Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.

Discussie: Fright Night

  1. #26

    Standaard

    De Amerikaanse 30th Anniversary Edition van Fright Night is afgelopen dinsdag in de verkoop gegaan en zal vanaf 20 januari verzonden worden. 5000 exemplaren zijn er gedrukt, daar zijn er echter nog maar minder dan 500 exemplaren beschikbaar. Wees er dus snel bij als je 'm wilt hebben.

    http://www1.screenarchives.com/title...-PER-CUSTOMER/

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank Bekijk bericht
    de amerikaanse 30th anniversary edition van fright night is afgelopen dinsdag in de verkoop gegaan en zal vanaf 20 januari verzonden worden. 5000 exemplaren zijn er gedrukt, daar zijn er echter nog maar minder dan 500 exemplaren beschikbaar. Wees er dus snel bij als je 'm wilt hebben.

    http://www1.screenarchives.com/title...-per-customer/
    this title is no longer available.

  3. #28

    Standaard

    Dat was snel. Gelukkig heb ik een exemplaar kunnen bemachtigen. Het duurde wel 40 minuten voordat ik mijn bestelling kon afronden. Door de grote vraag naar deze titel was de website zeer traag en op diverse momenten zelfs onbereikbaar.

  4. #29

    Standaard

    De vorige release van Fright Night kan bij mij de deur uit, heb ook de 30th ann. edition besteld.
    Als iemand interesse heeft, gelieve te PM'en.

  5. #30

    Standaard

    Toch jammer dat die titel geen grotere release krijgt.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Toch jammer dat die titel geen grotere release krijgt.
    Je kunt de film zelf gewoon in Nederland op blu-ray kopen voor een tientje hoor.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je kunt de film zelf gewoon in Nederland op blu-ray kopen voor een tientje hoor.
    Dat weet ik, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat deze US versie beter was kwa geluid o.a in vergelijking met de NL uitgave.

    Vandaar ik het erg jammer vind dat ze hem niet gewoon uitbrengen in de US in een niet gelimiteerde oplage.

  8. #33

    Standaard

    Nadat de vorige uitgave van Twilight Time zo snel uitverkocht was, neem ik aan dat de echte fans deze wel hebben kunnen bemachtigen. Het was ruim van te voren aangekondigd en nu was de titel dus niet meteen uitverkocht.

  9. #34

    Standaard

    Ik blijf het toch raar vinden dat een titel als deze zo gelimiteerd is.

    Is niet echt een speciale top titel, dus waarom niet een gewone release die je kan blijven kopen, zoals velen dat zijn.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik blijf het toch raar vinden dat een titel als deze zo gelimiteerd is.

    Is niet echt een speciale top titel, dus waarom niet een gewone release die je kan blijven kopen, zoals velen dat zijn.
    Dat is ook niet echt hun stijl, toptitels uitbrengen.

  11. #36

    Standaard

    De verschillen tussen de eerste uitgave van Twilight Time, de Europese uitgave van Sony en de tweede uitgave van Twilight Time:

    http://www.dvdbeaver.com/film3/blu-r...ht_blu-ray.htm

  12. #37

    Standaard

    De eerste TT uitgave van Fright Night staat nu in mijn verkopershoek op de site, voor degenen die mochten interesse hebben.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •