De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: *** Verkocht ***

Standaard *** Verkocht ***

Bagdad, Irak 2003. Missie: onduidelijk. Vijand: niet-geïdentificeerd. Duur van uitzending: onbekend. De mariniers van het First Recon Battalion waren op geen enkele manier voorbereid op die eerste 40 dagen van de oorlog in Irak, waarin ze worstelden met ondeugdelijke uitrustingen en tegenwerking van hogerhand, en bij elke nieuwe ontwikkeling hun missie sterker in twijfel begonnen te trekken. Dit is het moedige, rauwe en meedogenloos eerlijke relaas van een insider vol kameraadschap, loyaliteit en razernij over het ware gezicht van deze moderne Amerikaanse oorlog. Van producers David Simon en Ed Burns, twee van de makers van de eerder verschenen en veelgeprezen HBO-serie The Wire, verschijnt nu deze al even enthousiast ontvangen zevendelige miniserie van HBO Films, naar de bestseller van Evan Wright.

Regio 2
    NLO
    3 dvd box
    448 minuten
    diverse extra's (documentaires etc.) en boekje van 24 pagina's

prijs € 20,- inclusief verzendkosten
    of doe een leuk ruilvoorstel
    Laatst aangepast door Marcel Lahaije : 25-08-2010 om 16:49
    There are two types of people: those that talk the talk and those that walk the walk. People who walk the walk sometimes talk the talk but most times they don't talk at all, 'cause they walkin'. Now, people who talk the talk, when it comes time for them to walk the walk, you know what they do? They talk people like me into walkin' for them.

Standaard

up, ruilen mag ook
    There are two types of people: those that talk the talk and those that walk the walk. People who walk the walk sometimes talk the talk but most times they don't talk at all, 'cause they walkin'. Now, people who talk the talk, when it comes time for them to walk the walk, you know what they do? They talk people like me into walkin' for them.

Standaard

Dag Marcel,

Iets interessants tussen mijn dvd's?

Gr

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rami16 Bekijk bericht
    Dag Marcel,

Iets interessants tussen mijn dvd's?

Gr
    Sorry, zit helaas niks voor me bij

Standaard

up

Standaard

up

Standaard

up...

Standaard

ik probeer het nog eens :

Interesse in titels als:

The Promotion
    Azumi (seal)
    Henry Poole is Here (seal)
    1408 (seal)
    Noise (Tim Robbins/seal)

allen r2nl

of check mijn tra

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rami16 Bekijk bericht
    ik probeer het nog eens :

Interesse in titels als:

The Promotion
    Azumi (seal)
    Henry Poole is Here (seal)
    1408 (seal)
    Noise (Tim Robbins/seal)

allen r2nl

of check mijn tra
    sorry, zit helaas (nog steeds) niks bij

Instellingen bij het plaatsen van berichten