De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Caprica [DVD]

  1. #1

    Standaard Caprica [DVD]

    Caprica

    Pilot van de televisieserie, van de makers van Battlestar Galactica.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik ben benieuwd naar de rest van de reeks, maar een seizoensbox maakt natuurlijk deze release redelijk overbodig.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Gisteravond gezien en wat een goede pilot is dit zeg. Het begint vrij heftig met aardig wat sex en geweld. Als de rest van de serie dit niveau vast kan houden wordt het genieten. Heerlijk om weer een cylon te kunnen horen met het stemgeluid zoals uit the good old days. Alleen hiervoor ga ik de serie al kijken. Top....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    De serie blijft sterk. Tot en met aflevering 10 is tot nu toe uitgezonden in de VS en UK. Binnenkort worden de uitzendingen vervolgd met aflevering 11.

  5. #5

    Standaard

    Hele sterke serie. Heb tot nu toe de eerste 10 afleveringen gezien en die waren eigenlijk allemaal even sterk.

    Verwacht geen Battlestar Galactica maar meer een soort drama serie in een futuristische zetting.

    Hopelijk word deze serie binnenkort ook in Nederland uitgezonden want ik heb het idee dat nog maar weinig mensen op de hoogte zijn van deze serie.

  6. #6

    Standaard

    't is wel niet BSG, maar 't is toch niet slecht. Vooral Eric Stolz weet ik wel te appreciëren...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Hopelijk word deze serie binnenkort ook in Nederland uitgezonden want ik heb het idee dat nog maar weinig mensen op de hoogte zijn van deze serie.
    Dat zal dan sowieso na 22:00 uur worden, gezien de 16+ leeftijdskeuring.

  8. #8

    Standaard

    Voordat ik hem vandaag bekeek (en vervolgens dit topic las) wist ik niet dat dit de pilot van een tv-serie was. Ik dacht dat het gewoon weer een op BSG gebaseerde tv-film was.

    Maar ik vond hem zeker wel aardig. De thema's en het verhaal komen interessant over. Mocht de serie in Nederland als box uitkomen dan ga ik er wel over denken om die aan te schaffen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •