De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.

Discussie: The Raid

  1. #1

    Standaard The Raid

    The Raid



    26 September gaat deze in Engeland verschijnen op BD : http://www.amazon.co.uk/Raid-Blu-ray...4157409&sr=1-1

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de US versie al gezien op blu-ray

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Waar besteld dan ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #4

    Standaard

    Niet besteld, maar gewoon bekeken. Is de US blu-ray huur versie.

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    US huur versie, leuke omschrijving voor een download
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    US huur versie, leuke omschrijving voor een download

  7. #7

    Standaard

    Is er in de Nederlandse releases van The Raid en The Raid 2 gesneden of zijn het gewoon de uncut versies hier? Thanks
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Is er in de Nederlandse releases van The Raid en The Raid 2 gesneden of zijn het gewoon de uncut versies hier? Thanks
    Het zijn de volledige versies voor zover ik weet. Bij het bekijken ervan heb ik heb geen verschil gemerkt met het origineel.

  9. #9

    Standaard

    Ok zou mooi zijn, thanks
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  10. #10

    Standaard

    Bij de Mediamarkt is hij samen met deel 2 verkrijgbaar in een lelijke metalpack. Er stond een hele bak vol recente films in die lelijke hoezen
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  11. #11

    Standaard

    Wel een mooie prijs Heb hem maar meegenomen, had alleen van deel 1 de mooie steelbookversie (dacht hmv exclusive)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  12. #12

    Standaard

    Is het nodig om The Raid 1 te zien voordat je The Raid 2 wil bekijken ?

  13. #13

    Standaard

    Niet heel erg, maar het verhaal loopt wel over... maar niet zoals Star Wars of LOTR bijvoorbeeld. Ik vond Raid 1 overigens beter dan deel 2

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Niet heel erg, maar het verhaal loopt wel over... maar niet zoals Star Wars of LOTR bijvoorbeeld. Ik vond Raid 1 overigens beter dan deel 2
    Ok bedankt.
    Het gaat mij erom dat het beeld helemaal in orde is zoals een BR schijf hoort te zijn, zoals ik heb gelezen valt dat bij deel 1 erg tegen ( zelfs tegen het DVD kwaliteit aan ) en dan gaat mij een hoop plezier weggenomen worden puur omdat ik me dan ga storen daaraan.
    Daarbij lees ik meer positieve reacties over deel 2 dan deel 1.. maar dat is een ieder voorzich.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ok bedankt.
    Het gaat mij erom dat het beeld helemaal in orde is zoals een BR schijf hoort te zijn, zoals ik heb gelezen valt dat bij deel 1 erg tegen ( zelfs tegen het DVD kwaliteit aan ) en dan gaat mij een hoop plezier weggenomen worden puur omdat ik me dan ga storen daaraan.
    Daarbij lees ik meer positieve reacties over deel 2 dan deel 1.. maar dat is een ieder voorzich.

    Dus... je gaat een film niet kijken omdat de bluray misschien van mindere kwaliteit is???

  16. #16

    Standaard

    De beeldkwaliteit van het eerste deel is niet optimaal, maar zéker geen dvd kwaliteit. Het ligt ook aan de bron. Met een klein budget gefilmd en veel donkere scenes. Maar het is echt één van de beste actiefilms die ik ooit heb gezien en de choreografie van de vechtscenes is geniaal!

    Het eerste deel is echt verplichte kost, ik vond 'm beter dan de tweede en die is toch ook wel erg goed
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Dus... je gaat een film niet kijken omdat de bluray misschien van mindere kwaliteit is???
    Dat heb je goed gelezen.. de kans is i.i.g. zeer groot ! Zoals gezegd, het neemt een stuk plezier weg omdat ik me eraan stoor als het beeld niet optimaal is.. vandaar dat ik ook bijvoorbeeld ''Dredd'' niet heb gekocht.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Het eerste deel is echt verplichte kost, ik vond 'm beter dan de tweede en die is toch ook wel erg goed
    Hmm.. veel verschillende antwoorden op verschillende sites over wel of niet zien van deel 1. Ik zal hem eens aanschaffen en kijken of ik het belangrijk genoeg vind.
    Bedankt i.i.g. !

  18. #18

    Standaard

    De US BD van Sony schijnt het beste te zijn van deel 1.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    De US BD van Sony schijnt het beste te zijn van deel 1.
    NL subs ?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    NL subs ?
    Nee, alleen UK subs en regio A volgens mij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nee, alleen UK subs en regio A volgens mij.
    Ok bedankt !

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •