De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Wd live

  1. #1

    Standaard Wd live

    Hallo Allemaal,

    Ik heb sinds een paar dagen en WD Live in bezit. Ik heb nu verschillende bestanden erop gezet zoals; Mkv, iso, avi etc etc. Gewoon rommelen .

    Maar nu had ik een hele Bluray naar binnen gehaald, eentje die ik al zo lang wou hebben en nu is het moment eindelijk daar. Nu dat ik de bluray eindelijk in mijn bezit heb wil het niet echt lukken met afspelen, de film begint in het midden. Ik heb gewoon de map naar de hdd gesleept en dat was het. Moet ik bepaalde mappen in 1 plaatsen? Alsjeblieft geef me wat duidelijkheid.

    Mvg,

    Bulletino

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bulletino Bekijk bericht
    Hallo Allemaal,

    Ik heb sinds een paar dagen en WD Live in bezit. Ik heb nu verschillende bestanden erop gezet zoals; Mkv, iso, avi etc etc. Gewoon rommelen .

    Maar nu had ik een hele Bluray naar binnen gehaald, eentje die ik al zo lang wou hebben en nu is het moment eindelijk daar. Nu dat ik de bluray eindelijk in mijn bezit heb wil het niet echt lukken met afspelen, de film begint in het midden. Ik heb gewoon de map naar de hdd gesleept en dat was het. Moet ik bepaalde mappen in 1 plaatsen? Alsjeblieft geef me wat duidelijkheid.

    Mvg,

    Bulletino
    Helpen met aanwijzingen geven hoe een gedownloade BR af te spelen wordt hier op het forum NIET gewaardeerd, je zult waarschijnlijk dan ook geen hulp krijgen. Hooguit per PM.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Ja, en daarnaast kun je helemaal geen bestanden op de "WD live" zetten. Het apparaat heeft helemaal geen harde schijf.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  4. #4

    Standaard

    Nee daarom heb ik ook en externe hdd

  5. #5

    Standaard

    Kijk anders hier even: http://www.wdtv.nl/index.php
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •