Pagina 21 van 21 EersteEerste ... 111718192021
De resultaten 501 tot 506 van 506 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Het is niet echt een andere methode, maar wel een gids waarin op subwooferplaatsing en akoestiek na, alle onderwerpen de revue passeren. Zit zelfs een stukje bij over de gevoeligheid van speakers i.r.t. het goed krijgen van de surround-bubble.

    Welk board is daar het meest voor geschikt? ISF&HAA, Home Theater Algemeen of nog een andere?
    Bij het onderdeel Home Theater Algemeen is de openingspost een vaste die bovenaan blijft staan. Het jammere is, als je daarin post, dat jouw bijdrage achter de andere bijdragen komt.
    Als je je bijdrage ergens anders neerzet verhuist hij mee met de datum waarop er als laatste iets actief was...... je kunt je bijdrage aan een modje laten zien en vragen of hij er iets speciaals mee kan doen als hij de bijdrage speciaal genoeg vind. (bijvoorbeeld plaatsen als 2e of 3e post na de openingspost van de andere ook informatieve bijdragen.)
    Have fun and enjoy your collection

  2. #502
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Bij het onderdeel Home Theater Algemeen is de openingspost een vaste die bovenaan blijft staan. Het jammere is, als je daarin post, dat jouw bijdrage achter de andere bijdragen komt.
    Als je je bijdrage ergens anders neerzet verhuist hij mee met de datum waarop er als laatste iets actief was...... je kunt je bijdrage aan een modje laten zien en vragen of hij er iets speciaals mee kan doen als hij de bijdrage speciaal genoeg vind. (bijvoorbeeld plaatsen als 2e of 3e post na de openingspost van de andere ook informatieve bijdragen.)
    Bedankt! Ik zal eens kijken of een mod het informatief genoeg vindt om er iets speciaals mee te doen...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #503

    Standaard Nog geen tijd gehad

    Sorry dat ik pas laat reageer maar met alle gedane postings moet ik het geluid en de verdeling over de speakers kunnen verbeteren. Tot dusver nog geen tijd gehad maar ik probeer het aankomende zondag.

    Bedankt allemaal en ik hou jullie op de hoogte

  4. #504

    Standaard

    Hoi Allemaal,

    Pas afgelopen zaterdag had ik even tijd om de boel eens goed af te stellen. En ja hoor mede dank zij HTip heb ik de boel naar wens staan. Wat een verschil!!! Waar ik nu wel ben achtergekomen, is het verschil tussen tv, br-speler, dvd en cd. Eigenlijk heeft iedere drager zijn eigen instellingen nodig maar dat kan gelukkig ook.

    Dat probeer ik volgende week wel weer. Wat me nu wel weer opvalt is dat het geluid niet synchroom loopt met het beeld. Weet iemand daarvoor nog een oplossing????

  5. #505

    Standaard

    Daarvoor helpt vaak maar één ding als je alle kunstmatige verbeteraars al uit hebt staan en dat is de vertraging van het geluid handmatig aan te passen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  6. #506
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Fijn dat je set nu naar je wens klinkt. Heb je mijn instelgids op het HTforum hiervoor gebruikt?

    Het synchroon laten lopen van beeld en geluid kan je ook oplossen met lipsync, iets wat moderne receivers kunnen regelen. Tenzij het niet uit alle speakers asynchroon loopt, dan is het zoals Gerco aangeeft een handmatige aanpassing. Goed luisteren en dan de afstand aanpassen totdat alle speakers synchroon lopen. Een 7.1 stereomode kan hierbij goed helpen.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

Pagina 21 van 21 EersteEerste ... 111718192021

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •