De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Funny People (Judd Apatow)

    En er staat nog een film in de planning voor Apatow en Rogen. Vooral Rogen gaat het erg druk krijgen komend jaar. Overigens is de cast er weer één om je vingers bij af te likken...

    Van Empire:
    More Funny People Join Apatow
    Hill and Schwartzman join stand-up film



    Adam Sandler, Seth Rogen, Leslie Mann and Eric Bana are already aboard Judd Apatow's upcoming Funny People, but they've now been joined by Jason Schwartzman and Jonah Hill. That means that this film's levels of comedy talent are approaching critical mass, so that they'll either spend the entire shoot cracking each other up or sitting morosely in silence, saving their funny for the camera.

    Little is known about the plot so far, except that it's set in the world of stand-up comedy and is about a comedian who has a near-death experience. The original four stars have all worked as stand-up comedians at one time or another; we're not sure about these latest two, but they're pretty funny so it hardly matters.

    Shooting starts in September, and we'll be keeping an eye out in case of further funny casting between now and then.
    En van Comming Soon:
    Judd Apatow Finds Funny People

    June 12, 2008

    Variety says that Judd Apatow has added Jason Schwartzman and Jonah Hill have joined the previously-announced Adam Sandler, Seth Rogen, Leslie Mann and Eric Bana in Funny People, which will be co-financed by Universal Pictures and Columbia Pictures, with Universal distributing on July 31, 2009.

    The filmmaker, who last wrote and directed Knocked Up, was deliberately vague about subject matter, allowing only that the movie takes place in the world of standup comedy and the focus is on a comedian who has a near-death experience.

    The film is a co-production of Apatow Productions and Happy Madison, and Apatow is producing with Clayton Townsend and Barry Mendel. Jack Giarraputo, Rogen and Evan Goldberg are executive producers.

    Production begins in mid-September in Los Angeles.
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  2. #2

    Standaard

    Het lijkt wel of er elke dag nieuws is te melden uit het Apatow-kamp. Ik kan er voorlopig geen genoeg van krijgen, dus kijk ook weer uit naar deze film. De cast is inderdaad fantastisch, al heeft Adam Sandler me nooit echt bevallen. Ben vooral benieuwd naar Eric Bana, wist niet dat hij ooit stand-up heeft gedaan...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Het lijkt wel of er elke dag nieuws is te melden uit het Apatow-kamp. Ik kan er voorlopig geen genoeg van krijgen, dus kijk ook weer uit naar deze film. De cast is inderdaad fantastisch, al heeft Adam Sandler me nooit echt bevallen. Ben vooral benieuwd naar Eric Bana, wist niet dat hij ooit stand-up heeft gedaan...
    Sta er ook iedere keer weer van te kijken, na Knocked Up ben ik iig voorlopig nog niet verzadigd... laat maar komen...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  4. #4

    Standaard

    Die vent heeft de snelheid er wel goed inzitten, zeg...

    Maar ook ik kan er nog geen genoeg van krijgen, heerlijke komedies!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #5
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  6. #6

    Standaard

    Voor een film die Funny People heet vond ik de trailer eigenlijk niet erg funny, al ben ik best wel een fan van Apatow producties en kijk ik hier ook wel weer naar uit. Ben benieuwd hoe Adam Sandler gaat uitpakken in een Apatow productie, voorlopig nog geen film tegengekomen waarin ik die man kan uitstaan. Op het eerste zicht is dit ook een wat subtielere komedie dan de meeste Apatow producties, en de trailer geeft precies al veel van het verhaal weg (niet dat het verhaal de reden is om Apatow films te kijken).

    In afwachting van Funny People staat hier vanavond alvast Role Models op het programma, daar keek ik ook al lang naar uit om die eindelijk eens te kunnen zien.

  7. #7

    Standaard

    Ik vind de trailer eigenlijk ook niet zo leuk, maar omdat het een Judd Apatow film is, geef ik hem zeker het voordeel van de twijfel. Ook ik ben geen fan van Adam Sandler, dus dat wordt even afwachten.

    De aanwezigheid van Apatow's vrouw en kinderen doet me overigens te veel aan Knocked Up denken. Weet dus niet of dat zo'n verstandige keuze is.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  8. #8

    Standaard

    De trailer viel mij enigzins tegen. Het voelt allemaal zeer ingetogen aan, terwijl ik de ' normale' Adam Sandler zeer goed kan waarderen. Als ie ooit een keer op tv is zal ik er misschien een poging aan wagen.
    Watched it

  9. #9

    Standaard

    Misschien geen spectaculair grappige trailer, maar toch ziet het er wel goed uit.

  10. #10

    Standaard

    Als ik op de trailer moet afgaan is het duidelijk anders dan Apatow zijn eerdere films. Misschien maar beter ook, meer van hetzelfde is niet altijd beter.
    In de trailer zitten evenwel een aantal ijzersterke scenes. Ben wel optimistisch hierover.

  11. #11

    Standaard

    Nieuwe trailer:
    http://www.youtube.com/watch?v=pucOjLP5ob0

    Alle Apatow ingrediënten lijken erin te zitten, o.a.;
    - “De vaste acteurs” (Rogen, Hill en zelf zijn gezin… ),
    - De popculture verwijzingen,
    - De dialogen.

    Rogen ziet er wel mager uit hier...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  12. #12

    Standaard

    Gisteren gezien en op zich wel een aardige film. Niet echt een komedie, maar meer een goed geschreven drama over comedians met erg leuke grappen. Adam Sandler zet echt een indrukwekkende prima rol neer. Ik ben nooit fan van zijn komedies geweest, maar in serieuze rollen kan ik hem wel waarderen (zie ook Punch Drunk Love). Een slanke Seth Rogen, Leslie Mann en Jason Schwartzmann zijn prima zoals altijd. Opvallend was ook de keuze voor Spielberg-cinematograaf Janusz Kaminski, waardoor de film er mooi uitzag. De veel te lange speelduur, onevenwichtige tweede helft (voelde aan als een andere film) en gemis van een bevredigende climax, zorgen er echter voor Funny People zich niet meten met het voorgaande werk van Apatow. Zeker leuk om te kijken, maar er had meer ingezeten. 7,2
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  13. #13

    Standaard

    Deze tijd geleden ook al mogen zien en het is tot nu de minste die zowel geschreven als geregisseerd is door Apatow.

    Ik heb het voorheen erg leuk gevonden dat hij zijn acteurs de ruimte gaf om te improviseren maar het begint nu steeds meer een ongeorganiseerde rommel te worden waar je 2 1/2 uur doorheen moet zitten. Dat Ocean's Twelve gevoel kreeg ik weer, waarbij iedereen maar een beetje liep te ouwehoeren en "kijk-hoe-relaxed-wij-aan-het-werk-zijn."

    Leuke gastrolletjes her en der die Apatow's populariteit showen maar produceren lijkt die bijna beter te kunnen. 40-Year-Old Virgin blijft zijn beste (debuut).
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    De veel te lange speelduur, onevenwichtige tweede helft (voelde aan als een andere film) en gemis van een bevredigende climax, zorgen er echter voor Funny People zich niet meten met het voorgaande werk van Apatow.
    Helemaal mee eens, had het zelf niet beter kunnen zeggen

  15. #15

    Standaard

    Derde en minste Apatow tot nu toe.
    Meer drama (ziekte, overspel) dan komedie wat geen punt is, alleen door de speelduur (bijna 2,5 uur) is het wel een lange zit die niet de hele tijd weet te boeien ondanks paar aardige grappen.
    Bij zijn vorige films (The 40-Year Old Virgin en Knocked Up) was de lengte van de film geen issue voor mij.
    Werkelijk een shitload aan cameo's ( o.a. Sarah Silverman en zelfs Eminem ) komt voorbij.
    Was ook gewend om een chubby Seth Rogen te zien en dan is het wel effe wennen om ‘m nu zo te zien.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  16. #16

    Standaard

    Heb vorige week de dvd gekocht en er zouden 2 versies van de film op moeten staan: de bioscoopversie en extended version. Echter valt er nergens op de dvd te kiezen welke versie je wilt afspelen. Weet iemand hoe je kunt aangeven welke versie je wilt zien? BVD
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •