De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gevraagd: Word 'fan' van mijn ROCK WERCHTER affiche!

    Momenteel loopt op de site van De Morgen een wedstrijd waarbij je een affiche voor het festival Rock Werchter dient te ontwerpen en vervolgens zo veel mogelijk 'fans' moet trachten te vinden.

    Hierbij mijn affiche (persoonlijk vind ik ze wel geslaagd eigenlijk )




    Beste forumvrienden, zou ik van jullie ook een stemmetje kunnen krijgen voor mijn affiche?
    http://www.demorgen.be/static/nmc/pr...param_id=27663

    Je kan klikken op 'word fan van deze affiche' en dan kan je rechts onderaan via de 'facebook'-knop onmiddellijk inloggen op je facebook-account en fan worden.
    Mocht je geen facebook hebben, dan bestaat ook de mogelijkheid om rechtstreeks via de site te stemmen...

    Vijf secondjes van uw tijd, maar u zou mij er een heel groot plezier mee doen!

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    aw ik heb geen facebook... ik zal andere wel aan het werk zetten voor je

    oh n kan de directe link voor het stemmen niet vinden... (help help)
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor de hulp, Yvonne!
    Heel erg fijn van je!

    Indien je geen facebook hebt, dan kan het via de knop 'word fan van deze affiche' en vervolgens 'Inschrijven en word fan van deze affiche' (linkergedeelte).
    Dan krijg je vervolgens een bevestigingsmail, waarna je daarna op mijn pagina (http://www.demorgen.be/static/nmc/pr...param_id=27663) fan kan worden...

    Via facebook duurt het inderdaad maar enkele seconden, maar dit hebben ze wat omslachtiger gemaakt (waarschijnlijk om te vermijden dat iemand voor zichzelf zou kunnen gaan stemmen).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •