

    @Ray38: Hoe is het bij jou met mkv bestanden? Loopt ie dan ook vast? Bij mij doet hij dat nu ondertussen bij echt alles
    Bij mij loopt hij helaas ook vaker vast bij mkv bestanden.
    Zowel bij het streamen vanaf pc, als afspelen via externe USB HD.

  12. #62

    Standaard

    Dan zou ik er ook bij je leverancier over gaan klagen. Dan is ook jouw speler niet goed.

    Ik ben benieuwd naar jouw welvaren mbt dit produkt.
    Laat het svp weten.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Dan zou ik er ook bij je leverancier over gaan klagen. Dan is ook jouw speler niet goed.

    Ik ben benieuwd naar jouw welvaren mbt dit produkt.
    Laat het svp weten.
    Ik had persoonlijk meer verwacht van de BD player.
    Simpele en trage interface. De menu structuur van het browsen vind ik niet echt gebruiksvriendelijk. Titels van files worden snel afgekapt.

    Als ik vooruit spoel en ik wil de film bijv. bij 1 uur laten stoppen, moet ik al bij ongeveer 53 minuten op de knop drukken, zoveel vertraging heeft het apparaat.

    En m2ts bestanden die op de externe 1 TB USB HD staan, speelt hij dan wel, en dan niet af..

    Ook de internet apps. vielen me tegen. Ik had helaas bij de Amerikaanse site gekeken toen ik me aan het oriënteren was. Daar hebben ze de beschikking over meer apps.

    Nu ben ik aan het twijfelen om hem morgen te gaan ruilen tegen een andere, of afwachten op een up-date... Maar wat is wijsheid... lol

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ray38 Bekijk bericht
    Ik had persoonlijk meer verwacht van de BD player.
    Simpele en trage interface. De menu structuur van het browsen vind ik niet echt gebruiksvriendelijk. Titels van files worden snel afgekapt.

    Als ik vooruit spoel en ik wil de film bijv. bij 1 uur laten stoppen, moet ik al bij ongeveer 53 minuten op de knop drukken, zoveel vertraging heeft het apparaat.

    En m2ts bestanden die op de externe 1 TB USB HD staan, speelt hij dan wel, en dan niet af..

    Ook de internet apps. vielen me tegen. Ik had helaas bij de Amerikaanse site gekeken toen ik me aan het oriënteren was. Daar hebben ze de beschikking over meer apps.

    Nu ben ik aan het twijfelen om hem morgen te gaan ruilen tegen een andere, of afwachten op een up-date... Maar wat is wijsheid... lol

    Ja is wat traag en simpel. Maar ik stoor me daar niet aan. Net als dat mensen zich storen aan het feit dat de usb aan de voorkant zit en dus lelijk is als de klep openstaat. Maar goed, ik vind het prima zo.
    De hoofdzaak is dat hij alles afspeelt zoals belooft op de doos. Dat doet hij dus in ieder geval niet goed. DAT moet voor mij opgelost worden.

    De onzekerheid dat hij iets wel of niet of maar gedeeltelijk afspeelt vind ik onacceptabel.

    Klopt, in VS hebben ze meer internetmogelijkheden. Maar mocht dat hier (met name VOD) ook komen is dat softwarematig zo opgelost heb ik mij laten inlichten.

    Als jij nog binnen de 8 dagen zit en erg twijvelt zou ik hem ook omruilen, maar waarvoor. Ik heb geen echt idee. Een nieuwe Sony schijnt goed in de buurt te komen maar leest geen NTFS schijven, dus moet je MKV etc die groter zijn dan 4 gb weer in 2en hakken. Maargoed als dat het enige is zou ik daar naar kijken.

    Ik moet afwachten en kijken wat de oplossing is die geboden word. Ik heb hem inmiddels langer dan een maand. Maar mocht ik hem mogen inleveren en geld terug (eis ik wel als ze geen adequate oplossing bieden) dan had ik het wel gedaan.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  15. #65

    Standaard

    Ik heb hem pas sinds vandaag, dus dat is het probleem niet.

    Ik ben aan het twijfelen tussen de Samsung BD-C5500 of de Sony BDP-S570. Beiden hebben voor-, en nadelen.

    Maar ik heb nog 13 dagen de tijd om te beslissen. Ik zal het nog ff aankijken, en kijken wat de verdere ontwikkelingen zijn.

  16. #66

    Standaard

    Je kan het nog even aankijken. Ik hoop dat ik ruim voor die tijd wat weet. Dan meld ik het hier.

    Deze problemen zijn bijvoorbeeld ook in de VS. Daar kwam ik het ook tegen op een forum, dus als ze ontkennen is dat gewoon BS.

    Die sony bedoelde ik. Als het tot omruilen zou moeten komen dan is dat ook een zeer serieuze kandidaat.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  17. #67

    Standaard

    Tussenstand van de zaken:

    Foka heeft mij gemaild dat LG heeft voorgesteld dat ik het naar hun repair centrum opstuur om nagekeken te worden.

    Foka gaf aan dit te doen en hopende dat dit het probleem oplost. Ze snappen dat ik geen vertrouwen heb in het product, maar hij gaf aan LG een kans te geven hiermee. Mocht dit niet lukken dan komen ze met een commerciele oplossing.

    Dus we wachten het even af.
    Vandaag verstuur ik hem aangetekend.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  18. #68

    Standaard

    Die reactie kreeg ik ook toen ik wat had met de LG BD370. Gelijk ingeruild dat ding. Ik hoop dat het voor jou de oplossing brengt. Kan goed zijn dat LG een nieuwe verstuurt...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #69

    Standaard

    Dan weet ik waar ik aan toe ben.
    Ik verwacht ook zoiets. ALS IE DAN MAAR WERKT!

    Ben me nu aan het verdiepen om hiernaast een mediaplayer te nemen. Of als de ps3 voor mijn idee genoeg kan (bedraad) dan ben ik er ook.

    Maar wat de LG betreft gaat mij erom dat ze iets zeggen dat ie moet doen en het niet doet. Hij moet gewoon compleet werkend zijn.

    Verstuur hem vandaag, zodra ik meer weet meld ik het hier ook.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Dan weet ik waar ik aan toe ben.
    Ik verwacht ook zoiets. ALS IE DAN MAAR WERKT!

    Ben me nu aan het verdiepen om hiernaast een mediaplayer te nemen. Of als de ps3 voor mijn idee genoeg kan (bedraad) dan ben ik er ook.

    Maar wat de LG betreft gaat mij erom dat ze iets zeggen dat ie moet doen en het niet doet. Hij moet gewoon compleet werkend zijn.

    Verstuur hem vandaag, zodra ik meer weet meld ik het hier ook.
    De PS3 ondersteunt niet alles, maar je zou ook kunnen streamen met TVersity. Google maar even voor meer uitleg.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Dan weet ik waar ik aan toe ben.
    Ik verwacht ook zoiets. ALS IE DAN MAAR WERKT!

    Ben me nu aan het verdiepen om hiernaast een mediaplayer te nemen. Of als de ps3 voor mijn idee genoeg kan (bedraad) dan ben ik er ook.

    Maar wat de LG betreft gaat mij erom dat ze iets zeggen dat ie moet doen en het niet doet. Hij moet gewoon compleet werkend zijn.

    Verstuur hem vandaag, zodra ik meer weet meld ik het hier ook.
    Goed

    Zit ze maar achter hun vodden aan, de doos van de 570 staat bol van de files die hij zou moeten ondersteunen, dan mag je van LG ook verwachten dat je ondersteuning krijgt, beloofd is beloofd

    Desalnietemin, ik heb zelf de 370 en deze fijne speler bevalt mij nog steeds uit de kunst, maar ik gebruik hem dan ook hoofdzakelijk om schijfjes(ORIGINELE) mee af te spelen en dat doet ie uit de kunst

    Ben benieuwd hoe je wordt behandeld....
    Have fun and enjoy your collection

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De PS3 ondersteunt niet alles, maar je zou ook kunnen streamen met TVersity. Google maar even voor meer uitleg.
    Is TVersity hetzelfde als PS3 Mediaserver? Die heb ik nu geinstalleerd staan. Maar ik ga even kijken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Goed

    Zit ze maar achter hun vodden aan, de doos van de 570 staat bol van de files die hij zou moeten ondersteunen, dan mag je van LG ook verwachten dat je ondersteuning krijgt, beloofd is beloofd

    Desalnietemin, ik heb zelf de 370 en deze fijne speler bevalt mij nog steeds uit de kunst, maar ik gebruik hem dan ook hoofdzakelijk om schijfjes(ORIGINELE) mee af te spelen en dat doet ie uit de kunst

    Ben benieuwd hoe je wordt behandeld....
    Precies en dat is ook exact wat ik ervan verwacht/eis.

    Dat is voor mij ook de hoofdmoot, originele BD en DVD. Liefst op den duur ook nog regio vrij voor DVD. Maar tv series die hier nog op tv moeten komen en je uit de vs wel al kan halen moet hij in welk bestand dan ook wat zij beloven kunnen afspelen.

    Afspelen van BD (enkele gestest) doet hij ook goed.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Is TVersity hetzelfde als PS3 Mediaserver? Die heb ik nu geinstalleerd staan. Maar ik ga even kijken.
    TVersity kan on-the-fly hercoderen. Dus bijvoorbeeld een MKV doorgeven in een formaat wat de PS3 aan kan.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #74

    Standaard

    Ok, wat inhoud dat PS3 mediaserver het gaat bufferen als ik het goed snap?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ok, wat inhoud dat PS3 mediaserver het gaat bufferen als ik het goed snap?
    Als ik het goed snap..... niks bufferen, het wordt direct(on the fly) omgezet en rechtstreeks doorgegeven
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •