De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mobiele telefoon legen

    Hoe kan ik alle telefoonnummers etc. uit mijn telefoon legen, ik ga namelijk mijn oude mobiele telefoon weer inleveren voor een nieuwe, maar wil de telefoonnummers etc. die er in staan wegens privacy verwijderen of volstaat gewoon de simkaart verwijderen?

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat de telefoonexperts onder ons ook graag willen weten wat voor type/merk telefoon je gebruikt, ik denk zelf dat dit vaak verschilt. Maar of deze mensen hier echt zijn met diepgaande kennis hierover, weet ik niet. Misschien dat je dit soort vragen beter kunt stellen op fora over telefoons, of op bijvoorbeeld tweakers.net

  3. #3

    Standaard

    Dat ligt eraan of je je nummers hebt opgeslagen op je simkaart of op je telefoon, vaak kun je daarvoor kiezen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard G Bekijk bericht
    Ik denk dat de telefoonexperts onder ons ook graag willen weten wat voor type/merk telefoon je gebruikt, ik denk zelf dat dit vaak verschilt. Maar of deze mensen hier echt zijn met diepgaande kennis hierover, weet ik niet. Misschien dat je dit soort vragen beter kunt stellen op fora over telefoons, of op bijvoorbeeld tweakers.net
    Ik gebruik een Nokia 2610, simpel model.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat ligt eraan of je je nummers hebt opgeslagen op je simkaart of op je telefoon, vaak kun je daarvoor kiezen.
    Geen idee, maar denk op de telefoon zelf....

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zijn de meeste namen langer dan 8 characters dan staan ze in je telefoongeheugen, dat is namelijk een sim beperking. Meestal kan je bij instellingen, telefoon geheugen zien waar en hoeveel informatie er staat.

    Soms voldoet een fabriekreset, maar handmatig zal ook niet al te veel werk zijn. Meestal is er een optie 'alles selecteren' en vervolgens verwijderen. Denk ook aan smsjes, foto's en het leeghalen of verwijderen van een eventuele memorycard.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Zijn de meeste namen langer dan 8 characters dan staan ze in je telefoongeheugen, dat is namelijk een sim beperking. Meestal kan je bij instellingen, telefoon geheugen zien waar en hoeveel informatie er staat.

    Soms voldoet een fabriekreset, maar handmatig zal ook niet al te veel werk zijn. Meestal is er een optie 'alles selecteren' en vervolgens verwijderen. Denk ook aan smsjes, foto's en het leeghalen of verwijderen van een eventuele memorycard.
    Ik heb een fabrieksreset gedaan en volgens mij heeft dat wel gewerkt....

  8. #8

    Standaard

    98 666 3
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •