De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Welke kabel nodig?

  1. #1

    Standaard Welke kabel nodig?

    Hallo allemaal,

    Ik zit met een vraag. Ik wil mijn Digitenne kastje (Samsung SMT 1000t) aansluiten aan een beamer. Welke kabel(s) heb ik hier voor nodig?
    Zie de bijlage voor een foto van de ingangen van de beamer.

    Bij voorbaat dank!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  2. #2

    Standaard

    Hoi Tom,

    Ten 1e welkom op het forum.

    Dat gaat niet zonder een extra hulpmiddel, bijvoorbeeld een scart naar s-video converter, is o.a. hier te koop.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Bedankt.

    Voor het geluid wil ik een simpele speaker aansluiten, deze heeft alleen een Audio In (standaard 3.5mm). Lukt dat met de s-video converter die jij als voorbeeld geeft?

    Is deze misschien beter?
    Laatst aangepast door Tom12 : 21-06-2010 om 19:31

  4. #4

    Standaard

    Wil je nog meer dingen aansluiten? Is net iets handiger om dat direct te melden

    Die ik als voor beeld geef niet, of je moet er weer een converter tussen gaan zetten.

    Jouw voorbeeld weet ik niet, ik weet niet of die kabel 'beide kanten' op kan communiceren, het voorbeeld dat ze geven is namelijk de 'verkeerde kant' op en ik kan niet vinden of het wel kan met die kabel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •