Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 117 van 117 worden weergegeven.

Discussie: Vastlopen LG BD570

  1. #101

    Standaard

    Wat heb ik dan een prima vrouw. Die vind dit altijd wel goed

    Ik zou het eens bekijken ook op een recente dvd.
    Bij mij zijn de instelling vrij normaal met upscaling 1080p. Meer niet eigenlijk.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Wat heb ik dan een prima vrouw. Die vind dit altijd wel goed

    Ik zou het eens bekijken ook op een recente dvd.
    Bij mij zijn de instelling vrij normaal met upscaling 1080p. Meer niet eigenlijk.
    Ach ja, ik heb een HT-zolder
    hier kan ik dag en nacht knoeien met het spul,

    Als ik dan in de woonkamer eens knoei is het verstandiger om te wachten tot je alleen bent, dan kan ik rustig kijken, luisteren enz

  3. #103

    Standaard

    Lag toch aan de dvd, via een ps3 ff gecontroleerd, die had ook de ruis

  4. #104

    Standaard

    Gelukkig. Ligt het niet aan de speler. De rest is wel naar tevredenheid?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Gelukkig. Ligt het niet aan de speler. De rest is wel naar tevredenheid?
    Alles bevalt goed, sinds gisteren was er een update voor mijn 42le5500,
    nu zijn er weer meer mogelijkheden bij gekomen,
    eerst had je maar 3 dingen, youtube , piccassa en nog wat, nu wel een stuk of 10 erbij.

    voor de speler is er niets veranderd overigens.

    Wat ik wel mis is op de ab van de tv is "next" helaas alleen fast forward.
    had gehoopt de ab van de br in de lade te kunnen laten, maar heb hem er soms toch bij nodig.

    Het geluid uit die led tv is erg slecht, had nog een paar chario syntar speakers en bijbehorende center speaker over, via marktplaats voor 75 euro een pioneer receiver erbij. nu een leuke 3.0 opstelling voor de woonkamer.
    Nu is het een stuk beter.

  6. #106

    Standaard

    Stomme vraag, maar kun je alle televisies updaten?
    Nooit iets gelezen over mijn Sony tv eigenlijk.

    Ik raad je een ligitech harmony afstandsbediening aan. Kun je er 8 in 1 doen. Je tv, receiver, br speler en evt andere dingen.

    Of je nu led hebt of bijvoorbeeld mijn lcd, ik kan niet blij worden van die speakertjes. Van de CRT tv was het veel beter. Ik kijk dan ook tv over mijn receivers en luister dan ook via mijn speakers
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Stomme vraag, maar kun je alle televisies updaten?
    Nooit iets gelezen over mijn Sony tv eigenlijk.

    Ik raad je een ligitech harmony afstandsbediening aan. Kun je er 8 in 1 doen. Je tv, receiver, br speler en evt andere dingen.

    Of je nu led hebt of bijvoorbeeld mijn lcd, ik kan niet blij worden van die speakertjes. Van de CRT tv was het veel beter. Ik kijk dan ook tv over mijn receivers en luister dan ook via mijn speakers
    Ik heb wel eens een harmony one gehad, maar ik heb in mijn ht liever gewoon de originele afstandsbedieningen, werkt toch beter.

    Of alle tv's via internet updaten weet ik niet, die van mij vond hem vanzelf.

  8. #108

    Standaard

    ...En.....de (naar nu blijkt) misaankoop van het jaar loopt alweer vast
    Nu niet in de 35e en 45e minuut maar in de 25e minuut. E-Care, het bedrijf dat door LG de reparaties uitvoert kon me niets anders melden dan weer opnieuw opsturen.

    Maandag gelijk doen. Hierin de 2e brief met wederom duidelijke uitleg wat er mis gaat en wat ik allemaal geprobeerd heb.
    Daarnaast natuurlijk dat ik het vertrouwen kwijt ben in LG en dus geen reparatie maar mijn geld graag wil. De 1e reparatie hebben ze gewoon het moederbord vervangen. Dat is in weze alles van de speler. Ik verwacht niet dat ze nu opeens iets anders gaan doen. De speler was toen 160 euro. Het moederbord zal niet veel goedkoper zijn denk ik.

    Ik ben erg benieuwd naar de oplossing waarmee ze aankomen.
    Bij mij komt er NOOIT meer een LG.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #109

    Standaard

    Mmmm, lijkt op een maandagochtendgeval, je hebt er idd wel pech mee. Mag zelf niet klagen, m'n 370 speelt als een tierelier.

    Mmm, als je je geld terugkrijgt of een nieuwe speler mag uitzoeken, kun je misschien gelijk upgraden naar 3D
    Have fun and enjoy your collection

  10. #110

    Standaard

    Ik denk het ook of misschien toch de kwaliteit van deze modellen? Ik lees dit op internet nl vaker dit probleem.

    Dit is de bijgaande brief die ik erbij doe bij terugzending. Ik hoop dat ze een nette afhandeling ervan maken want ik vertrouw dit product niet meer:

    Zoals uit de brief in de bijlage op te maken valt, is dit de tweede keer dat mijn LG Blu Ray speler (BD570) teruggestuurd wordt.
    De vorige keer liep tijdens het afspelen van een film in het MKV-formaat de film vast tussen de 35e en 45e minuut. Nu, bijna een half jaar na reparatie door u, doet hetzelfde probleem zich weer voor, alleen nu rond de 25e minuut.
    Naar mijn mening heb ik voldoende geprobeerd om het op te lossen of uit te sluiten dat het een eenmalig voorval was: software updates, andere harde schijf waarvan ik het kon afspelen en andere bestanden. Het maakte niet uit, iedere keer liep de film weer vast.
    Zoals ik aangaf in mijn eerste brief aan u ben ik via Internet meerdere mensen tegengekomen met dit probleem. Het probleem lijkt echter alleen maar groter te worden en bij meerdere gebruikers. Sterker nog, ik lees alleen maar problemen.
    Na aankoop van het apparaat (9 maanden geleden) bevatte het uit de doos een defect. Na reparatie (kleine 6 maanden verder) is het nu weer defect. U begrijpt, ik heb totaal geen vertrouwen meer in dit product. Ook uit het feit dat toen het moederbord vervangen is (wat volgens mij het totale apparaat omvattend is en de waarde bijna evenaart als nieuwwaarde) en dat waarschijnlijk nu ook weer vervangen kan/zal worden.
    Graag zou ik een andere oplossing zien in plaats van reparatie. Een totaal nieuw apparaat (BD570) lijkt mij ook geen optie, daar er alleen maar problemen van te melden zijn (zie Google). Het liefst zou ik nog mijn aankoopbedrag terug willen hebben vermeerderd met de kosten voor het 2x moeten toezenden aan u ter reparatie.
    Bijgevoegd ontvangt u:
    - Mijn eerdere brief met verzoek tot reparatie
    - Kopie aankoopfactuur
    - Kopie ontvangstbevestiging
    - Kopie reparatie rapport
    - Kopie werkbon.
    Ik hoop dat u mij een passend aanbod kan doen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #111

    Standaard

    Als ik heel eerlijk ben...... dan heb ik niet heel veel medelijden als dat alleen maar het geval is met MKV bestanden en hij voor de rest wel goed functioneert. MKV afspelen is niet een hoofdfunctie van een blu ray speler, eerder een bijzaak.
    Heb een TV die ook MKV's kan afspelen, maar denk niet dat ik mijn geld zou terugkrijgen als de TV erop blijft hangen......
    Have fun and enjoy your collection

  12. #112

    Standaard

    Vind je dat niet net even tekort door de bocht?
    Zo had ik hetzelfde gedaan wanneer hij geen mp3 zou afspelen of ik geen youtube zou kunnen kijken. Dat is allemaal wat ze beloven. Wat je belooft moet je waarmaken.

    Zou jij bijvoorbeeld een PS3 niet terugsturen als nu net de BD speler erin kapot is maar nog wel spellen (basis van het apparaat) kan spelen of andersom??

    MKV wordt zeer duidelijk mee geadventeerd dat hij dit zo goed kan. Op de doos staat ook mp3, mkv, avchd, bd en networkfuncties. Als ook maar 1 enkele functie het niet zou doen wil ik het gerepareerd zien. Nu is het dus gerepareerd en niet goed. Zowel BD als MKV zijn voor mij hoofdzaak. Ik kijk nl heel veel tv-series op mkv.

    Jij zou je tv dus niet laten nakijken als een functie het niet goed doet? Ik ben consument die een niet 100% functionerend apparaat graag goed wil zien. Betaal niet voor niets dat geld ervoor. Of het nu 10, 100 of 200 euro is. Elke is teveel als het niet goed is.

    Maargoed, zo zijn we allemaal anders toch?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Vind je dat niet net even tekort door de bocht?
    Zo had ik hetzelfde gedaan wanneer hij geen mp3 zou afspelen of ik geen youtube zou kunnen kijken. Dat is allemaal wat ze beloven. Wat je belooft moet je waarmaken.

    Zou jij bijvoorbeeld een PS3 niet terugsturen als nu net de BD speler erin kapot is maar nog wel spellen (basis van het apparaat) kan spelen of andersom??

    MKV wordt zeer duidelijk mee geadventeerd dat hij dit zo goed kan. Op de doos staat ook mp3, mkv, avchd, bd en networkfuncties. Als ook maar 1 enkele functie het niet zou doen wil ik het gerepareerd zien. Nu is het dus gerepareerd en niet goed. Zowel BD als MKV zijn voor mij hoofdzaak. Ik kijk nl heel veel tv-series op mkv.

    Jij zou je tv dus niet laten nakijken als een functie het niet goed doet? Ik ben consument die een niet 100% functionerend apparaat graag goed wil zien. Betaal niet voor niets dat geld ervoor. Of het nu 10, 100 of 200 euro is. Elke is teveel als het niet goed is.

    Maargoed, zo zijn we allemaal anders toch?
    De BD speler in de PS3 is ook datgene wat de games moet afspelen.....

    Misschien iets kort door de bocht, maar toch, het is een BR speler en niet een MKV speler, daar zijn ook beter geschikte apparaten voor zoals een keur aan multimediaspelertjes.

    Zo spelen de Pana TV's de ondertitels bij 3D MKV films niet goed af(of er moet ondertussen een update voor gekomen zijn) maar denk niet dat je daarvoor je geld zou terugkrijgen.

    Dan..... zelf heb ik de beschikking over meerdere apparaten die een MKV af kunnen spelen, dus zou ik zelf helemaal niet moeilijk doen als er 1 bijzit die er meer problemen mee heeft, dat is het voordeel van wat meer spelers kunnen inzetten.

    Series zijn op DVD ook te koop, al begrijp ik natuurlijk wel dat je je speler 100% wilt hebben
    Have fun and enjoy your collection

  14. #114

    Standaard

    Ik bedoelde met de PS3 ook bij wijze van spreken. Kan ook een ander multifunctioneel apparaat zijn toch? Je begrijpt wat ik bedoel.

    Helemaal waar, maar als ze beloven wat het allemaal kan en dus defect is, dan klopt het niet. Ik bedoel gewoon te zeggen als je iets koopt en het blijkt defect of niet goed te werken in de praktijk je een reparatie/omruiling/geld retour etc mag verwachten. Ongeacht het product.
    En updates helpen niet omdat het een hardware fout is....

    Ik wil juist terug naar zo min mogelijk apparaten. Dus juist niet voor ieder iets een ander apparaat.

    Klopt, goede series koop ik ook op dvd en kan ik kijken op de LG, PS3 of pioneer. Maar laat ik het zo zeggen dat ik ook series al kijk voor ze zelfs in de VS op dvd/BD uit zijn. Je begrijpt het wel

    En dat bedoelde ik dus gewoon. Ik hoop en verwacht eigenlijk gewoon een goede afhandeling. Maar je baalt gewoon enorm. Werkt het een tijdlang goed en opeens nokt ie er weer mee. Domper.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik wil juist terug naar zo min mogelijk apparaten. Dus juist niet voor ieder iets een ander apparaat.
    Dat zal wel een droom blijven, voor je games ben iig gebonden aan de console. Dan hebben we nog zoiets als regio's en binnen bepaalde bestanden daarin ook weer een hoop vormen...... dan gaat er wel eens wat mis. Een apparaat dat dan ook alles echt goed kan afspelen zal er wel nooit komen, al komt bijvoorbeeld de Dune wel in de buurt.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #116

    Standaard

    Dat denk ik ook wel.
    Ik zeg niet nooit. Ik heb er wel vertrouwen in dat er zeker iets gaat komen. Zal wel weer een prijs tegenover staan.
    Ik zal eerst even moeten afwachten om verder te kijken.

    Nu heb ik de ps3 voor spellen en DVD/BD. De pioneer voor dvd en regio vrije dvd's en cd's.
    Wii voor ander soort games. Ik hoopte dan ook met de LG een apparaat te hebben dat veel afspeelt. In weze zou dat ook moeten kunnen en dan ook regio vrij te maken. Dat lukt gewoon (nog) niet. Dan zou de Pioneer weg kunnen en dan ben ik op het aantal apparaten. Of het nu de LG is of evt ooit een ander, als ze (zolang ik ze nog heb) maar de dvd's met andere regiocodering kan afspelen en andere formaten zoals bijv MKV.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  17. #117

    Standaard

    Ik heb sinds 1,5 maand ook een BD570 en heb een raar probleem, misschien kan iemand me hier verder helpen. Mijn video signaal gaat via HDMI naar mijn beamer en verder heb ik de audio via een standaard rood/witte tulp stekker aan mijn stereo gekoppeld. Ik heb geen surround setje, gewoon twee boxen via mijn stereotoren en dat gaat al jaren prima. Nu mis ik bij het afspelen van sommige blu-ray discs en mkv bestanden een audio spoor. Althans, in principe zou het gewoon stereo moeten zijn wat de blu-ray speler uitstuurt (toch?), maar het lijkt er op dat hij er op een of andere manier vanuit gaat ik een 5.1 opstelling heb en mis ik dus de centerspeaker.

    De speler heeft via de setup een aantal mogelijkheden tot het uitsturen van de audio, maar die hebben betrekking op HDMI en digitaal. Die zijn in dit geval niet van toepassing, maar toch even geprobeerd en geen enkele instelling verhelpt mijn probleem. Ik heb de nieuwste firmware geinstalleerd, ook geen resultaat. Een paar dagen geleden heb ik de LG klantenservice gebeld, die hadden geen idee wat het kan zijn en suggereerden dat ik de speler maar terug moest sturen. Vandaag met de speler naar de mediamarkt reparatieservice gegaan, daar konden ze niks vinden, maar werd ik voor de zekerheid doorverwezen naar iemand op de hi-fi afdeling. Terplekke de speler op dezelfde manier aangesloten als thuis en hij leek het goed te doen. Jammer genoeg had ik niet een "probleem film" meegenomen van huis, dus dit zegt nog steeds niks. (Een van de films waar ik het bij heb is trouwens Escape from New York, met alleen een 5.1 track als ik het goed heb). Thuis aangekomen de speler aan een andere stereoset gehangen, dus aan mijn stereo kan het niet liggen.

    Nu probeer ik dus mijn opties bij langs te gaan. Bij de mediamarkt kunnen ze geen probleem vaststellen, dus de kans dat ik hem wegstuur, 4 weken kwijt ben en vervolgens ongerepareerd terug krijg lijkt me groot. Wat zou het probleem verder kunnen zijn? Kabels? Bestaan er blu-ray discs die je alleen met een 5.1 opstelling kunt bekijken? Mijn stereoset is inmiddels oud (ik denk een jaar of 15) en ik zou bereid zijn deze te vervangen, maar dan moet ik wel zeker weten dat dit het probleem verhelpt. Ik ben niet zo thuis in de audio en net vers aan de blu-ray begonnen dus alvast excuses voor mijn onwetendheid.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •