Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    oeps bedoel vt25 sorry te warm hier of bij jouw ik zei de VT25
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  2. #27

    Standaard

    In de mail van Panasonic stond dat de snel terug lopende zwartwaardes van de 2009 modellen niet voor komen bij de 2010 modellen,dat dit nu in een gelijdelijker tempo zou gaan .Hoe snel nu tja ...

    Het is wat je het waard vindt zo,n antwoord , ik zou er nog niet echt op vertrouwen dat het nu wel allemaal in orde is ,gewoon afwachten tot dat er mensen zijn die hem een aantal maanden hebben , ik ga toch maar voor een Pioneer.

  3. #28

    Standaard

    Hier is een uitgebreide review te vinden van het V20 model

    http://www.avforums.com/review/Panas...ma-Review.html

    Het betrefd wel het engelse model,maar denk niet dat hier veel verschil inzit met het NL/EU model.

    Ik stond eigenlijk op het punt om een G20 of V20 te gaan bestellen,maar als ik dit nu weer allemaal lees begin ik weer te twijfelen,nu ik dacht eindelijk een goeie keuze te maken en er eentje te bestellen,ben namelijk al een eeuwigheid op zoek naar een nieuwe vervangende plasma tv,kijk nu een wat oudere samsung lcd.
    PFFFFFFF,het is niet makkelijk anno 2010 een goeie plasma tv te vinden,alle modellen lijken te kampen met toch wel wat nare minpuntjes.
    Pana rising/floating blacks
    Samsung irritante buzzers
    LG te spiegelend/groene of andere kleur pixels in beeld/te veel lag bij gamen
    Ik weet in ieder geval nu alweer niet meer wat ik moet kiezen,een ding is echter zeker,ik wil voor plasma gaan.
    Laatst aangepast door bjorn32 : 01-07-2010 om 22:06

  4. #29

    Standaard

    Welkom in de club. Ook ik had na lang twijfelen beslist de G20 in huis te halen, vanwege alle reacties.

    Nu begin ik me stillaan de vraag te stellen in hoeverre het irritante gezoem (voor hoever aanwezig?) van Samsung eigenlijk stoort. Tenslotte 1/3de van de prijs goedkoper. En tot op heden geen problemen met zwartwaardes.

  5. #30

    Standaard

    Als ik alles goed bekijk is de Panasonic eigenlijk een matige investering, zeker als je een tv zoekt voor langere tijd. Bovendien verlies je naast wat zwart veel geld. A - omdat hij al veel duurder is dan menig merk, B - tv's altijd snel in prijs dalen, C - Bovendien zal je er later 2e hands minder voor krijgen.

    Als ik nu een tv zocht keek ik verder.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #31

    Standaard

    [troll mode]Lang leve de CRT[/troll mode]
    Ik ben blij dat ik voorlopig nog geen nieuwe TV hoef.

  7. #32

    Standaard

    Denial Edgar, pure denial...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #33
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    [troll mode]Lang leve de CRT[/troll mode]
    Ik ben blij dat ik voorlopig nog geen nieuwe TV hoef.
    Eerste deel.., zo vals
    Tweede deel.., zo true

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Denial Edgar, pure denial...
    De definitie van de hele waarheid.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #34

    Standaard

    CRT's...... zijn dat niet van die lompe zware gevallen met een heel klein beeldscherm die geen hond meer wil hebben
    Have fun and enjoy your collection

  10. #35

    Standaard

    zelfs al stijgen die panas in zwartwaarde, dan nog is ie zwarter dan de samsung
    dit heeft me niet tegengehouden om toch voor een pana te gaan, d
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  11. #36

    Standaard

    zelfs al stijgen die panas in zwartwaarde, dan nog is ie zwarter dan de samsung
    dit heeft me niet tegengehouden om toch voor een pana te gaan, de vraag is ook, als dit geleidelijk aan gebeurd, zal je dat dan wel merken
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #37

    Standaard

    Stijgende zwartwaardes
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Stijgende zwartwaardes
    ik zal het dan anders formuleren voor u
    stijgende voltage waardes waardoor dus het zwart minder zwart wordt
    maar ik denk dat je me zo ook wel begreep
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    ik zal het dan anders formuleren voor u
    stijgende voltage waardes waardoor dus het zwart minder zwart wordt
    maar ik denk dat je me zo ook wel begreep
    Ik begreep je ook, was cynisch, maar je hebt het in 2 bijna dezelfde reacties over stijgende zwartwaardes in een topic over dalende zwartwaardes, vandaar.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik begreep je ook, was cynisch, maar je hebt het in 2 bijna dezelfde reacties over stijgende zwartwaardes in een topic over dalende zwartwaardes, vandaar.
    ah ok, maar ik las op engelse fora "rising black level" i dunno hoe ze daar dan aankomen
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •