Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 79 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    <KNIP>
    Als we nu niet onze poot stijf houden gebeurt er niets en word het misschien alleen maar erger. En dat is de reden waarom ik vaak zo heftig reageer op dit soort dingen.
    Poot stijf houden? Ik denk inderdaad dat filmmaatschappijen bijzonder onder de indruk zijn van het clubje filmpuristen hier dat staat op de originele aftiteling. (ehm...not!) Zeker als aan de andere kant honderdduizenden Nederlanders klakkeloos de door A-film voorgeschotelde versie kopen.
    Zit daar niet juist de 'catch': door schaalvergroting (dezelfde versie in meedere landen uitbrengen) een produkt goedkoper aan kunnen bieden en daarmee een enorme groep mensen blij maken met een relatief goedkoop produkt. Ik denk dat al die mensen liever €17,- neertellen voor deze versie dan €32,99 voor de versie met de originele aftiteling. Waarom denk je dat zelfs FRS hem zo goedkoop aan kan bieden? Juist.
    Ik denk dat we op de lange duur meer gebaat zijn bij een goedkoop produkt dan gemiereneuk over details waar het gros toch niet over valt.

    Groeten,

    BasH

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Als we nu niet onze poot stijf houden gebeurt er niets en word het misschien alleen maar erger. En dat is de reden waarom ik vaak zo heftig reageer op dit soort dingen.
    Je kunt ook gewoon tegen jezelf zeggen: 'föck them' en een andere regio bestellen. Ik kan hier niet echt van uit mijn dak gaan. Over zo'n release als van Talking Heads, daar ga ik van uit mijn dak (alle extra's strippen voor NL release bedoel ik dan)

    Maar er is hier op dit forum echt vreselijk gereageerd op die bloody aftiteling. Ik kon me meer opwinden over de Nederlandse vertaling van de namen enzo. Zal allemaal wel heel erg verantwoord zijn en volgens de officieel vertaalde boeken maar in dat soort dingen ben ik weer een purist. Net als ze in het journaal praten over Dusseldorp ipv Düsseldorf...
    Nee, als een NL/R2 release me niet bevalt koop ik gewoon een andere die wel goed is. Geen negatieve energie verspillen...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Je kunt ook gewoon tegen jezelf zeggen: 'föck them' en een andere regio bestellen.
    Dat heb ik dan ook gedaan.

    Maar het leuke van dit forum is juist dat ik (en anderen met mij) kenbaar kunnen maken aan A-Video dat dit geen stijl is.

    Ik zal er echter niet wakker van liggen.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    .
    De namen van de betrokken mensen blijft hetzelfde in Frans en Engels. camera is waarschijnlijk nog steeds camera, director wordt direction. Nou en?
    *gg* Misschien is dat nu juist het probleem van een aantal mensen.
    Dat een franse director "metteur en scène" wordt genoemd.

    SCNR

  5. #55

    Standaard

    Sorry hoor maar waarom moet er zoveel ophef ontstaan over een aftiteling en een disc change? als het je niet bevalt dan koop je t toch lekker niet en moet je a film opbellen en hun de huid vol schelden daar heb je denk ik meer aan.... of niet..

  6. #56

    Standaard

    Nee hoor, zo hoeft dat nou ook weer niet, ik denk dat er genoeg mensen hebben correspondeerd met a-film... Daaruit hebben hun kunnen opmaken, dat het toch beter was voor de Nederlandse markt om een apparte versie uit te brengen...

    Investeren in de consument noem ik het maar

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Nee hoor, zo hoeft dat nou ook weer niet, ik denk dat er genoeg mensen hebben correspondeerd met a-film... Daaruit hebben hun kunnen opmaken, dat het toch beter was voor de Nederlandse markt om een apparte versie uit te brengen...

    Investeren in de consument noem ik het maar
    Zullen het er veel zijn die er problemen mee hebben?
    Ik denk dat 90% niet eens de aftiteling bekijkt.
    Robert.

  8. #58

    Standaard

    Wat maakt de aftiteling nou uit? Aftiteling is wel het aller-laaaatste waar ik naar uitkijk, ik ga eerder voor de film zelf of de extra's.

  9. #59
    SteveA
    Guest

    Standaard Mogen Ik bestelling FOTR nederlands version naar het Amerika

    Ik willen op bezoek de netherlands ooit. Ik hebben familie daar waarschijnlijk. Mijn oma vandaan komen enschede. Zij zullen zijn bezoeken hier van Springfield Missouri in ongeveer week.

    Toch.....mogen ik verwerven FOTR van het netherlands to Amerika?

    Ik maar hebben US bankwezen or credit.
    Ik onvoltooid voorwaardelijke wijs behoefte een verband behagen.


    Woorden. Ik hopen dat Ik maken comprehensie hier.

  10. #60

    Standaard Re: Mogen Ik bestelling FOTR nederlands version naar het Ame

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SteveA

    Toch.....mogen ik verwerven FOTR van het netherlands to Amerika?
    Dat mag wel maar de 4-disc versie is nog niet uit, ook niet in Nederland. Dit is geen online-shop maar een dvd-forum.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #61

    Standaard

    sorry dat ik het zeg maar moeten we SteveA wil serieus nemen? het lijkt me eerder een paar van die snotneusen die zich doodlachen omdat wij hier serieus op ingaan... but correct me if i'm wrong

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bartjuh
    sorry dat ik het zeg maar moeten we SteveA wil serieus nemen? het lijkt me eerder een paar van die snotneusen die zich doodlachen omdat wij hier serieus op ingaan... but correct me if i'm wrong
    Dan lacht ie maar, het zal me worst wezen. Ik probeer in 1e instantie mensen te helpen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #63
    SteveA
    Guest

    Standaard

    No I mean als het komen buiten.

    Or a filmed in de netherlands....

    I comrehensive de woord no.

  14. #64

    Standaard

    Steve, your question isn´t entirely clear, but if you just post in English I´m sure it will all make much more sense.
    Compliments for trying to post in Dutch though!

    (trouwens, voor de twijfelaars... aan Steves IP is te zien dat hij wel degelijk uit de VS komt.)

  15. #65
    SteveA
    Guest

    Standaard

    LOL. Ok.....

    I was wanting a DVD of a movie that that was shot on location in the netherlands and if possible, spoken in dutch with english subtitles. I heard the royal wedding that took place recently woud be good because there was alot of dutch. What I would really like is something with a taste of the culture. Even if it's poor quality thats ok. I heard some had recenly won oscars. Those I would really enjoy cut I would like the region 2 versions. I don't know where to get region 2 DVDs online with american cash besides ebay.

    I have relatives there I beleave since I have seen some from my grandmothers hometown with the last name. I want to visit someday and I would enjoy some culture.

    It seems there is no place in the US to learn to speak dutch. I'm trying a couple of programs by Transparent language.

    I would also like the FOTR region 2 because it may have extra footage I'm thinking. They edit stuff here all the time and don't even tell us. Either the extended when it's available, or the theaterical version would do fine.

    A link to somewhere would really help. Thanks for trying to help.

  16. #66
    SteveA
    Guest

    Standaard

    About how many dutch people speak american?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SteveA
    About how many dutch people speak american?
    More than you think, my guess is 70%

    Good Dutch movies are De Aanslag, Soldaat van Oranje, Amsterdamned, Spoorloos. But I doubt if they have English subs
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #68
    SteveA
    Guest

    Standaard

    Thank you for your help with the recommendations.

  19. #69

    Standaard

    Laten we gewoon blij zijn dat er en gave vier delige DVD uit komt van LOTR,
    ik kan haast niet wachten.
    Groetjes
    Vincent

  20. #70
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    lotr giftbox

    foto,s van front en back van deze uitgave

  21. #71
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    klop het dat de 4disc versie van lotr een half uur langer duur dan de 2 disc
    dan bedoel ik dus de film zelf
    en zo ja waar zit m dat in dan?

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    klop het dat de 4disc versie van lotr een half uur langer duur dan de 2 disc
    dan bedoel ik dus de film zelf
    en zo ja waar zit m dat in dan?
    Klopt inderdaad, in de bioscoop versie is gesneden omdat ie te lang duurde
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #73
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard


    ok en weet je toevallig welke scenes en waar in de film ongeveer de extra tijd terug te vinden is?(bergen,sneeuw,grot,dorp of noemmaar op)
    of is hier verder nog niks over bekend?

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool

    ok en weet je toevallig welke scenes en waar in de film ongeveer de extra tijd terug te vinden is?(bergen,sneeuw,grot,dorp of noemmaar op)
    of is hier verder nog niks over bekend?
    Kleine scenes over de hele film verdeeld oa:

    Meer scenes met Bilbo en Hobbiton helemaal in het begin
    Langere scenes in Rivendell
    De geschenken van Galadriel die aan de Reisgenoten wordt gegeven
    Gollum komt nog wat meer in beeld volgens mij op een houtblok in de rivier


    Het zullen allemaal bekende dingetjes uit de boeken zijn
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #75

    Standaard

    nog een mooi plaatje om te kwijlen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •