Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.

Discussie: DVD.nl shop

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Daar zit ´m de crux. De bestellingen lopen via de echte namen, niet via de nicknames op het forum. Het is vaak lastig om de link te leggen tussen de bestelling en de nicknames.

    Wel weer een aantal nieuwe titels in de shop!
    Hm, oke, point taken. Daarbij kunnen mensen geheel buiten het forum natuurlijk ook gewoon bestellen. De oplossing zit hem dan blijkbaar puur in persoonlijke e-mails.

    Dan maar even via PM.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Daar zit ´m de crux. De bestellingen lopen via de echte namen, niet via de nicknames op het forum. Het is vaak lastig om de link te leggen tussen de bestelling en de nicknames.

    Wel weer een aantal nieuwe titels in de shop!
    Kunnen jullie niet een nieuw veld toevoegen waarin je je ook nog eens je nick name vermeld? Dan heb je in één keer de echte naam + nick name en is alles zo veel makkelijker uit elkaar te houden
    --

  3. #28

    Standaard

    Nee, want lang niet iedere klant heeft een nickname.
    Dat schept alleen maar verwarring.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #29
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Ik heb "For a Few Dollars More" besteld en het geld is bij mij (al) afgeschreven op 21/6. Hebben jullie het geld (al) ontvangen?
    I'll be back!!

  5. #30

    Standaard

    Ja, geld is ontvangen en de disc zal maandag worden verzonden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #31

    Standaard

    Alle bestellingen, m.u.v. X-Men Wolverine en die met pre-releases zijn verzonden!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #32

    Standaard

    @Ludo

    Allereest wil ik jullie even feliciteren met de prachtige prijzen voor NL releases in de shop Maar hoewel het aanbod steeds groter word zitten er nog steeds een paar nieuwe releases die ik wel zou willen niet tussen.

    Mijn vraag is dan ook, is er een mogelijkheid om titels aan te vragen? Of zijn alleen de titels die nu zijn toegevoegd rendabel qua prijs. Anders is er een site van een groothandel of zoiets waar jullie inkopen zodat ik een beetje een idee kan krijgen van het complete assortiment. m.a.w. Is het mogelijk titels aan te vragen en zijn en distributeurs waarvan jullie absoluut niet kunnen leveren?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  8. #33

    Standaard

    Wij kunnen (bijna) alles leveren wat er op de markt is (zowel DVD als Blu-ray Disc). Alleen kunnen niet alle titels tegen zulke scherpe prijzen aangeboden worden.
    De levertijd is afhankelijk van de voorraad van de leverancier.

    Dus vraag maar, dan geven wij een vrijblijvende prijsopgaaf. Soms zal dat een goede prijs zijn, soms zal (kan) die niet ver van de winkelprijs af liggen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #34

    Standaard

    Vraagje:

    Krijg je korting als je meerdere dingen tegelijk koopt? B.v. 3 voor €25,- of zo? Of korting op blu-rays bij aankoop vanaf 2 of 3 stuks? Weet hier nog niets over namelijk.
    --

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wij kunnen (bijna) alles leveren wat er op de markt is (zowel DVD als Blu-ray Disc). Alleen kunnen niet alle titels tegen zulke scherpe prijzen aangeboden worden.
    De levertijd is afhankelijk van de voorraad van de leverancier.

    Dus vraag maar, dan geven wij een vrijblijvende prijsopgaaf. Soms zal dat een goede prijs zijn, soms zal (kan) die niet ver van de winkelprijs af liggen.
    Bedankt voor je reactie allereerst, zoiets dacht ik al. Ik heb nl. ervaring met acties organiseren op samenkopen.net en dat zit er op het ene artikel net iets meer marge dan de ander. Maar nu ga ik in ieder geval wel sterk overwegen een platinum accountje te nemen zeker nu ik niet meer naar de MM die toch in Alkmaar is hoef voor goedkope NL releases.

    Ik had namelijk intresse in Harry Brown (Blu-Ray) komt donderdag 1 juni uit, is van A-Film en in de retail voor ongeveer € 19,99.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  11. #36

    Standaard

    Even ook een vraagje:
    Worden de blu-rays origineel fabrieks geseald geleverd

  12. #37

    Standaard

    Hallo Ludo,

    Ik heb mijn bestelling vandaag ontvangen.
    Prima verpakt en fijn dat de discs nog gesealed zijn.
    Dus een dikke + voor de dvd.nl shop.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  13. #38

    Standaard

    Idemdito hierzo, ook binnen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #39

    Standaard

    Hier nog een positief bericht in deze prille fase van de DVD.nl Shop.

    2/3 deel van mijn bestelling is vandaag aangekomen, netjes verpakt, gesealde exemplaren, factuur erbij, en met extra verzegeling zoals ik had verzocht. Heel mooi.

    De ontbrekende titel betreft X-Men Origins: Wolverine, maar die zie ik wel verschijnen, zoals hierboven aangegeven.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Even ook een vraagje:
    Worden de blu-rays origineel fabrieks geseald geleverd
    Zoals je ook hierboven al hebt kunnen lezen worden de BD's in fabrieksseal verkocht. Tot nu toe hebben wij ze ook altijd op die manier binnengekregen.

    Het kan voorkomen (is nog niet gebeurd) dat je hoort dat er een disc los in het doosje zit. Dat zou een reden kunnen zijn om de seal te verbreken om de disc goed in het doosje te plaatsen voordat ie verzonden wordt.
    Maar dit zou een uitzonderingsgeval moeten zijn. Het is dan ook de bedoeling om hier voor verzenden melding van te maken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Ik had namelijk intresse in Harry Brown (Blu-Ray) komt donderdag 1 juni uit, is van A-Film en in de retail voor ongeveer € 19,99.
    € 19,99 voor de Blu-ray Disc is wel een heel scherpe prijs. Dat gaat ons niet lukken. Alleen als er minimaal 5 gegadigden zijn zou het mogelijk zijn, maar ik weet niet of er nog meer geïnteresseerden zijn?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Vraagje:

    Krijg je korting als je meerdere dingen tegelijk koopt? B.v. 3 voor €25,- of zo? Of korting op blu-rays bij aankoop vanaf 2 of 3 stuks? Weet hier nog niets over namelijk.
    Op dit moment niet. De prijs die je als member betaalt is zo'n beetje inkoopsprijs, dus daar kan niet eigenlijk niets vanaf.
    Zijn de prijzen zo slecht dat je nóg meer korting wilt
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #43

    Standaard

    Nee, maar ik ben geen member. Maar ja, dan moeten jullie natuurlijk weer winst maken aangezien de members juist korting krijgen omdat ze member zijn en daarmee dvd.nl en dus ook de shop ondersteunen. Ik begrijp het iig
    (En de concurrentie is al groot genoeg).
    --

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zoals je ook hierboven al hebt kunnen lezen worden de BD's in fabrieksseal verkocht. Tot nu toe hebben wij ze ook altijd op die manier binnengekregen.

    Het kan voorkomen (is nog niet gebeurd) dat je hoort dat er een disc los in het doosje zit. Dat zou een reden kunnen zijn om de seal te verbreken om de disc goed in het doosje te plaatsen voordat ie verzonden wordt.
    Maar dit zou een uitzonderingsgeval moeten zijn. Het is dan ook de bedoeling om hier voor verzenden melding van te maken.
    Bedankt voor deze info.

  20. #45

    Standaard

    Het klopt dat Belgen zich niet kunnen aanmelden op de shop? Ik wil namelijk wel een account, denk ik...


  21. #46
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Klopt Thomas, zie post 23 ( antwoord van Ludo ) in dit draadje
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #47

  23. #48

    Standaard

    We hopen deze week rond te krijgen dat ook onze Belgische vrienden een account kunnen nemen!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #49
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat zou echt top zijn Ludo, 'k kijk er alvast naar uit
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    We hopen deze week rond te krijgen dat ook onze Belgische vrienden een account kunnen nemen!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Dat zou echt top zijn Ludo, 'k kijk er alvast naar uit
    Het duurt helaas iets langer
    Mogelijk pas halverwege/eind volgende week.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •