De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Is het het geld waard om deze bose te kopen?

    Hee, ik ben van plan om de bose LIFESTYLE® T20 home entertainment-systeem te kopen. Die kost 2500 euro.
    Ik heb nu de Logitech z-5500 surround, 300 euro, en nog daarop aangesloten 2 pioneer speakers van 600 euro per stuk.
    Mijn set kost dus in totaaal 1500 euro.
    Ik vraag me af of ik nog een groot verschil hoor tussen mijn set en de bose. Ik vindt goed geluid heel belangrijk, maar is het die 2500 euro waard?
    Mvg Pär

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Abupa Bekijk bericht
    Hee, ik ben van plan om de bose LIFESTYLE® T20 home entertainment-systeem te kopen. Die kost 2500 euro.
    Ik heb nu de Logitech z-5500 surround, 300 euro, en nog daarop aangesloten 2 pioneer speakers van 600 euro per stuk.
    Mijn set kost dus in totaaal 1500 euro.
    Ik vraag me af of ik nog een groot verschil hoor tussen mijn set en de bose. Ik vindt goed geluid heel belangrijk, maar is het die 2500 euro waard?
    Mvg Pär
    Ook hier is het antwoord:

    Voor 2500 euro koop je veel mooier spul dan dat je van Bose krijgt voor dat geld.

    Bose spendeert teveel geld om zichzelf veren in de kont te stoppen
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Je zult merken dat menigeen op dit forum niet bepaald pro Bose is. Natuurlijk klinkt het aardig en ziet het er leuk uit maar zo'n LIFESTYLE® T20 home entertainment-systeem is simpelweg veel en veel te duur voor de kwaliteit wat het levert. Ik zou wat je nog hebt staan verkopen en dan eens goed gaan inlezen wat je dan kunt kopen voor 2500 a 3000 euro dat wel veel beter gaat klinken dan zowel je huidige set als die te dure Bose...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    Het is heel simpel, Bosse is niet slecht maar is gewoon de weg kwijt op het gebied van prijs-kwaliteitsverhoudingen. Voor het geld van een Bose set kun je over het algemeen een net zo mooie set kopen die veel beter klinkt.
    Dat neemt niet weg dat het jouw geld is, jouw oren zijn en jij er naar moet luisteren. Dus ga gewoon eens wat luisteren bij verschillende audio zaken en geef het budget aan, dan komt je er vast wel uit.En mocht je besluiten alsnog voor Bose te gaan, het gaat er uiteindelijk om dat jij tevreden bent, ongeacht wat wij allemaal zeggen .

  5. #5

    Standaard

    Als jij graag Bose wil, moet je het doen!
    Op dit forum (net als ik) zullen de meeste mensen adviseren om losse componenten te nemen. Waarom, omdat voor elk budget iets goeds te vinden is. En er genoeg mogelijkheden zijn met aansluiten. En voor de helft van de Bose heb je een systeem die het zelfde of zelfs beter presteert dan de Bose.

    En als je budget 2500-3000 euro is er genoeg te vinden.

    Don't bitch when you got killed....respawn and get revenge!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •