De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard pioneer VSX-2020 of de onkyo TX-NR808

    ik weet niet welke van de 2 ik zou kopen pioneer VSX-2020 of de onkyo TX-NR808 mischien dat jullie mij kunnen helpen

  2. #2

    Standaard

    onkyo TX-NR808 deze heb ik dinsdag gekochtmaar wat een boek werk zit goed geluid in en rest hoor je nog binnen kort goed testen het is zoo warm oja hij word niet zo warm

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door elvis Bekijk bericht
    onkyo TX-NR808 deze heb ik dinsdag gekochtmaar wat een boek werk zit goed geluid in en rest hoor je nog binnen kort goed testen het is zoo warm oja hij word niet zo warm
    Als een receiver niet warm wordt kan dit twee dingen betekenen. De receiver staat niet lang genoeg aan of dat er klasse D eindverstekers gebruikt worden. Deze zetten minder energie om in warmte, hebben daardoor een hoger rendement, nemen minder ruimte in en worden daarom veel gebruikt in kleine toestellen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door elvis Bekijk bericht
    onkyo TX-NR808 deze heb ik dinsdag gekochtmaar wat een boek werk zit goed geluid in en rest hoor je nog binnen kort goed testen het is zoo warm oja hij word niet zo warm
    Fijn ook dat je leestekens en hoofdletters gebruikt...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    On topic:

    ik heb zelf het kleine broertje van de Pio. Tenminste, het vorige model. De 919. Ik ben er zeer tevreden over. Het geluid is echt compleet naar smaak in te stellen. Het geluid is standaard wel wat schel bij de Pio, maar is zoals gezegd goed in te stellen zodat het niet meer schel is.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Fijn ook dat je leestekens en hoofdletters gebruikt...
    Er staat toch een keurig verbindingsstreepje tussen de X en de N.

    Mijn voorkeur ligt bij de Onkyo. Gewoon heel veel waar voor het geld in deze prijsklasse.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Er staat toch een keurig verbindingsstreepje tussen de X en de N.

    Mijn voorkeur ligt bij de Onkyo. Gewoon heel veel waar voor het geld in deze prijsklasse.
    Was ook niet voor jou bedoeld. Ik quote je toch ook helemaal niet joh
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Was ook niet voor jou bedoeld. Ik quote je toch ook helemaal niet joh
    Beste Michael,

    Ik mag toch hopen dat je voldoende inlevingsvermogen hebt om vast te kunnen stellen dat mijn opmerking wellicht niet geheel serieus genomen moest worden....

    Gr. Alexander
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •