De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ambiance HDMI dvdspeler probleem TV

    Ik heb sinds vandaag een nieuwe TV. Daarop zit maar 1 scart kabel waarop mijn digitale ontvanger zit. Nu kan mijn DVD speler via HDMI dus geen probleem dacht ik.. Maar het werkt dus niet. Als ik mijn DVD aan zet ziet mijn TV deze wel maar ik zie allemaal kleine halve beeldjes door elkaar. Lijkt net een puzzel die je nog goed moet leggen. Heb al verschillende HDMI uitgangen geprobeerd en ook al verschillende HDMI kabels maar het werkt niet.

    Weet iemand waar het aan kan liggen? De dvd werkt wel want ik heb nu een scart van de dvdspeler naar de digitale ontvanger en dan van de ontvanger naar de TV en dan doet ie het zonder problemen maar die oplossing is niet echt ideaal.

  2. #2

    Standaard

    Hoi Ploemax en welkom op het forum.

    ALs ik het zo analyseer is de HDMI uitgang van de DVD speler stuk.
    Probeer de DVD speler eens op een andere TV met HDMI aan te sluiten en evt een ander HDMI apparaat op jouw TV.

    Ik bedenk me dat je misschien in het menu van je DVD speler misschien iets moet wijzigen of een schakelaar op de achterkant van de speler om moet zetten, m.a.w. raadpleeg ook nog de handleiding
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Ik heb inmiddels de handleiding bekeken en de speler ingesteld op HDMI maar dan nog steeds hetzelfde probleem. Heb ook een keer de resolutie aangepast maar toen kreeg ik helemaal geen beeld. Had nog een composiet en audiokabel liggen en heb um nu zo maar aangesloten. Ik gok dat ik de speler al meer dan een jaar heb nu dus terug gaan omdat de HDMI niet werkt heeft geen zin.

  4. #4

    Standaard

    Zou ook wel eens kunnen dat de HDMI ingangen van de nieuwe TV niet werken
    Het oude DVD spelertje krijgt nu wel de schuld..... maar het zouden dus ook wel eens de nieuwe dingen kunnen zijn, zou eens vragen of je van iemand zijn HDMI apparaat op je TV mag aansluiten

    BTW, het is wel zo handig om van de apparaten het merk en modelnummer te vermelden, dat maakt vaak dat je sneller geholpen kunt worden
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •