De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pioneer En Harman Kardon

    Hey mensen,

    ik was laatst in een media winkel. Voor een reciever + luidsprekers.
    n ze adviseerde mij om om een Pioneer VSX 1019 met een luidspreker zet van Harman Kardon (hkts 18 - 5.1 set) aan te schaffen.

    Is dit een goede keuze?

  2. #2

    Standaard

    De Pioneer is idd een goede keuze. De HK set zou je gewoon moeten luisteren icm die receiver. Ga nooit zondermeer uit van een verkooppraatje. Niemand kan voor jou bepalen wat jij goed vindt klinken...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De Pioneer is idd een goede keuze. De HK set zou je gewoon moeten luisteren icm die receiver. Ga nooit zondermeer uit van een verkooppraatje. Niemand kan voor jou bepalen wat jij goed vindt klinken...

    Dank voor je reactie? Maar kan het kwaat dat de Reciever 6 ohm en de luidspreker 8 ohm zijn? + dat de reciever 140 watt heeft en de luidsprekers voor 120 wat worden aangeraden?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brasskwast Bekijk bericht
    Dank voor je reactie? Maar kan het kwaat dat de Reciever 6 ohm en de luidspreker 8 ohm zijn? + dat de reciever 140 watt heeft en de luidsprekers voor 120 wat worden aangeraden?
    Nee, dat kan geen kwaad. Zowiezo zul je dat soort combinaties vaker zien in HT land. Bovendien is de receiver niet 6 ohm, maar levert hij 140watt bij 6 ohm. Dat is wat anders. Bij 8 ohm zal hij dus minder watt leveren. Ik heb de vergelijkbare 919AH/K en die heeft exact dezelfde versterkers. Mijn rearspeakers zijn zelfs maar 60 watt. Daar merk je niets van...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •