Pagina 29 van 78 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 1946 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Gister ook pas laat thuis van de Arena, maar gelukkig wel een hele boeiende wedstrijd gezien. Ajax eerste helft helemaal niks te duchten van het laffe Auxerre zonder zelf echt super te spelen. Jammer dat ze het in de tweede helft (weer) onnodig spannend maken maar opzich is er na de 2-1 ook niet echt veel meer aan de hand geweest.

    Het leek er trouwens op vanaf waar ik zat dat die aanvaller waaruit de rode kaart van Ooijer voortkwam buitenspel stond toen ie aan de verdedigers ontsnapte?! Heb alleen de samenvatting niet meer kunnen zien op tv. Was het buitenspel of niet??

    Het ziet er voor Ajax in ieder geval rooskleurig uit om te overwinteren (2e kan ook nog met wat geluk), maar dan zal je in ieder geval een puntje moeten pakken bij Auxerre.

  2. #702

    Standaard

    Chadli, Rosales en ook Ruiz weer dramatisch! Vooral de eerste twee zijn echt CL onwaardig.

  3. #703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Chadli, Rosales en ook Ruiz weer dramatisch! Vooral de eerste twee zijn echt CL onwaardig.
    Vond beide ploegen eigenlijk CL onwaardig, wat een droevig niveau zeg. Van mij mogen ze terug naar 8 of 16 van de beste Europese topploegen

  4. #704

    Standaard

    Gareth Bale, wat een geweldenaar. Die gast is zo ontzettend goed. Heeft de clubs ondertussen wel voor het uitkiezen denk.

    Terechte uitslag verder bij Twente - Werder.
    The horror...the horror...

  5. #705

    Standaard

    Nou, het ging allemaal zo makkelijk maar waar ik zo bang voor was gebeurde (tempo terug laten lopen en daarom verslappen), en het liep nog bijna fataal af ook. Hou je na een uitstekende eerste helft toch nog een zeer bittere nasmaak over aan zo'n wedstrijd. Dat is toch het nuanceverschil in tactiek en intenties waarmee je zo'n wedstrijd in gaat. Als je wat aanvallender en op een wat hoger tempo speelt is het omschakelen naar het uitspelen van een wedstrijd groter en sukkel je jezelf in slaap. Erg lakse fout van Santon bij die 4-3, en bij de 4-2 zag Cordoba (wat deed die op rechtsback?) er niet goed uit. Afijn, wel de drie punten, en Eto'o al op zes na drie wedstrijden

    Bale heeft z'n gewilde status eer aan gedaan vanavond.

  6. #706

    Standaard

    Goal van Janssen was buitenspel? Althans, die voorzet op Janko, Daar stond Janko toch echt buitenspel.

    Daarnaast schandalig dat het twente publiek Arnautovich zo uitfluit, terwijl hij het goede voorbeeld geeft door niet te juichen na zijn doelpunt.

    FC Twente en haar supporters krijgt het een beetje hoog in de bol na 1 landskampioenschap.


    Ik geniet echt van Eto'o! Zo dom van Barcelona om hem te laten gaan, na een jaar wennen komt hij nu pas echt op stoom


  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Goal van Janssen was buitenspel? Althans, die voorzet op Janko, Daar stond Janko toch echt buitenspel.
    Dat leek mij ook, maar ik heb nooit het beeld stilgezet zien worden op dat moment.

    Ik geniet echt van Eto'o! Zo dom van Barcelona om hem te laten gaan, na een jaar wennen komt hij nu pas echt op stoom
    Mjah, hij staat nu ook (meer) op z'n eigen plek. Als Milito speelt komt ie wel vanaf de flank maar hij heeft veel minder verdedigende taken en komt vaker voor de goal. En nu Milito al een tijdje geblesseerd is speelt hij grandioos als diepste spits.
    Onvoorstelbaar wat een verschil met z'n lompe gehark van vorig jaar.

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Dat leek mij ook, maar ik heb nooit het beeld stilgezet zien worden op dat moment.
    Ik heb het beeld via youtube op pauze gezet, en je ziet echt dat Janko op het moment van spelen buitenspel staat...


  9. #709

    Standaard

    Jordania ontslaat coach Bos vanwege slechte resultaten

    21/10/2010 11:40
    Theo Bos is niet langer trainer van Vitesse. De 45-jarige oefenmeester is door eigenaar Merab Jordania ontslagen vanwege de tegenvallende resultaten van de Arnhemse club.

    'Wij hebben deze beslissing met pijn in ons hart genomen en zijn dankbaar voor alle inzet van Theo voor Vitesse', reageerde technisch directeur Ted van Leeuwen op het ontslag van de trainer. 'Er was en is een groot respect voor de clubman, persoon en trainer Theo Bos. Theo zal altijd welkom blijven bij zijn club.'

    'Ik ben uiteraard zeer teleurgesteld en vind het jammer dat ik niet meer tijd heb gekregen, omdat ik het idee had dat we op de goede weg waren', aldus Bos. 'De beslissing lag niet in mijn hand. Ik loop te lang mee in het voetbal om dat niet te beseffen. Het is jammer dat het hoofdtrainerschap nu eindigt bij Vitesse, maar het betekent absoluut niet het einde van mijn trainerscarrière.'

    Jordania nam Vitesse afgelopen zomer over en investeerde flink
    in de spelersgroep. Maar de ploeg presteerde matig onder leiding van Bos. Na negen competitieduels heeft de club slechts acht punten, terwijl Jordania bij zijn aantreden aangaf binnen drie jaar kampioen te willen zijn.

    Bos was sinds 3 januari 2009 trainer van Vitesse, hij volgde Hans Westerhof op. Daarvoor was Mister Vitesse ruim drie jaar trainer van Jupiler League-club FC Den Bosch.
    tsja, dat zat er dik in. Bos kon dit gevecht niet winnen, de voorzitter zal wel een eigen mannetje willen. (een assistent van Chelsea ofzo...)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #710

  11. #711

    Standaard

    Dat zag iedereen wel aankomen ja al een hele tijd.

  12. #712

    Standaard

    Real Madrid dendert voort: 6-1 tegen Santander en 4 goals van Ronaldo. Het is nog vroeg in het seizoen maar ik word wel blij van het spel. En met de week word ik ook een grotere fan van Ozil. Ongelooflijk wat hij nu laat zien
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  13. #713

    Standaard

    Wat een ongelovelijke kwal die Wegereef. Ajax staat weer met 10 man, Anita rood.

  14. #714

    Standaard

    Sloeg helemaal nergens op, maar goed, niet dat het veel had uitgemaakt, met zo'n schandalige wedstrijd instelling win je toch geen wedstrijd. Dieptriest, ik hoef de tweede helft niet eens meer te zien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #715

    Standaard

    Toch wel erg verrassend puntverlies voor Ajax. De rode kaart speelde wellicht een rol, al schijnt de instelling, getuige het commentaar hierboven, ook niet geweldig te zijn geweest.

    Ben benieuwd of Feyenoord weer weet te verrassen in Eindhoven. Volgens mij wonnen ze vorig jaar daar ook volkomen onverwachts, ik dacht voor de beker. Het is misschien de ideale wedstrijd voor deze ploeg: ze hoeven het spel niet te maken, ze zijn de underdog en dat resultaat van vorig jaar speelt in het achterhoofd mee.

  16. #716

    Standaard

    Heb toch nog een deel van de tweede helft gekeken, instelling was wel eens stuk beter, uitvoering niet. Wel nog twee goals gemaakt maar dat lag ook aan de zwakte van Excelsior. Dieptepunt was toch wel Wegereef, dit moet toch wel één van zijn slechtste wedstriiden ooit zijn.

    Hopelijk valt de blessure van Stekelenburg mee, dat is wel even veel belangrijker dan dit puntverlies.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ben benieuwd of Feyenoord weer weet te verrassen in Eindhoven.

    Zal niet voor vandaag zijn ...

  18. #718

    Standaard

    Gaat lekker met Feyenoord.. pff triest om te zien.

  19. #719

  20. #720

    Standaard

    Daar is hij dan.
    The horror...the horror...

  21. #721

    Standaard

    Wat is daar in vredesnaam aan de hand ??

    9-0 volgens teletekst, als dat maar geen dubbele cijfers worden, zou toch wel heel erg zijn
    Ik zal nooit meer zeggen dat ik een verrassende zege verwacht

  22. #722

    Standaard

    En ik dacht dat mijn middag dankzij gelijk spel van Ajax naar de knoppe is... zie ik op teletekst 9-0. Wat moet men daarop zeggen.

  23. #723

    Standaard


    Ik heb na de 2-0 niet meer gekeken, wedstrijd was gespeeld, maar dat het nog 10-0 zou worden....
    In het verleden had ik nog iets van leedvermaak bij verlies van Feyenoord, maar dat is allang verdwenen. Pijnlijk...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #724

    Standaard

    De tiende is al gevallen. Dit zal voorlopig wel de doodsteek zijn voor deze jonge spelersgroep

    Mario Been valt ook niet te benijden. Daar helpt zelfs Rotterdamse cynische humor niet meer

  25. #725

    Standaard

    Dit is iets wat ik nog nooit heb meegemaakt.

    Met tranen in m´n ogen de tv uitgezet net .....
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

Pagina 29 van 78 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •