Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.

Discussie: Flodder DVD

  1. #26

    Standaard

    Het is nog maar de vraag of DFW (of in ieder geval degene die de mail beantwoord heeft) het bij het juiste eind heeft. De meeste films in die DVD-box zijn namelijk al een keer op DVD verschenen, en het lijkt me stug dat niet dezelfde schijfjes gebruikt worden, of in ieder geval dezelfde masters.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #27

    Standaard

    Toen eind vorig jaar de Luc Besson-box uitkwam (met daarin de Director's Cut van Leon) heb ik ze gemaild met de vraag of de titels ook los zouden uitkomen. Hun antwoord daarop was nee ... slechts drie maanden na m'n mail werden alle titels los uitgebracht. Dus om nou volledig af te gaan op hun antwoord ....

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Het is natuurlijk 4:3 en als de film origineel zo is...
    Jij hebt heel veel BD's daar zal er toch ook wel 1 tussen zitten of heb je alleen recente films?
    Als de OAR 1.37:1 is is 4:3 de juiste keus (zoals Pinnochio op BD) , maar bij Flodder is dat natuurlijk niet het geval.
    Het gaat hierbij om een 4:3 Pan & Scan versie van Flodder wat eigenlijk al aangeeft hoe oud de gebruikte transfer zal zijn.

    Ik doel dus op 4:3 Pan & Scan uitgaves, die anno 2010 dus echt kunnen aangezien 95% van de TV's in NL wel 16:9 zijn
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Als de OAR 1.37:1 is is 4:3 de juiste keus (zoals Pinnochio op BD) , maar bij Flodder is dat natuurlijk niet het geval.
    Het gaat hierbij om een 4:3 Pan & Scan versie van Flodder wat eigenlijk al aangeeft hoe oud de gebruikte transfer zal zijn.

    Ik doel dus op 4:3 Pan & Scan uitgaves, die anno 2010 dus echt kunnen aangezien 95% van de TV's in NL wel 16:9 zijn
    Ik was al enigzins verbaasd, maar nu begrijp ik wat je bedoelt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #30

    Wink

    Kick; Ik zag laatst dat de DVD's inmiddels ook gewoon los te koop zijn. Proost.

  6. #31
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Blokker had 'm een tijdje terug tijdelijk. Maar in mei van dit jaar, komt ie in elke winkel te liggen.

  7. #32

    Standaard

    Ah zo, een Blokker-exclusiefje dus. Nou ja, bijna volledig los gereleased dan.

  8. #33

    Standaard

    Ik weet niet of je nou gelukkig moet zijn met de losse releases, Om maar even de 1e Flodder 1 release uit 2001 te vergelijken zou ik niet aan beginnen want die uit 2001 is sowieso 16:9 en dat is die Blokker versie absoluut niet.
    Daarbij vind ik die beeldkwaliteit van de 2001 release veel beter.
    Bij Flodder in Amerika blijf ik ook bij mijn Spaanse import versie, Ze zijn beide dan wel 4:3 maar de transfer van die blokker versie is 5x zo slecht, dus geen vooruitgang hoor die losse releases.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •