Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 69 worden weergegeven.

Discussie: DVD.nl shop

  1. #1

    Standaard DVD.nl shop

    hoi ik had een vraag ik heb bij dvd.nl shop 2 films besteld (edge of darkness, bad boys) dat was op 27-05-2010 maar nog niks gehoord of gekregen.


    groetjes elvis

  2. #2

    Standaard

    Voor zover het systeem aangeeft is er wel besteld, maar hebben we nog geen betaling ontvangen. Klopt dat?
    En Bad Boys is nog niet verschenen, die wordt pas de 16e uitgebracht.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    hoi ludo er is wel betaald op 27-0-2010 Betalingskenm. 101375
    groetjes elvis

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Voor zover het systeem aangeeft is er wel besteld, maar hebben we nog geen betaling ontvangen. Klopt dat?
    En Bad Boys is nog niet verschenen, die wordt pas de 16e uitgebracht.
    Kun je mijn betaling voor "UP" ook eens checken ?
    Heb betaald met IDeal.

    Grt Roger.

    ps. Kan mijn bestelling nergens terugvinden, wel de afgesloten abo's vindt ik terug .......
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  5. #5

    Standaard

    De betaling van Roger is binnen, die van Elvis zal ik laten checken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Ludo ik heb vandaag 3 blu rays besteld.
    Kan je kijken of die bestelling goed gegaan is?

    500 days of summer
    bad boys
    Rob roy.

    Bedankt alvast.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  7. #7

    Standaard

    Ik kreeg van de administratie door dat de betaling binnengekomen is.
    De titels zijn besteld!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik kreeg van de administratie door dat de betaling binnengekomen is.
    De titels zijn besteld!

    Dat is fijn om te horen!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  9. #9

    Standaard

    Zou iemand me even bevestiging kunnen geven voor goede ontvangst van mijn bestelling? Drie titels, waarvoor betaling al is gedaan.
    Laatst aangepast door Daniël V. : 19-06-2010 om 19:09
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  10. #10

    Standaard

    Je bestelling is binnen en wordt reeds verwerkt.
    Er wordt ook gewerkt aan een bevestiginsemail voor nieuwe bestellingen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #11

    Standaard

    Ik heb vorige week ook 2 titels besteld, zijn die ook in bewerking?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #12

    Standaard

    Ja, ook die van Lex is in behandeling. Hopelijk kunnen we begin van de week datgene versturen wat reeds uitgebracht is. Pre-releases zullen pas vlak voor of op de releasedatum verzonden (kunnen) worden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    Hoe persoonlijk is de dvd.nl shop eigenlijk? Zou een bevriende forummer bv voor iemand anders films kunnen bestellen?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Hoe persoonlijk is de dvd.nl shop eigenlijk? Zou een bevriende forummer bv voor iemand anders films kunnen bestellen?
    Ik zie niet in waarom niet..

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik zie niet in waarom niet..
    Ik denk dat Coen bedoelt dat het ook naar een ander dan het eigen adres verstuurd kan worden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    Precies. Kan dat?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    Waarom zou dat niet kunnen? Volgens mij zijn het de moderators/beheerders die de bestelde films op de post zetten. Je kunt dan bv aan een v/d moderators een ander adres opgeven, waar de film heen gestuurd moet worden, ipv naar het adres van jouw account.
    --

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik denk dat Coen bedoelt dat het ook naar een ander dan het eigen adres verstuurd kan worden.
    En als toevoeging ook nog met de 'member' korting. Of niet Coen?
    Laatst aangepast door peptalk : 20-06-2010 om 19:17 Reden: typo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Standaard

    Hehe, als hij dat bedoelt en als dat kan, zou ik meteen wel wat willen bestellen hoor
    --

  20. #20

    Standaard

    Als het de bedoeling is dat Members de bestelling naar een ander adres van een forumlid dat geen Platinum Member is laten sturen: nee, dat doen we niet.
    En om begrijpelijke redenen.
    Om eerlijk te zijn, ik vind het bijzonder treurig dat iemand op die manier wil profiteren van het Platinum Membership, zonder er over na te denken om zélf DVD.nl te steunen.
    Ik had hier toch een andere instelling verwacht.
    Ben je nou echt te beroerd om zelf een account te nemen Coen?
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 20-06-2010 om 23:54
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #21

    Standaard

    Ik heb het niet zozeer over mezelf Ludo (maar fijn dat je me er meteen op aanspreekt) (ik haal mijn blu rays meestal in de UK al zijn de huidige prijzen in de shop goed te noemen-, maar vroeg het me af of het mogelijk is om het systeem te 'kraken' zodat jullie misschien voorzorgsmaatregelen kunnen nemen door bv enkel het registratieadres aan te houden of iets dergelijks?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #22

    Standaard

    ik had een vraag ik heb een nieuwe bestelling gedaan is deze wel goed gegaan

  23. #23

    Standaard

    Onder welke naam heb je de bestelling gedaan? Dat mag je ook via PM aan me laten weten.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #24

    Standaard

    Misschien is het een idee om, wanneer bestellingen verzonden zijn, dat hier te melden. Vermelding van de forum nicknames in een lijstje lijkt mij al genoeg.

    In ieder geval totdat de opties voor bevestigingsmails er zijn.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht
    Vermelding van de forum nicknames in een lijstje lijkt mij al genoeg.
    Daar zit ´m de crux. De bestellingen lopen via de echte namen, niet via de nicknames op het forum. Het is vaak lastig om de link te leggen tussen de bestelling en de nicknames.

    Wel weer een aantal nieuwe titels in de shop!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •